Citat:
Ursprungligen postat av Reckie
Jo, jag blev lite förbryllade när jag kikade på dokumenten från domstolen som det länkades till här i tråden.
Var det inte så att målsägande "I" blev våldtagen mars 2008 av personen som eftersöktes av Efterlyst? Denne målsägande har senare under våren 2008 träffat några av de andra nu åtalade. Jag får det inte att gå ihop, varför fortsätta om man blivit våldtagen?
Eftersom man inte sitter med alla fakta på handen så är det ju oundvikligt att börja spekulera kring att antingen mår personen så pass jäkla dåligt så att hon fortsätter med sådant som lett till att hon blivit våldtagen eller så mår hon kanske inte så dåligt trots allt.
Eller är det så att målsägande är så pass ung att det automatiskt räknas som våldtäkt?
Först kan vi avverka att en våldtagen flicka kan ha sex flera gånger.
Återupprepande är vanligt och en enkel förklaring är att man
våldtar sig själv.
Läser man vad flickorna säger fick de inte bara ”knulla” utan uppskattning, pengar ,männen såg dem =de betyder NÅGOT för någon.
Någon tjej säger att hon lyckades tillfredsställa männen det gav henne något. Då är man långt nere på botten om man letar efter ”
har vart duktig” känsla i att tillfredsställa främmande mäns snoppar.
Man gör det man ”måste” göra till och med förnedra sig själv utsätta sig för fara.
Men prostitutionen är sekundärt och behovet att bli sedd är primära.
En tjej som mår bra kan vara en mega slampa och knulla 100 män fast hon utsätter sig INTE för fara.
Gubbarna ville inte ha sex med tjejer som mår bra -en sån tjej sätter gränser går inte styra lika lätt.