2020-08-18, 16:06
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Enligt både Ratsit och Merinfo äger han fortfarande båda rislassen.
Enligt Transportstyrelsen köpte han bilen den 7/8 och sålde den 12/8 när jag kollade i fredags. Så jag tror varken Ratsit eller Merinfo är uppdaterade.

Edit: Den 15/8 såldes bilen till en privatperson i Arvika kommun
Senast redigerad av DreamTwister 2020-08-18 kl. 16:30.
Citera
2020-08-18, 16:15
Medlem
Rimberts avatar
[quote=DreamTwister|72631135]Enligt Transportstyrelsen köpte han bilen den 7/8 och sålde den 12/8 när jag kollade i fredags. Så jag tror varken Ratsit eller Merinfo är uppdaterade[/QUOTE

Halmpyntets bilaffärer ger en bara svindel...
Citera
2020-08-18, 16:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Bilen var nog en skumraskaffär. Troligen en mellanhandsaffär för att få loss pengar. Han "låtsasköpte" väl bilen från någon skummis förstås, dvs han agerade bulvan för att kunna sälja den vitt till bilfirman.
Citera
2020-08-18, 16:41
Medlem
Dom är väl så sjuka så de kan inte gå på rättegång. Känns som de planerar något scenario.
Citera
2020-08-18, 17:09
Medlem
Punchglasss avatar
Ytterligare ett inlägg med visdomsord på Annas Instagram....
Citera
2020-08-18, 17:09
Medlem
Punchglasss avatar
Man kan som sagt fundera om det är hon själv som lägger ut dessa - inte direkt likt henne.
Citera
2020-08-18, 17:22
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchglass
Man kan som sagt fundera om det är hon själv som lägger ut dessa - inte direkt likt henne.

Jo då , hon har ju tom sänt hela lives tyst ☺️
Citera
2020-08-18, 17:58
Medlem
Nytt på stories
https://www.picuki.com/profile/annatoledanobook
Citera
2020-08-18, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja det hoppas jag lite med men tyvärr tror jag att det är drama på gång så hon kan flytta fokus från rättegången. sen skrev hon ju till bloggbevakning att hon inte lägger ut allt som hon gör etc etc så hon kanske vill peka finger åt oss, ja vi vet ju hur hon brukar funka. Jag försökte tänla mig in i att jag själv vore " kändis" och mitt barn gjort som nu senast Felicia och jag hade ju vart jäkligt lågmäld och orolig för vilka media som kan tänkas ta upp ev dom. Jag hade skämts ihjäl men tror tyvärr inte Anna fungerar så...

Med rättegångar/åtal som handlat om övergrepp och droger i familjen som sen ledde till husrannsakan vem skulle känna sig trygg och rofylld hemma då? Att dessutom fortsätta gå in i märkliga offentliga konflikter är helt ohållbart för både hälsa och familj. Så obehagligt att sen försöka sova tryggt i ett gammalt ombyggt garage med stora glasrutor från golv till tak på en bottenvåning?
Citera
2020-08-18, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Med rättegångar/åtal som handlat om övergrepp och droger i familjen som sen ledde till husrannsakan vem skulle känna sig trygg och rofylld hemma då? Att dessutom fortsätta gå in i märkliga offentliga konflikter är helt ohållbart för både hälsa och familj. Så obehagligt att sen försöka sova tryggt i ett gammalt ombyggt garage med stora glasrutor från golv till tak på en bottenvåning?

Vad menar du? Tror du Anna har någon fiende som skulle ge sig på Anna?
Snarare har väl Antonio ovänner.
Citera
2020-08-18, 18:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78

Ja det har du rätt i. Troligen är det en av anledningarna till att hon inte vill vistas hemma någon längre stund utan hittar på en massa ärenden hela tiden.
Citera
2020-08-18, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Nytt på stories
https://www.picuki.com/profile/annatoledanobook
”Våren och sommarens första party”.......sommaren är ju nästan slut....?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in