2009-03-28, 14:21
  #709
Medlem
BoISarens avatar
Sammanfattning

J*benius, 40 år. "Hallicken, Toppchefen, Huvudmannen"
Åtalad för grovt koppleri, försök till grovt koppleri, medhjälp till våldtäkt, köp av sexuell handling av barn och köp av sexuell tjänst.
Bild

Has*e Å*s, 60 år. "Nöjesproducenten, Nöjesprofilen"
Åtalad för köp av sexuell handling av barn.
Bild

B*rgenheim, 66 år, "Företagaren, Ekononomikonsulten"
Åtalad för köp av sexuell handling av barn.
Bild

Eriksson, 42 år. "Mellanstadieläraren"
Åtalad för köp av sexuell handling av barn.
Bild

Ek, 48 år. "Efterlystmannen, Scoutledaren"
Häktad för våldtäkt.
Bild

Kr*gert, 63 år. "Företagsledaren". Den som sägs ha haft en madrass i källaren på sitt jobb.
Häktad för våldtäkt.
Bild

A*tonio S*nchez F*rnandez, 49 år. "Spel och häst-mannen"
Delgiven misstanke om brott. Brottsrubricering okänd.


Häktningsframställan mot Kr*gert
http://www.savefile.com/files/2058056

Ansökan om stämning mot J*benius, Å*s, Eriksson och B*rgenheim
http://www.savefile.com/files/2058061

"Sexligans" annons på yahoo
http://img11.imageshack.us/img11/3570/annons.jpg

Brevet som Bandhagens skola skickade ut
http://img11.imageshack.us/img11/4330/skola.jpg

Se Efterlyst på nätet
http://www.tv3.se/play

Läs mer på kriminalkanalen.se
http://www.kriminalkanalen.se/tag/flicksexharvan/
__________________
Senast redigerad av BoISaren 2009-03-28 kl. 14:59.
Citera
2009-03-28, 14:30
  #710
Medlem
KortKäpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hag22
Tjejerna blev INTE kidnappade– ingen överfallsvåldtäkt som man kallar det för.
Följaktligen gick flickorna på egna ben rakt ner i ”diket” utan göra riskbedömningar. Det är tragiskt och fördärva tjejerna beröva dem på makt som de faktiskt har beträffande deras livssituation.
Sen får du tro att man kan leva normalt efter sådana övergrepp /situationer, det skiter jag i.Men terapi bidrar till att livet blir bättre och kan ha normalt sexliv träffar bra män som vill dem väl.

Hm, jag menar verkligen INTE att dessa tjejer saknar agens/inflytande/ansvar över sina liv. Som för oss alla äger dom detta inom sin situations begränsningar.

Jag tror inte det är sannolikt att de flesta av dessa tjejer lever, eller inom en snar framtid kommer att leva, ett särskilt "normalt" liv. Visst kan (bra) terapi hjälpa dom må bättre och ta sig vidare. I vilken grad detta innebär ett "normalt" sexliv kan säkert också variera. Men partners som vill dom väl är garanterat en bra ingrediens.
Citera
2009-03-28, 14:34
  #711
Medlem
den här debatten leder ju inte till någonting. Fast det är intressant hur upprörda människor blir. Och säkert inte för att de tycker så hemskt synd om flickorna utan för att det handlar om en direktör som kommer förlora allt. den bittra lågutbildade underklassen är här i sitt esse. Hade direktören i stället varit grovarbetare hade folk knappt brytt sig. Era varma känslor är knappast för flickorna utan framkallas när ni får se hur "direktören" går under.

sedan undrar hur jag hur en 15åring som vill hora ska få göra det utan att anses vara offer? Det kan ju vara så att hon behöver pengar. Jag menar inte i just detta fallet utan mer generellt. I Sverige anses en "kinky" flicka eller pojke antingen vara offer eller sjuk eller en kombination. men vad är det som är så sjukt eller offer-kopplat med att sälja sex om man är i behov av pengar? det är företagsanda och något som jag tror t ex många bögar i tonåren gjort.

Det något oskrivet i vårt samhälle, nämligen: Det är fel att vara hora.
Hade folk bara kunnat släppa det här skamläggandet så hade det blivit så mycket enklare inte bara för alla horor utan också för de andra
Citera
2009-03-28, 14:37
  #712
Medlem
Tack för ambitiöst arbete BoISaren och ftpw.
__________________
Senast redigerad av annobecq 2009-03-28 kl. 14:39. Anledning: omkastade bokstäver
Citera
2009-03-28, 14:41
  #713
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreamboi123
den här debatten leder ju inte till någonting. Fast det är intressant hur upprörda människor blir. Och säkert inte för att de tycker så hemskt synd om flickorna utan för att det handlar om en direktör som kommer förlora allt. den bittra lågutbildade underklassen är här i sitt esse. Hade direktören i stället varit grovarbetare hade folk knappt brytt sig. Era varma känslor är knappast för flickorna utan framkallas när ni får se hur "direktören" går under.

sedan undrar hur jag hur en 15åring som vill hora ska få göra det utan att anses vara offer? Det kan ju vara så att hon behöver pengar. Jag menar inte i just detta fallet utan mer generellt. I Sverige anses en "kinky" flicka eller pojke antingen vara offer eller sjuk eller en kombination. men vad är det som är så sjukt eller offer-kopplat med att sälja sex om man är i behov av pengar? det är företagsanda och något som jag tror t ex många bögar i tonåren gjort.

Det något oskrivet i vårt samhälle, nämligen: Det är fel att vara hora.
Hade folk bara kunnat släppa det här skamläggandet så hade det blivit så mycket enklare inte bara för alla horor utan också för de andra
Vem fan är du att säga vad jag är upprörd för? Tror du inte att jag upprördes över lastbilschauffören Anders Eklunds dåd? Toni Alldén?

Jävla sätt att bestämma vad jag, och andra användare, känner inför det här!

Jag tycker att du har en osund människosyn i stort, och särskilt i det här fallet. Du har inte en aning om någonting!

Jag kommer att följa kloke Tuesdays råd att ignorera dina inlägg fr.o.m. nu, och hoppas att folk läser hela tråden så att de verkligen ifrågasätter dina slutsatser och inte går på ditt skitsnack.

Edit: Efter att ha sett vad du skriver i andra trådar så är jag inte förvånad. Egna erfarenheter av att vara hora kanske?

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12585320&postcount=28
__________________
Senast redigerad av BoISaren 2009-03-28 kl. 14:55.
Citera
2009-03-28, 14:44
  #714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreamboi123
den här debatten leder ju inte till någonting. Fast det är intressant hur upprörda människor blir. Och säkert inte för att de tycker så hemskt synd om flickorna utan för att det handlar om en direktör som kommer förlora allt. den bittra lågutbildade underklassen är här i sitt esse. Hade direktören i stället varit grovarbetare hade folk knappt brytt sig. Era varma känslor är knappast för flickorna utan framkallas när ni får se hur "direktören" går under.

sedan undrar hur jag hur en 15åring som vill hora ska få göra det utan att anses vara offer? Det kan ju vara så att hon behöver pengar. Jag menar inte i just detta fallet utan mer generellt. I Sverige anses en "kinky" flicka eller pojke antingen vara offer eller sjuk eller en kombination. men vad är det som är så sjukt eller offer-kopplat med att sälja sex om man är i behov av pengar? det är företagsanda och något som jag tror t ex många bögar i tonåren gjort.

Det något oskrivet i vårt samhälle, nämligen: Det är fel att vara hora.
Hade folk bara kunnat släppa det här skamläggandet så hade det blivit så mycket enklare inte bara för alla horor utan också för de andra

Har svårt att tro att du är utbildad överhuvudtaget, med tanke på hur du skriver.
Citera
2009-03-28, 14:51
  #715
Medlem
Är det fel att vara hora?
Citera
2009-03-28, 14:54
  #716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KortKäpp
Hm, jag menar verkligen INTE att dessa tjejer saknar agens/inflytande/ansvar över sina liv. Som för oss alla äger dom detta inom sin situations begränsningar.

Jag tror inte det är sannolikt att de flesta av dessa tjejer lever, eller inom en snar framtid kommer att leva, ett särskilt "normalt" liv. Visst kan (bra) terapi hjälpa dom må bättre och ta sig vidare. I vilken grad detta innebär ett "normalt" sexliv kan säkert också variera. Men partners som vill dom väl är garanterat en bra ingrediens.
Håller med det tar år....syftet med normalt sexliv = hälsa och säkerhet.Sedan är läggningar struntsamma man får vara en kåt slyna med 10 qukar i varje hål men på ett säkert sätt >>eftersom man är rädd om sig själv.
Citera
2009-03-28, 15:00
  #717
Medlem
BoISarens avatar
Ek har nu häktats, på sannolika skäl, misstänkt för våldtäkt. Den högre misstankegraden alltså.
Citera
2009-03-28, 15:03
  #718
Medlem
Kan vi inte enas om en beskrivning för dom här flickorna:
Våldtagna horor....?
Citera
2009-03-28, 15:09
  #719
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dreamboi123
Kan vi inte enas om en beskrivning för dom här flickorna:
Våldtagna horor....?

Som man skäms jag över de resonemang som vissa för i denna tråd. Det är väl fullständigt jävla ointressant att flickorna har horat. Det ger väl inte någon rätt att förgripa sig på dem. Anser du, KortKäpp och andra att det är ok att fista en 17-åring så att blodvite uppstår? När hon skriker att hon inte vill?

Vad är ni för människor?
Citera
2009-03-28, 15:11
  #720
Medlem
ingen här har legitimerat våldtäkt. försök förstå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in