Citat:
Ursprungligen postat av CC
Ja, det är samme 'vapendragare' som nämnts tidigare. Jag tycker det är lite underligt att han flyttade ut från lägenheten (som han disponerade under veckorna som en övernattningslägenhet) och slutade på Rejlers i samma veva som hela den här härvan uppdagades. Men jag har inte hört något om Göteborg i samband med kopplerimålet. Min misstanke är dock att det är fler herrar inblandade än vad vi hittills fått veta genom medierna.
Har du kontaktat hans familj om de här misstankarna? För han har väl ochså en familj...förmodligen egna
små barn. Dom kan nog vittna om helt andra saker. Får en mystisk känsla av att du varit hos honom flera gånger, kanske i övernattningslägenheten. Blivit besviken och nu ska du ge igen. Vet du vart den här skummisen bor egentligen? Är det han som är upptakten till allt det här? I så fall borde du ju tipsa polisen, för det är ju ändå de som utreder sånt här! Inte sant? Han kanske ringer dig ikväll och berättar hur mycket han saknar dig! Köper du den? Du tycks ju veta ganska mycket ändå, som du säger så är det ingen sexhärva utredd här i Göteborg, men det vet ju ingen än. Du har inte svarat ännu vart lägenheten låg?