Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally
Haha fan att de va så enkelt som att hårddisken låg i första prio! Trodde att alla datorer hade DVD som första.
Men nu har det kommit ett nytt problem som inte är relaterat till TC. Tror jag.
Aja, hela BIOS är "inzoomad" och XP startar inte ändå. Tänkte att det borde funka om jag installerar XP direkt på laptopen. Men det går ju inte eftersom jag inte kan se menyerna.
Har testat att ändra inställningar på skärmen men det gick inge vidare.
Använder alltså min stationära dator för att installera XP på laptopens hårddisk eftersom den inte har någon skärm
Jag vet inte riktigt om jag förstått ditt problem rätt men om du inte ser startmenyn trycker du på windowsknappen, gå därefter till Kontrollpanelen och ändra bildskärmsinställningarna.
Eller menar du att biosmenyerna är "inzoomade"?

Du borde ju ändå se lite av menyerna?
Citat:
Ursprungligen postat av usefulidiot
Vadå ett svar? jag skrev i tråden, hade jag velat svara personen hade jag väl fan citerat honom dumjävel.
Jaha, du kände bara för att sprida din orala diarré ditt lilla spermaluktande rövhål.
Citat:
Ursprungligen postat av m0rtal
Vilken "encryption algorithms" är det som gäller? Googlade lite på det och då verkar det som att det är "AES" som gäller? Tacksam för alla svar jag kan få, är helt ny inom detta

Kör på AES, de andra algoritmerna och särskilt flera kombinationer av algoritmer är generellt sett långsammare än bara AES varianten.