Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Stängt
2009-03-23, 16:48
  #1
Medlem
Jag har inte testat så mkt olagliga substanser, men utan tvekan det som gör mig EXTREMT våldsam är Sprit (är 190lång, 95kilo), och det har bara gjort så jag hamnat i skit med det ena och det andra. Och för ett tag sen fick jag en burk vita Rohypnol av en polare, jag kände inget efter 3-4st, kastade i mig tills jag käkat ~10st, och dragit en halv liter Vodka... Sen bröt helvetet sig löst, var vid detta tillfälle utomhus och fint väder, inte aggressiv lagd för 5öre vanligtvis, men alla spärrar släppte. Det som utspelade sig därefter har jag fått återberättat av polare som var där, tydligen hade det kommit 5-6 araber och frågat om cigg, mitt svar blev köp egna. Vänder ryggen till för att gå vidare till mina vänner,så blev jag sparkad i ryggen utan någon anledning, och då blev det som om jag såg rött, det hela resulterade iaf med att 4-5pers fick åka till akuten och en kemtvätts räkning för mig. Och jag är inte något av "Guds" bästa barn, när bara Spriten varit inblandad har det krävts 8 poliser för att få in mig i bilen, Ropparna förhöjde mitt våldsamma beteende till en nivå jag aldrig skådat.. Hade tills dess knappt druckit något sen "förra" incidenten (Bara sprit inblandat). Rökt MJ och Brunt har jag gjort aktivt sedan 2år tillbaka. Så frågan, många här som brukar bli våldsamma på endast sprit? och jag vet att ropparna förhöjde "krigslusten" om man använder dom orden.
2009-03-23, 16:54
  #2
Medlem
Awesomes avatar
Blev du medlem på Flashback för att kunna starta denna tråd om din första fylla?

OnT: Händer väl ibland att man blir lite aggresiv av alkohol..
2009-03-23, 16:55
  #3
Medlem
Den här "rapporten får 0/10. Gör om gör rätt
2009-03-23, 16:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awesome
Blev du medlem på Flashback för att kunna starta denna tråd om din första fylla?



Nej fan, inte min första fylla, utan, varför ihelvete jag ska bli så jävla agressiv på sprit =/ Och inte något annat, inte ens kola har samma effekt på mig som på mina polare.
2009-03-23, 17:05
  #5
Medlem
Ciphers avatar
...
2009-03-23, 17:12
  #6
Medlem
Vuxenkos avatar
jag tycker du är cool som tar kola och röker majja
2009-03-23, 17:16
  #7
Medlem
Vart nånstans är det här en tripprapport??? Klart som fan det är sjukt många som blir aggressiva på alkohol, aldrig vart på krogen en lördagskväll eller??
2009-03-23, 17:17
  #8
Medlem
Unixxals avatar
Inte många olagliga substanser? HAHAHA

Men en skitdålig tripprapport i övrigt! 0/10
2009-03-23, 17:21
  #9
Medlem
qetuRs avatar
Nämen! Det här är ju ingen tripprapport.

Låst!

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback