2019-09-14, 14:14
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Hon är verkligen Sveriges största skämt till människa.

Varenda människa gör sig illa ibland men man tar det lite lugnt och avvaktar innan man belastar sjukvården. Anna njuter väl av att ta upp tid och resurser och kan då dessutom suga åt sig av medlidande och ännu en svår skada att lägga till sitt offer-cv.

Ramlade hon ner från motorhuven när hon skulle ta ett "sexigt" pr-foto?
Nu vet jag ju inte om hon åkte in eller ej, men hon BRUKAR ju mer än gärna belasta sjukvården för skitsaker. Hon ringde ju ambulans någon gång för att Vanessa klämt fingret i ett notställ Sen vet jag att hon själv sökt för ca en miljon olika skitsaker, som i alla fall inte har på akuten att göra, inte ens på vårdcentralen att göra. Folk som söker på akuten för uppenbara skitsaker borde fan få betala 2000 kr i böter per gång de kommer in helt i onödan.
Citera
2019-09-14, 15:07
Medlem
Ni som kan skriva till Anna kan väl tipsa henne om att starta en Sumoliga för kvinnor.Hon kommer bli stjärna i Japan.Hon kan sjunga före matchen.Abc jag står här och stångkar Abc min man bara ronkar Abc det blir väl en macka ikväll..
Citera
2019-09-14, 15:57
Medlem
Såg på Åza Brennanders Instastory att hon lånade ut Porschen till Anna, men hur fan sitter människan när hon kör bil. Kan hon över huvud taget manövrera bilen om en situation uppstår?
Citera
2019-09-14, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Ja. Verkligen. Psykiska problem och 2 av 3 barn är kriminella. Har fråntagits möjligheten att självscanna på ICA för att hon försökte stjäla så mycket. Svärfar lånar ut en mörk liten lägenhet några veckor varje sommar. Det är ett fint och rikt liv.
Det är konstigt men jag tror faktiskt att hon ÄR ett troll...Hon brukar väl kalla alla som inte håller med henne för troll men det kanske är en förhoppning att hitta några fler som är troll på riktigt. Hon borde börja sjunga på "När trollmor har lagt de fyra små trollen..."(fyra: Felicia, Antonio, Vanessa och jättebebisen Roberto) men det kanske hon redan gör, varje kväll. Men nu om Vanessa skall vara hemifrån så lär Anna Book gråta var gång hon kommer till "Hoaiaiaiai buff!", säkert också vad hon ringer och tjuter till 112...Eller ställer upp i Melodifestivalen med ;"Kan någon ringa 112? Jag har slagit i en tå..? Den är alldeles blå och jag har svårt att gå"(en mil på femtio minuter vilket ju är hennes normala power walk- tempo...). Sen om någon påstår att låten är mystiskt lik en låt som heter "991" så blir Anna Book kränkt.

Men på det stora hela är det nog lite synd om henne och inte konstigt att hon låst fast barnen då det annars kan bli ensamt att vara troll på riktigt.
Citera
2019-09-14, 21:19
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Såg på Åza Brennanders Instastory att hon lånade ut Porschen till Anna, men hur fan sitter människan när hon kör bil. Kan hon över huvud taget manövrera bilen om en situation uppstår?
Jamen gud jag såg det och tänkte precis samma sak! Det kan ju inte vara trafiksäkert att sitta intryckt mot ratten sådär, det går ju inte att vrida ratten alls. Borde fan vara körförbud på henne. Skulle aldrig låna ut en bil till henne.
Citera
2019-09-14, 21:47
Medlem
trottwells avatar
Se och beundra.
Varning för skrattanfall!

http://desktop.modeltfactory.org/mod...maxnoje640.jpg
Senast redigerad av trottwell 2019-09-14 kl. 21:52.
Citera
2019-09-14, 22:19
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Se och beundra.

Skämskudde
Citera
2019-09-14, 22:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Se och beundra.

Ok jag har sett ungdomar se ut så där MEN Anna är en stor äldre dam så det hela känns något fel.
Citera
2019-09-14, 23:16
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ok jag har sett ungdomar se ut så där MEN Anna är en stor äldre dam så det hela känns något fel.
Jag måste ha ngt fel på min lur för jag kommer till en grekisk sida när jag klickar på den länken
Citera
2019-09-14, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Hon är ju smart.har kunnat leva på låten hon sjöng 1985...fått vara med i en massa tv program och har nog haft ganska kul...nu bor hon i ett stort fint hus och har fastighet i spanien.medans vi andra. Gräsrötter jobbar livet av oss för ..några tusenlappar i månaden.....kvinnan är smart helt enkelt

Njae.

Hon lever inte på en låt från 1985. Hon lever på att Roberto sliter livet ur sig som dörrslusk. Låten från 1985 (eller 1986, om vi ska vara petiga) bidrar inte till hushållskassan. Den ger spelningar på Harrys någon gång om året, med resa fram och tillbaka, samt en hamburgertallrik som gage.
Visst får hon vara med på TV ibland - som driftkucku!
Det du kallar "stort fint hus" är en tillbyggd sommarstuga - till 100% ägd av Roberto! "Fastigheten i Spanien" ägs inte av Anna.

I skenet av ovanstående, så framstår det som relativt åtråvärt att vara "en gräsrot som jobbar livet ur sig för några tusenlappar i månaden". Då gör man ju åtminstone rätt för sig.
Mycket kan man beskylla Anna för. Att vara smart ingår inte där.

(Ber om ursäkt om ditt inlägg var avsett att vara ironiskt. Det flög isf över huvudet på mig, och jag ursäktar mig med att jag har arbetat 12-16 timmar om dygnet de senaste veckorna)
Citera
2019-09-14, 23:49
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag måste ha ngt fel på min lur för jag kommer till en grekisk sida när jag klickar på den länken

Samma här
Citera
2019-09-15, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Samma här

detta ser jag

https://postimg.cc/BjJQwkYy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera