Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
Ja så är det nog ,har för mig att de var i samma ensemble .
Och vad jag minns så har inte Anna bråkat med Pernilla ? Så hon kanske har rätt i att de inte har varit osams . Men att Pernilla inte verkar så förtjust i Anna tycker jag att jag hört både i hennes podd och enligt nån artikel i skvallerpressen för ex antal år sedan .
Kan ju oxå vara pga att Annas ex verkar hänga med Ingrosso-släkten , samt att hans tjej ( eller ex ?) har varit både Pernilla och Benjamins frisör ( och umgåtts privat ) .
Var ju nån i tråden som skrev att även Lazy F fick håret fixat ( gratis ) av henne tills den dag då de kom på att Anna hade sagt åt F att filma hemma hos dem i smyg .
Jag undrar varför 🤔
Emilio gillar ju inte Annas ex, han visade det tydligt i SVT när programmet ”Söndagsöppet”
visades.
Mehmet skulle tävla med Niclas W och Emilio i programmet och blev fett..minst sagt utmobbad av dem inför miljontals tvtittare.De var inte så schysta mot honom..men svarta fåret av bröderna Ingrosso — Luciano, brukade/brukar umgås med Mehmet.Umgås han ( Luciano) med sina övriga bröder ?
Anna är väl inte riktigt Pernillas ”cup if Tea” om man säger så, Pernilla gör säkert fula miner bakom
Annas rygg för att sedan le falskt, vilket Anna antagligen inte uppfattar.
För Anna vill nog gärna hänga med sådana som Pernilla...men det får hon nog fortsätta att fantisera om..