Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-26, 19:43
  #1861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Ha är det med Ipredator nu förtiden? Har de rättat till sig eller är de fortfarande omöjliga att ha att göra med?

Jag har använt Ipredator i några år och är mycket nöjd. Snabbt och bra och jag gillar att man kan ha en dator med publik IP för torrents och dylikt och ytterligare enheter på ett NAT:at nät samtidigt. De har haft nertid något dygn vid ett par tillfällen men aldrig något strul utöver det, klart godkänt!
Citera
2016-10-10, 15:18
  #1862
Medlem
nitalarbralatins avatar
Är ipredator nere nu? Det verkar så för mig OCH enligt isitdown.com.
Känner någon till vad som hänt?
Citera
2019-05-11, 18:09
  #1863
Medlem
peder_asts avatar
Bumpar tråden med en fråga. Går det inte att betala i SEK längre? De senaste två månaderna har jag fått felmeddelande när jag försökt betala med Paypal i SEK och nu idag när jag försökte betala med Payson fick jag upp nåt felmeddelande så jag fick betala i euro via Paypal istället (vilket blev 67 spänn istället för 50 i SEK)
Citera
2019-06-21, 14:08
  #1864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peder_ast
Bumpar tråden med en fråga. Går det inte att betala i SEK längre? De senaste två månaderna har jag fått felmeddelande när jag försökt betala med Paypal i SEK och nu idag när jag försökte betala med Payson fick jag upp nåt felmeddelande så jag fick betala i euro via Paypal istället (vilket blev 67 spänn istället för 50 i SEK)


Går bara att betala med paypal eller bitcoin nuförtiden. Wtf?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback