2020-07-10, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
börjar det bli dags för drama igen? nytt från insta

https://postimg.cc/gallery/JnS0FJ7

Annas bristande kunskaper i svenska språket blir allt mer pinsamt. Hon kallar en person som rättar henne för ”troll” och ”ordpolis” samt förklarar sig med att hon ”skriver vad jag vill, hur jag vill och när jag vill”. Annas mentala nivå ligger verkligen kvar på den hon hade som 16-åring på 80-talet.

Här försöker Anna visa upp sin goda sida och så ska folk hänga upp sig på petitesser som det svenska språket. Som vanligt går hon till attack mot de som påtalar det uppenbara felet. Tänk om Anna kunde skriva ”dom” istället när hon nu inte har grundläggande kunskaper i det svenska språket.
Citera
2020-07-10, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna har skrivit låttexter

https://postimg.cc/hQxmncwL

Anna verkar ha insikten om att svenska folket inte vill höra något från henne i alla fall. Men ”Anna har mycket bra att säga”, undrar vad? Av det man sett av hennes lives så har hon väl inget vettigt att säga?

Nu framgår det att bilderna hon lägger upp på IG är filtrerade i alla fall!
Citera
2020-07-10, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Varit väldigt tyst om My senaste tiden, inga kommentarer eller likes från nån av dom på IG på länge. Kan det vara så att My har fått nog av våldgästaren?

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Misstänkte att den smekmånaden snabbt skulle vara över. Nu är det Vanessas kompis mamma som är sååååå bra kompis.

Likadant med Annas fan som var på besök och som kändes SÅÅÅÅ RÄTT trots att de precis träffats. Blev tyst väldigt fort där också...
Citera
2020-07-10, 09:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Varit väldigt tyst om My senaste tiden, inga kommentarer eller likes från nån av dom på IG på länge. Kan det vara så att My har fått nog av våldgästaren?
My har gillat flera av Annas Instagram-inlägg senaste veckan och är just nu på Öland.
Konstigt att Anna inte åkt dit också.
Citera
2020-07-10, 09:59
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Annas bristande kunskaper i svenska språket blir allt mer pinsamt. Hon kallar en person som rättar henne för ”troll” och ”ordpolis” samt förklarar sig med att hon ”skriver vad jag vill, hur jag vill och när jag vill”. Annas mentala nivå ligger verkligen kvar på den hon hade som 16-åring på 80-talet.

Här försöker Anna visa upp sin goda sida och så ska folk hänga upp sig på petitesser som det svenska språket. Som vanligt går hon till attack mot de som påtalar det uppenbara felet. Tänk om Anna kunde skriva ”dom” istället när hon nu inte har grundläggande kunskaper i det svenska språket.
Det är jag som är ordpolis och troll, är nu blockad såklart 🙂
Citera
2020-07-10, 11:12
Medlem
TPLs avatar
Anna har stora problem med svenska språket. Att hon hoppat av grundskolan är inte tillräckligt bra förklaring då femteklassare stavar bättre än Anna. Hon är outbildad till skillnad från Mys soffa som tydligen är utbildad.

Från Mys blogg 2020-06-30:
Citat:
Då det står massa kartongerna sovrummet, och jag inte heller hunnit får upp mörkläggande gardiner, persienner osv så sover jag i min utbildade soffa i vardagsrummet… svalt och skönt 👌🏻 från den där jag ligger just nu…. ser det ut sådär, som på bilden ovan 👆🏻.

Nu kommer det säkert att redigeras där, Anna håller koll på den här tråden. Törs hon slappna av och sova? Stora familjen sover i skift och följer alla sociala medier.
Citera
2020-07-10, 11:37
Medlem
Citat:

My beskrev nyligen en annan familj än Annas som sin "Sigtuna-familj" på sin instastory. Jag kunde känna ända hit hur ledsen Anna blev.
Citera
2020-07-10, 11:49
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
My beskrev nyligen en annan familj än Annas som sin "Sigtuna-familj" på sin instastory. Jag kunde känna ända hit hur ledsen Anna blev.
Anna och My gör båda reklam för Valvet i Sigtuna och lunchar där men de verkar inte vara där samtidigt.
Tur att Anna hittat en ny vän i den där Leporati. Tveksamt dock om det är ömsesidig vänskap.
Citera
2020-07-10, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Jag läste också det .Jag har börjat följa My vilket är trevligt. Hon står för att hon gått upp i vikt. Hon är inte otrevlig mot sina följare som Anna som blir rasande vid minsta påpekande. Anna har inte träffat My sedan My lade upp bilder där man kunde se hur tjock hon är .
Citera
2020-07-10, 12:39
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid

Ja! Att överhuvudtaget inte kunna tillämpa de och dem utan skriva fel i mer än 50 procent av fallen vilket är över utfallet om man bara chansar vilt är ett tecken så gott som något på låg bildningsnivå! Känner man till sin okunnighet i den frågan så är det avgjort bättre att kapitulera och konsekvent skriva dom istället!

De som inte noterar felaktig tillämpning av de och dem i löpande text tillhör sannolikt den mindre begåvade halvan av Sveriges befolkning och det är väl även sannolikt att det är i den halvan av befolkningen de som läser hennes texter återfinns?
Citera
2020-07-10, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag läste också det .Jag har börjat följa My vilket är trevligt. Hon står för att hon gått upp i vikt. Hon är inte otrevlig mot sina följare som Anna som blir rasande vid minsta påpekande. Anna har inte träffat My sedan My lade upp bilder där man kunde se hur tjock hon är .

Bläddrade igenom Mys blogg och instagram. Inga bilder kvar på Anna! En enda ynka bild kvar på Råbejjjto när han hjälpte till med flytten. Tala om att leva i en fejkad värld
Den vänskapen har nog fått sig en törn. Kontrollbehovet på sin omgivning är stor. Troligen får hon satsa på vänner 70+ utan bredband
Citera
2020-07-10, 12:54
Medlem
Har Dr Alban och hans fru Kin äntligen fått upp ögonen för Anna. Det verkar som om Anna med familj inte blev bjudna på konfirmationen trots att My och andra B kändisar blev bjudna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in