2019-09-11, 18:40
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Någon mer som såg den konstiga liven Anna och Vanessa hade nu på eftermiddagen?
Förstår verkligen inte hur man kan bli så upprörd och koka över en fråga..

Någon frågar om Anna är borgare. Anna svarar med göteborgskt dialekt att hon ”inte är en go’ götlaborgare” tills nån förklarar att det betyder moderat.
Då bryter helvetet ut och Anna flippar totalt!
”Ta det där äckliga rika packet och stoppa upp nånting i arslet på dom för jag HATAR rika människor. Det är typ dom vidrigaste äckligaste människorna i världshistorien. Dom har för mycket luft....”
Sen avbröt Vanessa och Anna stormade in och muttrade ”säga åt mig att tänka på andra? Jag gör fan inget annat..”

http://www.bilddump.se/bilder/201909...28.220.239.png

http://www.bilddump.se/bilder/201909...28.220.239.png

https://minfil.com/Yez00b5bn0/2B5923...E0ACE38895_mp4

Jag såg den. Sorgligt är bara förnamnet på Annas uppträdande. Stackars Vanessa bröt i flera gånger och sa ”det räcker nu mamma” när Anna snörade in sig på någon fråga eller tolkade frågan negativt.

Herregud vad den människan styr sina familjemedlemmar. Hela liven avslutades plötsligt med att Anna, med bebisröst, sa till Vanessa ”nu fortsätter du och jag och pratar själva, det är mer givande än detta”. Vanessa såg så generad ut. Stackars flicka!
Citera
2019-09-11, 19:24
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Jag såg den. Sorgligt är bara förnamnet på Annas uppträdande. Stackars Vanessa bröt i flera gånger och sa ”det räcker nu mamma” när Anna snörade in sig på någon fråga eller tolkade frågan negativt.

Herregud vad den människan styr sina familjemedlemmar. Hela liven avslutades plötsligt med att Anna, med bebisröst, sa till Vanessa ”nu fortsätter du och jag och pratar själva, det är mer givande än detta”. Vanessa såg så generad ut. Stackars flicka!

Sa hon det nyligen ?
Citera
2019-09-11, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
Sa hon det nyligen ?

Herregud! Så hennes vänner typ Dr Alban hatar hon då pga att han är rik och hon hatar rika människor, och även då sin svärfar som äger en heldel
Citera
2019-09-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
Sa hon det nyligen ?
Läs inlägget, det står ju att liven var i eftermiddags.
Citera
2019-09-11, 19:35
Medlem
SnuskigGubbes avatar
hennes ungar är väll vuxna nu
Citera
2019-09-11, 19:38
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Ni blandar med gammalt o nytt
Citera
2019-09-11, 20:00
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Någon mer som såg den konstiga liven Anna och Vanessa hade nu på eftermiddagen?
Förstår verkligen inte hur man kan bli så upprörd och koka över en fråga..
]

Tidigare födelsedagar så brukar det ju postas bilder på alla mängder paket , blommor och kärleksförklaringar som hon har fått från familjen . De kanske inte uppvaktade henne så mkt som hon önskat igår så hon kanske redan var på dåligt humör innan liven ( den verkar raderad nu )
Citera
2019-09-11, 21:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tidigare födelsedagar så brukar det ju postas bilder på alla mängder paket , blommor och kärleksförklaringar som hon har fått från familjen . De kanske inte uppvaktade henne så mkt som hon önskat igår så hon kanske redan var på dåligt humör innan liven ( den verkar raderad nu )

Troligtvis har de inte råd att köpa en massa presenter eftersom de har slösat pengar på en massa onödiga möbler och bilar mm. Förhoppningsvis hinner de köpa en snöbjörn eller snöslunga innan pengarna helt tar slut.
Citera
2019-09-11, 21:19
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligtvis har de inte råd att köpa en massa presenter eftersom de har slösat pengar på en massa onödiga möbler och bilar mm. Förhoppningsvis hinner de köpa en snöbjörn eller snöslunga innan pengarna helt tar slut.

De är väl blacka redan nu, därför fettpärlans raseri mot rika människor.
När snön blir förjävlig kan ju alltid tandtrollet sätta sin oformligt fläskiga röv i snön och fisa bort den.
Hennes brakskitar ska ju tydligen inte vara någon lek enligt folk som tvingats umgås med henne.
Citera
2019-09-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ojojoj idag är det visst Annas födelsedag

https://postimg.cc/gallery/1emz74xuq/

Bilden på Anna och Roberto ser ju naturlig ut..verkligen...inte alls tillgjord
Citera
2019-09-12, 00:57
Medlem
"Kalla mig inte borgare för då lackar jag på riktigt. Jag är en riktig arbetartjej, en riktig knegare" Så smuttar hon på kaffet mitt på blanka onsdagseftermiddagen i Märsta... Nej Anna, du är ingen knegare...

"Jag gör inget än tänker på andra. Fuck this shit"
Hon är ju helt gränslös. Hon använder ju ett språk som verkligen inte är okej runt sina barn. Vanessa har betydligt mer sofistikerat språkbruk.
Senast redigerad av wowbooken 2019-09-12 kl. 01:01.
Citera
2019-09-12, 06:59
Medlem
Haha hatar rika människor. Ändå ser hon upp till dom? Hon skriver ju alltid till Camilla, Pernilla W etc. Anledningen till att Anna blev upprörd är för att hon själv är fattig som en kyrkråtta och har förmodligen inte jobbat en dag i hela sitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in