2019-11-09, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag hoppas du skojar?
Ja, det klart!
Detta skulle dock kunna hända med nämnda argument, eller hur?
Citera
2019-11-09, 11:54
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Ja, det klart!
Detta skulle dock kunna hända med nämnda argument, eller hur?
Absolut - därför var jag tvungen kolla
Citera
2019-11-09, 13:34
Medlem
Flaskbackares avatar
”Om jobbet eller karriären går i stöpet på grund av det, ja då får det bli så. Det finns så mycket annat i livet som tur är som man kan ägna sig åt. Min passion kommer leva vidare inom mig hur som helst iallafall och jag kan alltid få utlopp för den ändå”.

Anna Book om beslutet att lägga ner med sociala medier, vilket jävla jobb och vilken karriär?

https://www.hant.se/noje/anna-books-...-mycket-annat/
Citera
2019-11-09, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
”Om jobbet eller karriären går i stöpet på grund av det, ja då får det bli så. Det finns så mycket annat i livet som tur är som man kan ägna sig åt. Min passion kommer leva vidare inom mig hur som helst iallafall och jag kan alltid få utlopp för den ändå”.

Anna Book om beslutet att lägga ner med sociala medier, vilket jävla jobb och vilken karriär?

https://www.hant.se/noje/anna-books-...-mycket-annat/

Exakt. Vilket "jobb" och "karriär" ??

Karaokekvällarna på Harrys kl 2 på natten, där betalningen är en Hamburgertallrik?
Eller menar hon förnedrings-TV?

Book KAN skaffa sig en jobb och karriär om hon LÄGGER NED alla önskedrömmar om att hon är en världsstjärna - och istället tar ett riktigt jobb på ICA eller liknande.
Citera
2019-11-09, 13:54
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Exakt. Vilket "jobb" och "karriär" ??

Karaokekvällarna på Harrys kl 2 på natten, där betalningen är en Hamburgertallrik?
Eller menar hon förnedrings-TV?

Book KAN skaffa sig en jobb och karriär om hon LÄGGER NED alla önskedrömmar om att hon är en världsstjärna - och istället tar ett riktigt jobb på ICA eller liknande.

Ja det måste vara fruktansvärt för henne nu när hon inte kan skriva av sig på nätet. Ringer till skvallermedia och ber dom skriva om hennes tuffa beslut att avstå helt från både bloggande och Instagram. Trots att detta kan vara slutet för både den blomstrande karriären samt arbetet hon påstår sig ha.
Citera
2019-11-09, 15:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ja det måste vara fruktansvärt för henne nu när hon inte kan skriva av sig på nätet. Ringer till skvallermedia och ber dom skriva om hennes tuffa beslut att avstå helt från både bloggande och Instagram. Trots att detta kan vara slutet för både den blomstrande karriären samt arbetet hon påstår sig ha.
Efter tillräckligt många intervjuer kommer hon att känna sig så saknad att hon börjar skriva om sitt ointressanta liv.
Om det nu var så att hon blev portad på IG var det ju lägligt att ta en paus. Det här är ju inte första gången.
Citera
2019-11-09, 15:56
Medlem
Innan jul är hon tillbaka. Mest troligt redan lagom till Lucia; när alla adventsljusstakar skall fotas och köpe-lussekatterna skall instagrammas med hashtag #hembakat
Citera
2019-11-09, 17:02
Medlem
Morsan åker nog upp i granen i år igen.
Citera
2019-11-09, 18:58
Medlem
Citat:
Anna Book har fått nog av klimatet på sociala medier.
Nu väljer hon att ta bort sitt Instagramkonto och lägga ner sin blogg.
– I nuläget känns det inte fint, säger hon.

https://www.aftonbladet.se/a/WbXXm2

Gissar på att AB snart är tillbaka
Citera
2019-11-09, 21:10
Medlem
Zoom008s avatar
Någon som har information om kommande rättegång där dottern står anklagad? Fy fan för att springa i domstolar där ens avkommor begått våldtäkt, rån och nu stöld hos åldring. Själv har hon snattat och ljugit i hela sitt liv. Hennes karl kan inte vara helt oskyldig heller då han är omgiven av kriminella familjemedlemmar. Book har nog tutat i sin toffelhjälte att hon är populär och känd i hela världen. Han ser ju så förbannat korkad ut och blir hunsad av madame Book. Därmed tvångsknullen i 4-timmarspass.
Citera
2019-11-09, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Nej de kändes säkert inte såå fint
Haha, nej man ska inte kasta sten

Men tror AB är tillbaka innan årets slut

Bara hon håller käften om Johannes så är jag nöjd 💖 han har inte gjort henne någonting 💖
Citera
2019-11-09, 22:11
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Anna gick på Danius begravning.
Då Danius var verksam i Svenska Akademien som håller på med litteratur och Anna heter ju Book, ju!!!

Fy fan vilken travesti!
Inte en chans att Danius ens räknade Book som en bekant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in