2019-10-06, 01:22
Medlem
Hon är ju så jävla rolig!

Jag har inte pratat med Rektor Drake.
Jag har talat med en man. Och jag vet exakt hans befattning.

Så skriver Anna nu i en kommentar.
Ok, vi går tillbaka ett par inlägg, och där skriver hon
Jag har den senaste veckan haft en konsekvent kommunikation med Elevkåren på Karolinska Läroverket i Örebro, dess huvud Rektor Mokhtar Bennis
Det är alltså Mokhtar Bennis hon har haft kontakt med. Och trots att Anna påstår att hon vet "exakt hans befattning" så är han inte alls Huvudrektor (eller huvud Rektor, som Anna väljer att kalla det), han är verksamhetschef.
Det är alltså honom man ska kontakta för att få veta vad som sagts och inte sagts i kontakten med Anna. Det anges inget telefonnummer till honom på sidan, så kontakten har med största sannolikhet skett via mail (mokhtar.bennis@orebro.se). Då är det bara att begära ut dem.
Och har någon kontakt skett via telefon, så kan Mokhtar Bennis naturligtvis redogöra för det också.

Sedan har naturligtvis inte den rektor som har tillfrågats nu bara gripit sina uppgifter ur luften. Naturligtvis är hon up to date när hon uttalar sig som "Skolledningen vid Karolinska gymnasiet".
Men Anna påstår ju implicit att den rektorn ljuger. Ska vi gissa på att även Mokhtar Bennis kommer att "ljuga"?
Citera
2019-10-06, 02:06
Medlem
cece123s avatar
Obs lååångt inlägg

Enligt NA har Anna själv sammanställt listan på alla namnen på eleverna.
https://www.na.se/artikel/karro-elev...-och-sandneger (låst artikel )
Citat:
Anna har ägnat senaste dygnet till att försöka bena ut alla personangrepp. Hon har sammanställt en lista med 20 namn på personer som skrivit de grövsta påhoppen, och som hon börjat ringa runt till.
Det har varit personer som skickat meddelanden bl.a. via IG och berättat vilka
personerna är, om det inte framgått tydligt, förutom att jag antar att Booken
suttit 24/7 och googlat framför datorn.
Anna som kände att hon förtjänade en stunda vila från att åka på SPA för att
återhämta sig då hon tar hand om och är så omtänksam mot alla andra 24/7...
Återigen är det tydligt, trots motsägelser den som Anna är viktigast för Anna är hon själv
Citat:
Och jag har alltid varit den typen av människa ( som många med mig är ) som alltid prioriterar allt och alla andra, och tenderar att lägga mig själv ganska långt ned på
Och Vila från VAD ? Från sig själv, då hon återigen hetsat upp sig för en sak
som hon i D e t a l j fastnar i.
Hon har ju så hiskeligt svårt att ta ansvar på hur hon reagerar på varje skitsak,
utan förstora skyller i från sig och sedan blir det den numera malätna offer
koftan som åker på, med en önskan att folk ska klappa henne på ryggen och
säga med bebisrösta att det är ”tå tynd om lilla Anna, tom är tå snäll o töt”.

Anna har enligt NA själv bjudit in sig, men enligt NA är gymnasiechefen inne på
detta med ..i framtiden..
Citat:
Anna vill även att skolan ska återkoppla till henne och kanske rentav bjuda in henne till ett samtal i aulan, så att ungdomarna får se vad deras handlingar kan få för konsekvenser.
https://www.na.se/artikel/kommunledn...ylla-ifran-sig
Citat:
Både Anna Book och gymnasiechefen Mokhtar Bennis är inne på att artisten ska komma till Karro och prata med eleverna när den värsta turbulensen lagt sig.
https://www.na.se/artikel/krismote-e...tar-en-timeout
Citat:
Anna Book har själv ett förslag att skolan ska bjuda in henne så att hon får träffa eleverna och berätta om de konsekvenser det får vid påhopp på nätet. Är det något som ni planerar?
– Gymnasiechef Mokhtar Bennis står i kontakt med henne så det är en diskussion mellan dom två, svarar Åke Johansson.
Skolan har fler rektorer, men den personen som fört dialog och pratat med Anna
är gymnasiechefen...det är honom Anna refererar till, Anna är inte speciellt smart då hon
inte är tydlig.
En gymnasiechef är chef över rektorerna och deras roll är bl.a. detta
Citat:
Gymnasiechefen är en del av förvaltningens ledningsgrupp och deltar därmed i förvaltningens övergripande arbete. Vidare ingår att leda gymnasieavdelningen och vara närmaste chef för rektorer och utvecklingsstrateg. Du ansvarar för gymnasiets resultat avseende kvalitet, måluppfyllelse och ekonomi. En viktig del i uppdraget är att samverka med näringsliv, andra kommunala förvaltningar samt andra kommuner bl.a. inom Gysam-nätverket. Du trivs med att vara vårt ansikte utåt och i alla lägen vara ett gott föredöme i kontakten med elever, skolpersonal och media. Ett viktigt uppdrag är också att verka för en stark gemenskap och givande utbyten inom gymnasieskolan.
Rektorerna klarar inte av Bookgate därför träder gymnasiechefen in
Citat:
Det går inte längre att lösa det enbart inom skolan, och därför går jag in som gymnasiechef för att stötta, säger Bennis.
Citera
2019-10-06, 04:45
Medlem
morbrostewarts avatar
Är konstigt att var Booken än dyker upp så blir det bara kaos och helvete för alla inblandade. För helvete människa du är 50 år, glöm sånt där jävla svammel istället för att jaga och ringa och försöka tvångsinbjuda dig. På med mjukiskläderna och varmt på fötterna istället!

"Det går inte längre att lösa det enbart inom skolan, och därför går jag in som gymnasiechef för att stötta, säger Bennis."

Ujujuj nu är det hög tid att Bennis klipper banden till Booken för annars kommer all skolpersonal få bekymmer. Hon ger sig ju inte, kommer ränna på den där jävla skolan varje fredag eftermiddag och kräva samling i aulan så hon får låta sin visdom och godhet lysa över de förtappade själarna. Fyfan!
Citera
2019-10-06, 07:44
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
Är konstigt att var Booken än dyker upp så blir det bara kaos och helvete för alla inblandade. För helvete människa du är 50 år, glöm sånt där jävla svammel istället för att jaga och ringa och försöka tvångsinbjuda dig. På med mjukiskläderna och varmt på fötterna istället!

"Det går inte längre att lösa det enbart inom skolan, och därför går jag in som gymnasiechef för att stötta, säger Bennis."

Ujujuj nu är det hög tid att Bennis klipper banden till Booken för annars kommer all skolpersonal få bekymmer. Hon ger sig ju inte, kommer ränna på den där jävla skolan varje fredag eftermiddag och kräva samling i aulan så hon får låta sin visdom och godhet lysa över de förtappade själarna. Fyfan!

Booken= Kaoose, vad det än är. Nageltrång i en dag blir ambulans till Akis Uppsala.

Jobejto raggar " kuk " på pendeln i rusningstrafiken. För eget syfte eller till en menage a trois. Jobejto har en påtaglig svettdoft & kollar in alla killar som står vid dörrarna.
Citera
2019-10-06, 08:01
Medlem
Anna läser av princip inte här tex

https://postimg.cc/gxVHjG8S
Citera
2019-10-06, 08:31
Medlem
wewereonabreaks avatar
Från bloggen:

”På kvällen var planen att gå ut med goda vänner på en trevlig afton. Men då jag skulle till tandläkaren idag, så blev det hem och duscha och mysa istället.”

Haha, det är fan ingen hejd på roligheterna hon kastar ur sig. Hektiskt schema! 😂
Citera
2019-10-06, 08:46
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Från bloggen:

”På kvällen var planen att gå ut med goda vänner på en trevlig afton. Men då jag skulle till tandläkaren idag, så blev det hem och duscha och mysa istället.”

Haha, det är fan ingen hejd på roligheterna hon kastar ur sig. Hektiskt schema! 😂

Uh, va? Varför kan man inte gå ut med vänner på kvällen om man har ett tandläkarbesök tidigare på dagen? Vad gör tandläkaren med Annas porslinständer egentligen?
Citera
2019-10-06, 09:45
Medlem
MrsATs avatar
Uppmärksammas på bloggbevakning idag också. Tur att Anna inte läser där.
Citera
2019-10-06, 09:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Från bloggen:

Hon skulle ju arbeta med att dubba en dag också, men det vart hem och duscha och mysa istället
då med.Arbetsskygg...javisst.

Tycker det låter som att Anna duschar dagarna i ända,dricker te och myser.

Hennes senaste blogginlägg, där hon radar upp varje grej hon gör med bifogad bild, typ hämtar ett papper på kommunen osv ger lite lågbegåvat intryck.Minst sagt.
Det kanske är därför det inte funkar med ett riktigt arbete för Anna ? Än mindre en Ri k t i g karriär
inom musikbranschen.
Citera
2019-10-06, 12:17
Medlem
Vad är det för papper AB har hämtat? Är det något formulär för att anmäla skolan eller?
Citera
2019-10-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anthea
Vad är det för papper AB har hämtat? Är det något formulär för att anmäla skolan eller?

Nja, då borde hon väl ha hämtat ut papperet i Örebro kommun.
Någon skrev (här eller på Bloggbevakning?) att det hade med eldstaden att göra.
Citera
2019-10-06, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Nja, då borde hon väl ha hämtat ut papperet i Örebro kommun.
Någon skrev (här eller på Bloggbevakning?) att det hade med eldstaden att göra.

Fast blanketterna ser väl likadan ut var man än hämtar dem?

Fast hade hon ingen dator att dra ut blanketten på?

Väldigt mysko av henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in