2018-06-19, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag har en teori
Något har ju Booken på G eftersom hon hintar som vanligt ... (allt är ju HIMLA hemligt - barnsligt är bara förnamnet) .. att "snart blir det offentligt OM jag tackar ja"
Eftersom hon de senaste dagarna varit fullständigt fixerad vid att hon har SÅ många "stalkers" och att hon har det SÅ jobbigt tror jag att Trolljägarna har kontaktat henne. De har ju bl a kontaktat Maggan Graf.
Att hon öppnat sitt IG är säkert ett sätt att försöka få elaka kommentarer i sitt flöde (för hon kan ju inte erkänna att hon kollar den här tråden stup i kvarten).
Jag undrar om kommentarer som: Ska ni ha en låååång semester i Spanien i sommar? platsar i Trolljägarna.
Den räckte i alla fall för Booken som blev skitsur och blockade

Jag tror också att hon ska vara med i Trolljägarna och det skulle vara så bra om hon är med så kan den/de som hon pekar ut som värst återberätta om vad hennes son har gjort och hans domar och hur Tunnan är online och skäller ut följare, hur Tunnan förlöjligar människor som hon ser ned på typ de som äter julbord på IKEA osv osv. Jag tror inte hon kommer att våga då allt detta blir uttalat i TV
Citera
2018-06-19, 08:15
Medlem
Finns massor av sanningar så Tunnan bör tänka en och annan gång innan hon går i polemik, så låt oss påminnas om att Tunnan snattar och stulit finns ju bl.a. MG som kan intyga detta, Lill Tunnan F snattat och arbetar inte, sonen inte riktigt i huvudet vilket de själva informerat om som är dömd två ggr för våldtäkt vilket vi kan plocka fram domarna på, Tunnans katastrof ekonomi och hamnar hos KF ständigt, finns reportage både i Expressen och Aftonbladet, så Bring it on Tunnan 🤣
Citera
2018-06-19, 09:04
Medlem
kommentarer hos bloggbevakning

https://postimg.cc/gallery/hhx15iqk/
Citera
2018-06-19, 09:35
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Finns massor av sanningar så Tunnan bör tänka en och annan gång innan hon går i polemik, så låt oss påminnas om att Tunnan snattar och stulit finns ju bl.a. MG som kan intyga detta, Lill Tunnan F snattat och arbetar inte, sonen inte riktigt i huvudet vilket de själva informerat om som är dömd två ggr för våldtäkt vilket vi kan plocka fram domarna på, Tunnans katastrof ekonomi och hamnar hos KF ständigt, finns reportage både i Expressen och Aftonbladet, så Bring it on Tunnan 🤣
Finns fler intressanta sanningar. Varför har hon brutit med sin syster? Var hände med Denise Lopez? Skulden til Alexander Erwik. Hennes fuskanklagelser i samband med t ex "Bakprogrammet" och Let's Dance. Hur uppkom ryktet om att hon stjäl? Har hon ingen tanke på barnen när hon berättar om att hon haft sex på offentlig toalett eller att hon skulle vilja testa gruppsex?
Jag tror inte det är så många som skriver saker TILL henne. Hon är ju hyperkänslig och blockar direkt. Om hon tittar in här eller kollar Bloggbevakning så får hon veta vad man har för uppfattningar OM henne. Vill hon inte veta så borde hon sluta besöka de sidorna!!

Hon har ju dessutom sagt att hon följer mammas råd om att det spelar ingen roll vad som skrivs för det är värre om det inte skrivs något alls och man blir bortglömd....
Citera
2018-06-19, 09:36
Medlem
http://www.femme.se/blog/2009/05/26/dagens-inlagg/

Magdalena Graafs blogg om skilsmässan och hennes saker
Citera
2018-06-19, 10:42
Medlem
nickomyras avatar
Och vem hade bilen ?
Jo Tunna

http://www.femme.se/blog/2009/04/20/...ge-3/#comments
Citera
2018-06-19, 12:11
Medlem
VolvoSonetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Finns fler intressanta sanningar. Varför har hon brutit med sin syster? Var hände med Denise Lopez? Skulden til Alexander Erwik. Hennes fuskanklagelser i samband med t ex "Bakprogrammet" och Let's Dance. Hur uppkom ryktet om att hon stjäl? Har hon ingen tanke på barnen när hon berättar om att hon haft sex på offentlig toalett eller att hon skulle vilja testa gruppsex?
Jag tror inte det är så många som skriver saker TILL henne. Hon är ju hyperkänslig och blockar direkt. Om hon tittar in här eller kollar Bloggbevakning så får hon veta vad man har för uppfattningar OM henne. Vill hon inte veta så borde hon sluta besöka de sidorna!!

Hon har ju dessutom sagt att hon följer mammas råd om att det spelar ingen roll vad som skrivs för det är värre om det inte skrivs något alls och man blir bortglömd....

Hennes gamle manager har ju berättat vid ett flertal tillfällen att hon är kleptoman. Han fick ständigt åka tillbaka och ersätta och be om ursäkt för saknade saker där unga fröken Book vistats. Skitsaker egentligen. Sängkläder, handdukar, prydnadsföremål och liknande.
Citera
2018-06-19, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoSonett
Hennes gamle manager har ju berättat vid ett flertal tillfällen att hon är kleptoman. Han fick ständigt åka tillbaka och ersätta och be om ursäkt för saknade saker där unga fröken Book vistats. Skitsaker egentligen. Sängkläder, handdukar, prydnadsföremål och liknande.

Berätta mera
Citera
2018-06-19, 13:57
Medlem
senaste från Instagram, konstig kommentar på engelska..

https://postimg.cc/gallery/mt9iasni/
Citera
2018-06-19, 15:41
Medlem
mer insta

https://postimg.cc/gallery/thma2kcu/
Citera
2018-06-19, 15:52
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
mer insta

https://postimg.cc/gallery/thma2kcu/
Jo tjena att hennes korta timstockar till ben har så smala vader
Citera
2018-06-19, 16:29
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jo tjena att hennes korta timstockar till ben har så smala vader

Anna har väldigt stora fötter, för att vara en så kort person. Undrar vad hon har för skostorlek?

När man har sett bilder på hennes fötter, kan man inte undgå att tänka på den gamla skräckfilmen "Monstret i Lagunen".
Det monstret visade sig först bara med sina enorma fotavtryck...
Senast redigerad av Rimbert 2018-06-19 kl. 16:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in