2020-11-11, 17:58
Medlem
Anna stötte på mig och var våt och villig 1999 i Vetlanda iallafall. Var en ung 20 åring men tackade nej. Hon har gått runt en del i sina dagar den kvinnan.
Citera
2020-11-11, 18:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Märkligt detta
på senaste inlägget har hon 161 kommentarer
annars brukar det bara vara ett fåtal

SHE MADE IT!
Det var det hon ville uppnå, att "tycka synd om" kärringarna skulle få blomma ut..
Igen.
Fast sedan kan du dra av 20 inlägg typ som Anna själv har kommenterat.

Annas smärtor i brösten är troligtvis en sur uppstötning, efter all mat hon har satt i sig på sistone beasås, pommes, kaffedrycker, majjo och mackor såklart. Klart att det vill upp.

Fast känsliga Anna tror att hon, som är så omtänksam fått ett overflow av goda känslor, därför känns det som en tyngd i bröstet, för en sådan omtänksam, generös, gullig, fantastisk mm person som Anna...
Citera
2020-11-11, 18:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Vad skriver dom då och vad står det i Annas text? Kan inte se då jag är blockad sen evigheter..

Inlagt sedan tidigare
https://www.bildtagg.se/file/eoxbipbo2lx78pg35janjcsc
Plus ytterligare bilder från samma tillfälle av Anna, känns väldigt ego.

Svaren är typ från tantfansen ❤️, eller jag tänker också på alla andra..
Citera
2020-11-11, 18:19
Medlem
Anna får bröstsmärtor - tänker på döden. Jag trodde hon hade gjort det ändå senaste tiden med dödsfall och covid.
Citera
2020-11-11, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Inlagt sedan tidigare
https://www.bildtagg.se/file/eoxbipbo2lx78pg35janjcsc
Plus ytterligare bilder från samma tillfälle av Anna, känns väldigt ego.

Svaren är typ från tantfansen ❤️, eller jag tänker också på alla andra..
Intressant. Berättar att hon tänker på andra, men det är mest mig och jag i texten.
Citera
2020-11-11, 18:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Intressant. Berättar att hon tänker på andra, men det är mest mig och jag i texten.

Javisst, det slog mig när jag läste texten
första gången, hon har förvisso denna gång "bara" skrivit 20, gånger "jag och mig".
Och på det, lagt upp ett antal bilder där hon står och glor.
Ger hon intrycket av att vara Egenkär, Japp.

Har Anna problem, ska hon gå till en psykolog, att gå till kurator under flera år har ju inte hjälpt henne speciellt mycket.
Att skriva på nätet om problem hon inte kan skriva om, för att alla är så dumma, är ju inte så smart heller.
Mer än att Anna får styrkekramar av tantfansen.
Anna tycker ju synd om sig själv och äääälskar sin luggslitna offerkofta.
Nu är den på igen.
Det här är en 2 år gammalt tycka synd om inlägg. Buuuhuuuuuuuuu
https://bloggbevakning.se/2018/02/14...il-fran-henne/
Citera
2020-11-11, 19:21
Medlem
Sist på bollen i denna tråd men kattlådebilderna hos My var det roligaste detektivarbetet 2020.
Citera
2020-11-11, 19:52
Medlem
Citat:

Hon skriver om att hon känner oro över andra men inte vill berätta om det för att slippa påhopp.
Vore hon en riktig mamma borde det vara barnen hon oroar sej över i första hand. Så är det kanske.
Citera
2020-11-11, 19:59
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Jag är väldigt nyfiken. Förutom väninnas make häromveckan, vilka andra "nära och kära" har gått bort i år? Kanske är det alla mammor hon varit Doula åt som dött i barnsäng?
Citera
2020-11-11, 20:03
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag är väldigt nyfiken. Förutom väninnas make häromveckan, vilka andra "nära och kära" har gått bort i år? Kanske är det alla mammor hon varit Doula åt som dött i barnsäng?

Hur kom det sig att hon började berätta om att hon är en doula ? Var det någon som frågade henne ,eller hur kom hon ens in på ämnet ?
Citera
2020-11-11, 20:07
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Under senare år: Noppe och Frank Andersson.
Citera
2020-11-11, 20:07
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hur kom det sig att hon började berätta om att hon är en doula ? Var det någon som frågade henne ,eller hur kom hon ens in på ämnet ?

Det var väl något hon drömt? Jag har ingen aning. Men av samma anledning kan man fundera över varför hon står i duschen och bölar om alla nära och kära som dött i år. Finns de ens? Jag tror hon hittar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in