2020-05-13, 14:26
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
vad hände med erica johannson och Anna? det har jag missat

De var båda två med i Hela Kändis-Sverige Bakar. Jag vet inga detaljer, mer än att Anna givetvis kände sig förorättad när hon inte vann hela skiten som hon såklart förtjänade. Att hon blev förbannad på Erica berodde säkerligen på att Anna åkte ut före Erica...
Jag minns att jag läste nån artikel där Anna grät (såklart) och antydde att somliga hade fuskat genom att öva på att baka i förväg innan programmet spelades in...
Sen ville inte Anna vara med och gratulera vinnaren.
Citera
2020-05-13, 14:41
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
De var båda två med i Hela Kändis-Sverige Bakar. Jag vet inga detaljer, mer än att Anna givetvis kände sig förorättad när hon inte vann hela skiten som hon såklart förtjänade. Att hon blev förbannad på Erica berodde säkerligen på att Anna åkte ut före Erica...
Jag minns att jag läste nån artikel där Anna grät (såklart) och antydde att somliga hade fuskat genom att öva på att baka i förväg innan programmet spelades in...
Sen ville inte Anna vara med och gratulera vinnaren.
Finns en gammal "Stoppa Pressarna" i ämnet. Där framgår det att Anna även misstänkte att Ewa Fröling hade fått otillåen hjälp, så hon ska väl också upp på listan...
Citera
2020-05-13, 14:42
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
vad hände med erica johannson och Anna? det har jag missat

Hon anklagade i stort sett alla deltagare för att fuska i bakprogrammet (som Erica vann)
https://postimg.cc/rDP4gpY3

Kom på att även Ewa Fröling ska med på listan
https://postimg.cc/1V8X80yz
Citera
2020-05-13, 14:43
Medlem
Tuttlutts avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...ot-ewa-froling
Citera
2020-05-13, 14:46
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Din reflektion fick mig att fundera på hur många hon haft konflikter med, som givit henne anledning att ta på sig den luggslitna offerkoftan och prata ut i pressen
Det blev en lång lista
Denise Lopez
Johannes Brost
Jan Johansen
Christer Lindarw
Erica Johansson
Josefin Crafoord
Annika Ljungberg
Alex Erwik
Magdalena Graf
Tramsfrans
Anders Öfergård
Katrin Zytomierska
Camilla Henemark
Pernilla Wahlgren
Tomas Lingman
Christer Björkman
O’Learys i Huddinge
Gymnasiechefen i Örebro
Mattläggaren
TV4 (ett antal gånger)
Jag tror att Jelena (tandläkaren) också ligger risigt till.

Vet ni någon som så ofta hamnar i konflikter där det ALLTID är någon annans fel??

Jag tror inte att vi kommer att höra nånting från varken Jelena eller Anna ang Brottbykliniken .. tror vi hade hört det direkt isåfall när det avbröts så plötsligt . Annas tänder blev inte klara och Felicia missta sin tjänst på nån vecka .
Tror de båda har något ” hot ” mot varann , som gör att de håller tyst . Som att Jelena jobbar svart eller säljer starka smärtstillande ,att Felicia har snott botox eller ur kassan ?
Nåt sånt tror jag ligger bakom denna tystnad .
Citera
2020-05-13, 15:11
Medlem
Knullkungens avatar
https://tramsfrans.aftonbladet.se/20...-bildkritiken/

"Att Gunilla Persson gillar att dela med sig av sitt ”dolce vita” i Kalifornien är känt sedan länge. Gunilla lägger ofta ut bilder på sina familjemedlemmar, men möts stundtals av kritik för att bilderna hon lägger ut på sin 17-åriga dotter Erika är lättklädda. Nu bemöter Erika själv kritiken i en intervju med Expressen."

"Nu har Erika dessutom fått stöd från oväntat håll! I en kommentar på Instagram backar ingen mindre än Anna Book hennes bilder.

”Och återigen, det säger MER om dem som yttrar sig så, för man dömmer och känner andra efter sig själv och har man ett rubbat sätt att gå på folk såhär – ja då är man ta mig fan jävligt RUBBAD SJÄLV!!!!!! Sedan är det ju inte helt vanligt med sådan nätt midja, fina höfter, långa ben OCH ändå fyllig rumpa – normal och proportionerlig byst som Erika har, och på ALLT det! Så har hon dessutom ett väldigt docklikt ansikte med så stora och vackra ögon. DET BLIR HELT ENKELT FÖR MYCKET för den missunsamme så det kokar över!!!!!!!!”

Anna sparar inte på krutet när hon backar Erika! Jag håller dock med Anna om att det känns allmänt mossigt att gå på någon annans utseende oavsett hur man ser ut. Den långa beskrivningen av Erikas utseende var kanske inte helt relevant för att poängen skulle nå fram, men nu är det som det är."
Citera
2020-05-13, 15:32
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://tramsfrans.aftonbladet.se/20...-bildkritiken/

"Att Gunilla Persson gillar att dela med sig av sitt ”dolce vita” i Kalifornien är känt sedan länge. Gunilla lägger ofta ut bilder på sina familjemedlemmar, men möts stundtals av kritik för att bilderna hon lägger ut på sin 17-åriga dotter Erika är lättklädda. Nu bemöter Erika själv kritiken i en intervju med Expressen."

"Nu har Erika dessutom fått stöd från oväntat håll! I en kommentar på Instagram backar ingen mindre än Anna Book hennes bilder.

”Och återigen, det säger MER om dem som yttrar sig så, för man dömmer och känner andra efter sig själv och har man ett rubbat sätt att gå på folk såhär – ja då är man ta mig fan jävligt RUBBAD SJÄLV!!!!!! Sedan är det ju inte helt vanligt med sådan nätt midja, fina höfter, långa ben OCH ändå fyllig rumpa – normal och proportionerlig byst som Erika har, och på ALLT det! Så har hon dessutom ett väldigt docklikt ansikte med så stora och vackra ögon. DET BLIR HELT ENKELT FÖR MYCKET för den missunsamme så det kokar över!!!!!!!!”

Anna sparar inte på krutet när hon backar Erika! Jag håller dock med Anna om att det känns allmänt mossigt att gå på någon annans utseende oavsett hur man ser ut. Den långa beskrivningen av Erikas utseende var kanske inte helt relevant för att poängen skulle nå fram, men nu är det som det är."

Nej man ska inte kritisera folks utseende . Vad ska man göra åt hur man ser ut lixom ? Och varför får inte tjejer / kvinnor visa hud ? Har vi inte kommit längre?
Men att kommentera unga människors utseende och sätt är bara vidrigt !

Men Annas sätt att kommentera hennes kropp kändes oxå rätt osmakligt .. tänk om det hade varit en manlig bekant i Annas ålder som hade uttryckt sig så 🙈😂.
Citera
2020-05-13, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Alltså. Ute o promenerar kl 04.30 i regn när man ändå inte har något jobb man behöver gå till.
Hur mår människan egentligen? Kan det vara så att hon är bipolär med. Och är stundtals manisk och stundtals deprimerad. Finns mediciner för sådant. Och hjälp att få...

Anna är i klimakteriet och har i grunden någon form av uttalad psykisk ohälsa.
Hon skulle säkert kunna få hjälp med både sina humörsvängningar, sociala ångest,kost och sömnproblem om hon uppsökte en legitimerad läkare och fick någon form av proffesionellt stöd i vardagen.
Det finns ingen Baby botox (som hon så komiskt kallar det) hårförlängning, eller små sammetskuddar i världen som förbättrar den typen av problematik.
Citera
2020-05-13, 16:18
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nej man ska inte kritisera folks utseende . Vad ska man göra åt hur man ser ut lixom ? Och varför får inte tjejer / kvinnor visa hud ? Har vi inte kommit längre?
Men att kommentera unga människors utseende och sätt är bara vidrigt !

Men Annas sätt att kommentera hennes kropp kändes oxå rätt osmakligt .. tänk om det hade varit en manlig bekant i Annas ålder som hade uttryckt sig så 🙈😂.

Gunilla skulle kunna vara Annas mamma. Men jag skulle hellre ta gift än att tvingas följa hennes sociala medier. Hursomhelst tror jag att Gunillas belackare ville att hon skulle vara försiktig med att visa upp sin dotter. Jag såg bilden i Expressen (tror jag det var) och hon ser ut som en Lolita med en rätt avslöjande klädsel. En behå som är väldigt tunn och högt skurna shorts. Går man igång på pre teens så är detta lördagsgodis. Gunilla sa till tidningen att i Kalifornien minsann har man en annan syn på det här med hur man är klädd och visar upp sig. Hon missar målet som vanligt. Man får klä sig hur sexigt man vill, men då är man kanske mer vuxen än hennes dotter. Problemet är att Gunilla borde fatta att bilden kommer att missbrukas. Hon borde skydda sin dotter snarare. Eller visa bilder där hon är mer påklädd. Hon kommer ändå lägga upp lättklädda bilder när hon blir lite äldre, men då gör hon det själv.
Skulle Anna Book lägga ut bilder på sina egna döttrar i samma kläder skulle hon behöva många fler megapixels för att få plats.
Citera
2020-05-13, 16:20
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Det är så enkelt som att man bara bytt ut R till J.. Eller i detta fall flera ”J” 😉 Som när ett småbarn skulle uttala ”Roberto” och det blir ”Jobejto” 😇.. Här har det lagts till lite fler ”J” bara 🤫

Roberto = Jojjebejjto

Hänger du med..😉

Skrattar så tårarna rinner... hör Annas röst dåna från övervåningen...

Personligen tycker jag inte om Halmpyntet. Jag tycker han borde heta Al Bundy. Den liknelsen är klockren. Synd att Tv-serien redan är gjord.
Citera
2020-05-13, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Skrattar så tårarna rinner... hör Annas röst dåna från övervåningen...

Personligen tycker jag inte om Halmpyntet. Jag tycker han borde heta Al Bundy. Den liknelsen är klockren. Synd att Tv-serien redan är gjord.
Nej, jag håller inte med dig helt. Al Bundy har mer stake än Roberto.
Citera
2020-05-13, 17:36
Medlem
Citat:
mer sorgliga inlägg på instastory nu...

https://postimg.cc/gallery/TGRKC3b
Trodde först det var en kondom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto