Citat:
Ursprungligen postat av
bea67
Hon är ju smart.har kunnat leva på låten hon sjöng 1985...fått vara med i en massa tv program och har nog haft ganska kul...nu bor hon i ett stort fint hus och har fastighet i spanien.medans vi andra. Gräsrötter jobbar livet av oss för ..några tusenlappar i månaden.....kvinnan är smart helt enkelt
Njae.
Hon lever inte på en låt från 1985. Hon lever på att Roberto sliter livet ur sig som dörrslusk. Låten från 1985 (eller 1986, om vi ska vara petiga) bidrar inte till hushållskassan. Den ger spelningar på Harrys någon gång om året, med resa fram och tillbaka, samt en hamburgertallrik som gage.
Visst får hon vara med på TV ibland - som driftkucku!
Det du kallar "stort fint hus" är en tillbyggd sommarstuga - till 100% ägd av Roberto! "Fastigheten i Spanien" ägs inte av Anna.
I skenet av ovanstående, så framstår det som relativt åtråvärt att vara "en gräsrot som jobbar livet ur sig för några tusenlappar i månaden". Då gör man ju åtminstone rätt för sig.
Mycket kan man beskylla Anna för. Att vara smart ingår inte där.
(Ber om ursäkt om ditt inlägg var avsett att vara ironiskt. Det flög isf över huvudet på mig, och jag ursäktar mig med att jag har arbetat 12-16 timmar om dygnet de senaste veckorna)