2020-03-31, 13:31
Medlem
Frammes avatar
Hur kan man medvetet skämma ut sej dom denna kärring gör. Uppmärksamheten hon vill ha genom detta, ger bara motsatt effekt. Är det så illa med henne.? En del överviktiga brukar sätta på sej stora tröjor, för dom tror att dom ser smalare ut. Men hon gillar ju att visa sin kropp i bikini. Så detta tjat om att hon inte använder filter. Det kan även en som har ledsyn se. Ser annars fram emot fortsatt pyssel i deras trädgård med förtjusning. Även umgänget med grannarna. Tyvärr tror jag att vi riskerar att få fler bikini och badbyxbilder om trädgården blir klar till sommaren. Vi slipper nog såna bilder från svärfars lägenhet i Spanien i år, i alla fall. Jag har även noterat deras köpande av skrotbilar. Är det på gång att starta en bilfirma eller bilskrot? Tyckte jag läste att den smarta sonen övningskör. Om han lyckas ta körkort, så är det bara att gratulera och för grannarna att hålla sej inomhus.
Citera
2020-03-31, 13:46
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Sett på Instagram nu, gör hon inget på dagarna? Har frågestund på Instagram??? Filmar när hon lämnar en påse till sin vän som ligger sjuk?

Ok, vet det är tungt i Entertainmentbranschen nu, men sitter och svamlar om att ha bakat bröd på morgonen och sen stoppar munnen full med bröd när hon har sin "frågestund". Gör hon något socialt experiment? Eller har det spårat ur?

Det du såg var en helt vanlig dag i Bookens liv.
Citera
2020-03-31, 14:51
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Det du såg var en helt vanlig dag i Bookens liv.
Nu live på insta sitter och säger jag har aldrig förstorat mina ögon eller använt filter. Vet inte vad som är mest pinsamt. Jag som såg det eller hon som sitter som ett barn och svarar på frågor.😂😂😂
Citera
2020-03-31, 15:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Så pinsamt!
Att lämna en gåva till en sjuk vän är snällt, men att hon skryter om det på sociala medier Så gör man inte!
Skulle tyvärr inte förvåna mig om hon arrangerade denna lilla välgörenhet enkom för att visa upp det på instagram...
Har svårt att föreställa mig Anna göra goda gärningar i det tysta..

Jag dog 😂😂... Anna ger bort ljusstakar
med ljus till kompisen My för "att när hon tänder de ljusen, så ska hon komma ihåg att hon inte är ensam jag finns med henne i tanken hela tiden"..
Plus att hon taggar gateau när hon nämner att hon gett bort bullar från dem.
Hoppas hon på att få presentkort för sitt inköp? .. eller har hon ett spännande samarbete med bullföretaget.. Istället för arvode i form av kronor som rullar in, så rullar bullarna in,sedemera i form av ett par extra kilo att rulla fram på.
När man just nu arbetar hemifrån, så kan jag aldrig få nog av något som kan ge ett extra skratt eller två, eller tre..
Vanligtvis bjuder kollegorna på det...
Jag kommer nog aldrig sluta läsa denna tråd.

Funderar om Anna kanske bara hängde upp en påse på en random dörr och knäppte kort, för att sedan äta upp bullarna själv.. tanken var ju god iallafall.. Och bullarna..
Senast redigerad av cece123 2020-03-31 kl. 16:17.
Citera
2020-03-31, 15:54
Medlem
Någon hade ätit upp mittenbiten på kanelbullarna som hon gav bort.

A pros pos skrotbilar. Deras tomt liknar ett ziggeläger. Bilar, skrot och oreda.
Senast redigerad av BompaLore 2020-03-31 kl. 15:54. Anledning: Stavfel Siri
Citera
2020-03-31, 16:03
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag dog 😂😂... Anna ger bort ljusstakar
med ljus till kompisen My för "att när hon tänder de ljusen, så ska hon komma ihåg att hon inte är ensam jag finns med henne i tanken hela tiden"..
Plus att hon taggar gateau när hon nämner att hon gett bort bullar från dem.
Hoppas hon på att få presentkort för sitt inköp? .. eller har hon ett spännande samarbete med bullföretaget.. Istället för arvode i form av kronor som rullar in, så rullar bullarna in,sedemera i form av ett par extra kilo att rulla fram på.
När man just nu arbetar hemifrån, så kan jag aldrig få nog av något som kan ge ett extra skratt eller två, eller tre..
Vanligtvis bjuder kollegorna på det...
Jag kommer nog aldrig sluta läsa denna tråd.
Det är du inte ensam om. Hon måste vara ruskigt nyfiken på hur många följare hon har här. Twitter, Insta eller vad hon nu använder, (vet inte eftersom jag är blockad), kan inte generera ens en bråkdel. Jag är evigt tacksam för rapporteringen jag får här, och ja, jag har ett eget liv. Livet skulle bli lite tråkigare, utan information om denna löjliga familj. Nu kom jag ihåg, när jag gick på parkleken som barn, så brukade vi spela "Löjliga familjen" med en kortlek. Svarte Petter fanns också, vem är det? Måste vara den eminenta sonen. Så roligt vi hade. Tänk att jag skulle få uppleva det igen som pensionär.
Citera
2020-03-31, 16:10
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Jaha, så Pernilla kan skriva kommentarer på Annas Instagram. Alltså är/var hon inte blockerad. Eller har Pernilla blivit blockerad nu efteråt?
Själv ville jag följa Annas Instagram iom att jag gillar att ha kul. Tyvärr är jag blockad... Har inte skrivit nåt eller gillat någon kommentar.
Mitt Instagramkonto innehåller inte många bilder. Kanske verkar det då suspekt. Följer dock ett antal andra kända svenskar av genuint intresse. Ingen av dessa har blockat mig. Kanske beror det på att de är normala och inte ser ”troll” i vart och vartannat konto???

Anna kanske inte vill blocka Pernilla? Det ser säkert bra ut att ha en sådan populär följare.
Skulle jag gissa så följer Pernilla Anna av samma anledning som många andra...
Att få ett riktigt gott skratt!
Citera
2020-03-31, 16:35
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Jaha, så Pernilla kan skriva kommentarer på Annas Instagram. Alltså är/var hon inte blockerad. Eller har Pernilla blivit blockerad nu efteråt?
Själv ville jag följa Annas Instagram iom att jag gillar att ha kul. Tyvärr är jag blockad... Har inte skrivit nåt eller gillat någon kommentar.
Mitt Instagramkonto innehåller inte många bilder. Kanske verkar det då suspekt. Följer dock ett antal andra kända svenskar av genuint intresse. Ingen av dessa har blockat mig. Kanske beror det på att de är normala och inte ser ”troll” i vart och vartannat konto???

Anna kanske inte vill blocka Pernilla? Det ser säkert bra ut att ha en sådan populär följare.
Skulle jag gissa så följer Pernilla Anna av samma anledning som många andra...
Att få ett riktigt gott skratt!
Kärringen vill inte blocka dom som hon kan utnyttja. Det blir inte många kvar. Några få bara. Nu var jag på väg att ge mej in på hennes diagnoser, men det har ältats tidigare, så jag avstår. Inte är dom att leka med, i alla fall. Där hjälper inte vanlig Alvedon.
Citera
2020-03-31, 18:48
Medlem
Hon är generös idag kärringa Book, fika till hantverkarna o kl 18 skulle de fira svärfar

https://postimg.cc/gallery/TxpQnZ0
Citera
2020-03-31, 18:59
Medlem
Frammes avatar
Anna Book

Ha, ha. Svärfar står upp i fönstret. Det tror jag vad jag vill på. Han försöker säker ducka, för att slippa se svärdottern. Hantverkarna har inte en aning om vem tokkärringen är.
Senast redigerad av Framme 2020-03-31 kl. 19:05. Anledning: Dubbelpost på en del
Citera
2020-03-31, 19:03
Medlem
Frammes avatar
Ha, ha. Svärfar står upp i fönstret. Det tror jag vad jag vill på. Han försöker säker ducka, för att slippa se svärdottern. Hantverkarna har inte en aning om vem tokkärringen är. Ursäkten att några hunnit sluta, är bara för att hon själv ska kunna äta upp deras. En sak till som jag troligtvis missat. Är hantverkarna Irlänska ?
Citera
2020-03-31, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Fick se att Anna sände live när jag hade lunch...kollade bara några minuter , hon satt o tuggade på nåt och ursäktade sej och sen sa hon att hennes tröja var förstor..tog ett par foton iaf

https://postimg.cc/gallery/B2ND3Nh
Kolla andra bilden. Har hon solat massa solarium och sedan gjort nya bryn, strax över de gamla? Tycker det är två vita streck? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in