2019-09-09, 15:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Är det bara jag men visst sjunger hon falskt?

https://www.youtube.com/watch?v=mdsPuza2blo

låten i sig är ju iochförsig rätt så värdelös

Jepp, hon är ingen Mariah Carey direkt, sedan flåsar hon ju på scenen,
konditionen är ju inte den bästa.
Anna är ju fortfarande kvar på 90 talet i sitt mindset och har missat för att vinna framgångar på topplistorna måste man numera sjunga lite annorlunda.Med en viskande bebisröst som gör djupa uppehåll i sången som tex DiMaggio.
Men en och annan 55 årig Klasse och Annika som sitter i någon håla i Svedala,
kanske vill minnas sitt 90 tal med Annas mediokra sång.
På sin höjd kommer Anna in på svensktoppen.
Citera
2019-09-09, 15:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jepp, hon är ingen Mariah Carey direkt, sedan flåsar hon ju på scenen,
konditionen är ju inte den bästa.
Anna är ju fortfarande kvar på 90 talet i sitt mindset och har missat för att vinna framgångar på topplistorna måste man numera sjunga lite annorlunda.Med en viskande bebisröst som gör djupa uppehåll i sången som tex DiMaggio.
Men en och annan 55 årig Klasse och Annika som sitter i någon håla i Svedala,
kanske vill minnas sitt 90 tal med Annas mediokra sång.
På sin höjd kommer Anna in på svensktoppen.

Precis, människan måste öva sång och andningsteknik varje dag för att komma i form och kunna sjunga igen.Visst finns det sångerskor med kraftig kroppshydda men de övar dagligen och flåsar därmed inte när de sjunger.
Citera
2019-09-09, 16:22
Medlem
Har ni titta på Annas inlägg på instastory..... oh my Gooood så stor hon är, hon måste nu väga mer än när hon började i Biggest Loser
Citera
2019-09-09, 16:26
Medlem
nytt på instastory,

https://postimg.cc/gallery/1bau4vqea/
Citera
2019-09-09, 16:28
Medlem
Citat:
Har ni titta på Annas inlägg på instastory..... oh my Gooood så stor hon är, hon måste nu väga mer än när hon började i Biggest Loser

Hon vill väl vara med och vinna igen med tanke på att det är en av de största exponeringarna hon har fått.
Citera
2019-09-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Nu googlade jag och läste i en artikel ur Expressen att när Anna Book var nitton år så föll hon av en häst så illa att hon hamnade i koma i flera dagar...Varpå jag fick en helt annan undran att har hon legat i koma väldigt många gånger då jag hade för mig att jag läst om att hon nog låg i koma när hennes mage sprack eller något sådant? Men så undrar jag hur ridolyckan gick till(välte hästen när hon satt upp? Ha, ha ,ha...Förlåt, jag kunde inte låta bli..)? Samt att kunde hon alltså rida då men slog huvudet så illa så allt med hästar och ridning bara försvann? Jag fattar inte.
Men hur som så hon gillar ändå att utsätta sig för Fångarna på fortet(eller gråter hon där också?), att hennes hjärna klarar det trots alla(? ) gånger i koma? Eller om jag bara fått för mig att hon legat i komma en massa gånger, måste ju vara så...Hur många gånger har hon behövt respirator vård? För visst låg hon i respirator när Felicia fick ta hand om sina småsyskon som barn(berättat i Malous soffa) men Roberto ändå var en närvarande pappa och Felicia inte alls varit TVUNGEN att ta hand om syskonen( berättat någon annan stans när folk undrade varför Roberto inte tog hand om barnen. Att han kanske måste jobba eller vaka hos sin halvdöda fru hade ju också kunnat vara rimliga förklaringar men Anna blev arg att någon ifrågasatte hennes make och slog mig av misstag hål i Felicias snyfthistoria.).

Att hon blev arg bottnar nog i att det var lögn, hade varit så som de beskrev det att LazyF lämnade och hämtade på dagis och Roberto inte fanns med i detta så skulle en orosanmälan till soss skett men det gjordes inte då detta lyftes att en anmälan borde ha gjorts det var då Book familjen gick igång och i försvar.
Citera
2019-09-09, 17:05
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Är det bara jag men visst sjunger hon falskt?

https://www.youtube.com/watch?v=mdsPuza2blo

låten i sig är ju iochförsig rätt så värdelös

Jag tycker det var mkt bättre än väntat ! Får lite 80-talskänsla över låten .. men annars var det väl helt ok .
Citera
2019-09-09, 17:14
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
I Bloggbevaknings kommentarsfält står följande:

Antar att hon möjligtvis "hjälpt" Benjamin med något då. Intressant dock att Benjamin gick och blev popstjärna och Antonio... ja, vi vet vad som skett där.

Ja så är det nog ,har för mig att de var i samma ensemble .
Och vad jag minns så har inte Anna bråkat med Pernilla ? Så hon kanske har rätt i att de inte har varit osams . Men att Pernilla inte verkar så förtjust i Anna tycker jag att jag hört både i hennes podd och enligt nån artikel i skvallerpressen för ex antal år sedan .
Kan ju oxå vara pga att Annas ex verkar hänga med Ingrosso-släkten , samt att hans tjej ( eller ex ?) har varit både Pernilla och Benjamins frisör ( och umgåtts privat ) .

Var ju nån i tråden som skrev att även Lazy F fick håret fixat ( gratis ) av henne tills den dag då de kom på att Anna hade sagt åt F att filma hemma hos dem i smyg .
Jag undrar varför 🤔
Citera
2019-09-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
På tal om humör och ”galenskaps-vibbar”.
En fråga i en live om Arga snickaren fick den här reaktionen.

https://postimg.cc/YGp8L6LF
Bara jag som ser en viss likhet mellan den bilden och figuren från momo challenge?
Citera
2019-09-09, 20:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja så är det nog ,har för mig att de var i samma ensemble .
Och vad jag minns så har inte Anna bråkat med Pernilla ? Så hon kanske har rätt i att de inte har varit osams . Men att Pernilla inte verkar så förtjust i Anna tycker jag att jag hört både i hennes podd och enligt nån artikel i skvallerpressen för ex antal år sedan .
Kan ju oxå vara pga att Annas ex verkar hänga med Ingrosso-släkten , samt att hans tjej ( eller ex ?) har varit både Pernilla och Benjamins frisör ( och umgåtts privat ) .

Var ju nån i tråden som skrev att även Lazy F fick håret fixat ( gratis ) av henne tills den dag då de kom på att Anna hade sagt åt F att filma hemma hos dem i smyg .
Jag undrar varför 🤔

Emilio gillar ju inte Annas ex, han visade det tydligt i SVT när programmet ”Söndagsöppet”
visades.
Mehmet skulle tävla med Niclas W och Emilio i programmet och blev fett..minst sagt utmobbad av dem inför miljontals tvtittare.De var inte så schysta mot honom..men svarta fåret av bröderna Ingrosso — Luciano, brukade/brukar umgås med Mehmet.Umgås han ( Luciano) med sina övriga bröder ?
Anna är väl inte riktigt Pernillas ”cup if Tea” om man säger så, Pernilla gör säkert fula miner bakom
Annas rygg för att sedan le falskt, vilket Anna antagligen inte uppfattar.
För Anna vill nog gärna hänga med sådana som Pernilla...men det får hon nog fortsätta att fantisera om..
Citera
2019-09-09, 20:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instastory,

https://postimg.cc/gallery/1bau4vqea/

Känns lite torftigt att det är mest Bobby som kan ge henne reklamjobb.
Vad får hon för det ? Gratis hårvård till familjen och en massa piller..
men det blir man ju inte mätt på..såvida inte hårpillerna innehåller något
som påverkar aptiten...fast när jag ser Anna idag, så inser jag att det nog
inte har någon effekt på aptiten..annars kanske man skulle ha testat dessa dunderpiller.
Citera
2019-09-10, 00:59
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Är det en bakelse Anna smaskar i sig bakom det lilla båset ?
Ser ut som hon blundar njutningsfullt för att ta nästa stora bett på gräddbakelsen..
Mmm häcken behöver mer utfyllnad för att täcka upp framtyngden🤪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in