2018-06-26, 07:20
Medlem
Citat:
Books dödsångest efter sin tuffa tid

Citat:
Under intervjun berättar sångerskan om den svåra tiden efter sin mors bortgång 2009. Anna Toledano Book gick i genom en svår sorg samtidigt som hon drabbades av tarmvred och fick opereras akut. Sångerskan tog då hjälp av terapi.
– Jag har absolut gått jättemycket i terapi och det började för första gången på riktigt när min mamma gick bort och jag hamnade i en otroligt jobbig depression, säger hon i podcasten och fortsätter:
– Jag höll på att dö själv där av mina två tarmvred. Jag fick dödsångest och en otrolig rädsla att dö ifrån mina barn och Roberto.

https://www.expressen.se/noje/books-...sin-tuffa-tid/
Citera
2018-06-26, 08:21
Medlem
Jag hoppas verkligen att Magdalena Graaf plockar ner henne nu då Maggan har gjort skärmdump på Tunnas loppisen av Maggans grejer, finns att läsa i Maggans gamla blogg.
Hon ljuger så hon tror på sig själv!
Citera
2018-06-26, 11:16
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Anna Book berättade att hon arbetade med att dubba, är det någon som vet vilken film hon dubbar?

Titlar där Anna medverkar:

Tingeling och piratfen: Älvan Mary 2014-02-27
Tingeling - Vingarnas hemlighet: Älvan Mary 2013-04-18

Toy Story 3: Jessie 2010-08-26

Tingeling och den förlorade skatten : Älvan Mary 2009-11-11

Tingeling Älvan Mary 2008-10-28

Tarzan & Jane: Hazel 2003-05-05

Som hund och katt: Sophie 2001-10-12 L

Pokémon - Filmen : Misty & Kvinnlig forskare 2000-05-07

Stuart Little: Fru Keeper 2000-03-26

Toy Story 2: Jessie 2000-02-13

Järnjätten Övriga röster 2000-01-09

Antz Övriga röster 1999-08-08
Citera
2018-06-26, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det hoppar grodor ur munnen på Anna så snart hon öppnar den, och det finns mycket att reagera på. Så pass mycket att man faktiskt inte behöver tillskriva henne saker hon inte har sagt.
Jag har nu lyssnat Nemo, och Anna sa inte att hennes mamma hittade en sommarstuga på nätet. Hon sa att mamman hittade en sommarstuga på set i Värmland, och det hörs väldigt tydligt.

Jag "pudlar" mitt inlägg och ber om ursäkt (oxå till tunnan). Jag har inte hört poddintervjun och kan således inte uttala mig. Jag litade på tidigare inlägg och tyckte det lät helt befängt att hon snackat om nätet i samband med något som hänt på 70- talet....
Citera
2018-06-26, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag "pudlar" mitt inlägg och ber om ursäkt (oxå till tunnan). Jag har inte hört poddintervjun och kan således inte uttala mig. Jag litade på tidigare inlägg och tyckte det lät helt befängt att hon snackat om nätet i samband med något som hänt på 70- talet....

Men det var väl ingen fara med det!
Värre var allt skitsnack som kom ur hennes mun, hur hon pudlade över sonen övergrepp i rättssak och våldtäkten bla och det var nog det värsta jag har hört. Jag uppmannar alla att lyssna på just dessa delar hur hon försöker förklara lilla smuts och förrövare är inte alltid förövare och vittne inte alltid ett vittne osv! Hon vet tydligen inte hur svårt det är att bli fälld för våldtäkt i Sverige ( tyvärr )
Citera
2018-06-26, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men det var väl ingen fara med det!
Värre var allt skitsnack som kom ur hennes mun, hur hon pudlade över sonen övergrepp i rättssak och våldtäkten bla och det var nog det värsta jag har hört. Jag uppmannar alla att lyssna på just dessa delar hur hon försöker förklara lilla smuts och förrövare är inte alltid förövare och vittne inte alltid ett vittne osv! Hon vet tydligen inte hur svårt det är att bli fälld för våldtäkt i Sverige ( tyvärr )

Tack för infon. Jag får nog leta upp och lyssna på intervjun. Låter som hon förringar hennes sons agerande och dom, ungefär som om han pallat äpplen. Nej med tanke på hur många som frias från våldtäkt i rätten som nog borde bli dömda förstår man hur liten risk det är att bli dömd. Med andra ord, bevisningen mot sonen måste ha varit blytunga.
Citera
2018-06-26, 14:12
Medlem
Fick hon några frågor i intervjun om hennes totalt olämpliga sätt att köra bil och livesända? Visserligen håller hon inte i telefonen (något hon naturligtvis skulle hänvisa till) men sättet hon läser följarnas kommentarer på och besvarar dem, tar fullständigt hennes koncentration från bilkörningen. En dag kommer hon orsaka en olycka. Förhoppningsvis en singelolycka....
Citera
2018-06-26, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Fick hon några frågor i intervjun om hennes totalt olämpliga sätt att köra bil och livesända? Visserligen håller hon inte i telefonen (något hon naturligtvis skulle hänvisa till) men sättet hon läser följarnas kommentarer på och besvarar dem, tar fullständigt hennes koncentration från bilkörningen. En dag kommer hon orsaka en olycka. Förhoppningsvis en singelolycka....

Men så störd jag blir på alla idioter som tror hon livesänder och kör samtidigt! Är inne på praktiskt taget ALLA hennes lives och hon kör ALDRIG bilen!!😆😆
Citera
2018-06-26, 16:17
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakylittleme
Men så störd jag blir på alla idioter som tror hon livesänder och kör samtidigt! Är inne på praktiskt taget ALLA hennes lives och hon kör ALDRIG bilen!!😆😆
Öööö jooo hon har till och med filmat hur uselt hon kör, korsar heldragen linje och vinglar mellan filerna. Flera gånger sitter hon och vrider på ratten, växlar och tittar sig runt ..så nog kör hon...ofta
Citera
2018-06-26, 16:32
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Titlar där Anna medverkar:

Tingeling och piratfen: Älvan Mary 2014-02-27
Tingeling - Vingarnas hemlighet: Älvan Mary 2013-04-18

Toy Story 3: Jessie 2010-08-26

Tingeling och den förlorade skatten : Älvan Mary 2009-11-11

Tingeling Älvan Mary 2008-10-28

Tarzan & Jane: Hazel 2003-05-05

Som hund och katt: Sophie 2001-10-12 L

Pokémon - Filmen : Misty & Kvinnlig forskare 2000-05-07

Stuart Little: Fru Keeper 2000-03-26

Toy Story 2: Jessie 2000-02-13

Järnjätten Övriga röster 2000-01-09

Antz Övriga röster 1999-08-08
Hon sa att hon arbetade med att dubba just nu, 2018. Jag undrade vad det var hon höll på med just nu?
Citera
2018-06-26, 16:49
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Hon sa att hon arbetade med att dubba just nu, 2018. Jag undrade vad det var hon höll på med just nu?

Fyra år sedan senaste (sista) dubbnings-jobbet. Är det här ytterligare en Mamma Mu lögn?
Upptäckte en till när jag orkat lyssna igenom Nemo. Hon säger att senast röstade hon på Moderaterna... hm.. i den live jag såg där hon berättade om "hur fett tråkigt" hon tycker politik är sa hon att hon senast röstat på Socialdemokraterna.
Jag tror inte hon röstar öht!
Nu gissar jag att vi för första gången får se henne (och de andra röstberättigade i "the family) i vallokalen i höst
Citera
2018-06-26, 17:03
Medlem
Zoom008s avatar
Helt fantastiskt att läsa i dagens Expressen hur hon sörjde mamsen och att tarmvredet höll på att bli hennes död. Den kattan har fler än 9 liv. Hon ljög så det osade i sin monolog med Nemo. Först sa hon att hon inte sålt Maggans saker på loppis. Minuten efter påstod hon att hon lärt Magdalenas ungar hur man säljer saker på loppis. Människan verkar kunna bete sig hur korkat som helst och som en påminnelse till svenska folket drar media upp människans maginnehåll en gång till. Hur lång tid går det mellan informationen om magen? Är det 3 månaders intervaller? Oxblod har tydligen ersatts av ett annat fans av Book.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in