Obs lååångt inlägg
Enligt NA har Anna själv sammanställt listan på alla namnen på eleverna.
https://www.na.se/artikel/karro-elev...-och-sandneger (låst artikel )
Citat:
Anna har ägnat senaste dygnet till att försöka bena ut alla personangrepp. Hon har sammanställt en lista med 20 namn på personer som skrivit de grövsta påhoppen, och som hon börjat ringa runt till.
Det har varit personer som skickat meddelanden bl.a. via IG och berättat vilka
personerna är, om det inte framgått tydligt, förutom att jag antar att Booken
suttit 24/7 och googlat framför datorn.
Anna som kände att hon förtjänade en stunda vila från att åka på SPA för att
återhämta sig då hon tar hand om och är så omtänksam mot alla andra 24/7...
Återigen är det tydligt, trots motsägelser den som Anna är viktigast för Anna är hon själv
Citat:
Och jag har alltid varit den typen av människa ( som många med mig är ) som alltid prioriterar allt och alla andra, och tenderar att lägga mig själv ganska långt ned på
Och Vila från VAD ? Från sig själv, då hon återigen hetsat upp sig för en sak
som hon i D e t a l j fastnar i.
Hon har ju så hiskeligt svårt att ta ansvar på hur hon reagerar på varje skitsak,
utan förstora skyller i från sig och sedan blir det den numera malätna offer
koftan som åker på, med en önskan att folk ska klappa henne på ryggen och
säga med bebisrösta att det är ”tå tynd om lilla Anna, tom är tå snäll o töt”.
Anna har enligt NA själv bjudit in sig, men enligt NA är gymnasiechefen inne på
detta med ..i framtiden..
Citat:
Anna vill även att skolan ska återkoppla till henne och kanske rentav bjuda in henne till ett samtal i aulan, så att ungdomarna får se vad deras handlingar kan få för konsekvenser.
https://www.na.se/artikel/kommunledn...ylla-ifran-sig
Citat:
Både Anna Book och gymnasiechefen Mokhtar Bennis är inne på att artisten ska komma till Karro och prata med eleverna när den värsta turbulensen lagt sig.
https://www.na.se/artikel/krismote-e...tar-en-timeout
Citat:
Anna Book har själv ett förslag att skolan ska bjuda in henne så att hon får träffa eleverna och berätta om de konsekvenser det får vid påhopp på nätet. Är det något som ni planerar?
– Gymnasiechef Mokhtar Bennis står i kontakt med henne så det är en diskussion mellan dom två, svarar Åke Johansson.
Skolan har fler rektorer, men den personen som fört dialog och pratat med Anna
är gymnasiechefen...det är honom Anna refererar till, Anna är inte speciellt smart då hon
inte är tydlig.
En gymnasiechef är chef över rektorerna och deras roll är bl.a. detta
Citat:
Gymnasiechefen är en del av förvaltningens ledningsgrupp och deltar därmed i förvaltningens övergripande arbete. Vidare ingår att leda gymnasieavdelningen och vara närmaste chef för rektorer och utvecklingsstrateg. Du ansvarar för gymnasiets resultat avseende kvalitet, måluppfyllelse och ekonomi. En viktig del i uppdraget är att samverka med näringsliv, andra kommunala förvaltningar samt andra kommuner bl.a. inom Gysam-nätverket. Du trivs med att vara vårt ansikte utåt och i alla lägen vara ett gott föredöme i kontakten med elever, skolpersonal och media. Ett viktigt uppdrag är också att verka för en stark gemenskap och givande utbyten inom gymnasieskolan.
Rektorerna klarar inte av Bookgate därför träder gymnasiechefen in
Citat:
Det går inte längre att lösa det enbart inom skolan, och därför går jag in som gymnasiechef för att stötta, säger Bennis.