Jag kikade på den senaste varianten av filmen Hairspray och det slog mig att hon hade passat i en musikaluppsättning av den. Synd bara att man inser det 30 år för sent.
Det är inte elakt menat, det var bara en insikt som slog mig ikväll. Hon hade varit perfekt i rollen som Tracy Turnblad.
detta foto som Anna lagt ut måste vara filtrerat för så såg hon banne mig inte ut på det foto som förut låg på mys instastory! dessvärre är det borta hos my nu
Hörde på radion när jag körde bil att det ligger en låt på diggilistan i P3 (Frej Larsson, ODZ, Young Earth Sauce - ANNA BOOK).
Någon som hört den? Jag kom in precis när den tonade ut.
detta foto som Anna lagt ut måste vara filtrerat för så såg hon banne mig inte ut på det foto som förut låg på mys instastory! dessvärre är det borta hos my nu
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!