2009-03-27, 14:18
Medlem
BoISarens avatar
Den misstänkte heter A*tonio S*nchez F*rnandez. Han sysslar med spel och vad.

http://www.allabolag.se/?what=Antonio+Sanchez+fernandez+&where=&s.x=0&s.y= 0
Senast redigerad av BoISaren 2009-03-27 kl. 14:21.
Citera
2009-03-27, 14:18
Medlem
Fernets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Så gang bang är alltid våldtäkt? Va fan vet du om bakrunden till detta anklaga gärningsmännen i stället det är ju dom som våldtagit dom sk fjortisarna efter dom drogat ner dom! Men det är helt oki i dina ögon eller?
Har väl inget med antal att göra! Tvång = våldtäkt, oavsett om dom är två eller hundra.

Men svarar man på en GB-annons och sedan återkommer år efter år kan jag inte se ngt tvång. Sorry.

Dessa efterblivna fjortisar som inte ser skillnad på fittan och ett hål i marken kanske hade behövt mer närvarande föräldrar, men inte fan kommer dom i rätten.

Som jag skrivit tidigare, man kan inte åka till Irak på äventyrssemester och sedan gnälla över att folk skjuter på en. Och gör man det hoppas jag dom träffar, fråga Darwin.
Citera
2009-03-27, 14:22
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
A*tonio S*nchez F*rnandez. Han sysslar med spel och vad.
Där ser man-hur gör vi här på FB-locket på som rådmannen beslutat?
Citat:
Hela den fortsatta förhandlingen ska hållas bakom stängda dörrar. Rådman Carin Wiklund Jörgensen hänvisar till bestämmelserna om sekretess när det gäller sexualbrott där enskilda och närstående kan skadas om uppgifter röjs.....Via olika chattforum ska han enligt åtalet ha kontaktat nio unga flickor, några under 18 år, som förmåtts delta i olika sexuella aktiviteter, bland annat gruppsex, i privata bostäder och på lyxhotell. Handbojor, piskor och liknande föremål har använts vid övergreppen. Det handlar om socialt utsatta flickor.

http://www.metro.se/se/article/tt/2009/03/27/sexharva/
Citera
2009-03-27, 14:23
Bannlyst
Citat:

Bor på Södermalm, är det hans butiker som det anordnats gangbangträffar på?
Citera
2009-03-27, 14:23
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Har väl inget med antal att göra! Tvång = våldtäkt, oavsett om dom är två eller hundra.

Men svarar man på en GB-annons och sedan återkommer år efter år kan jag inte se ngt tvång. Sorry.

Dessa efterblivna fjortisar som inte ser skillnad på fittan och ett hål i marken kanske hade behövt mer närvarande föräldrar, men inte fan kommer dom i rätten.

Som jag skrivit tidigare, man kan inte åka till Irak på äventyrssemester och sedan gnälla över att folk skjuter på en. Och gör man det hoppas jag dom träffar, fråga Darwin.

Undrar hur det star till i ditt huvud. De har flickorna hade en hel del problem, och var dessutom valdigt unga. Att skylla pa dom ar ju sa oempatiskt att det ar skrammande. Du menar att dom far skylla sig sjalva?

Aven om det var en "vanlig" vuxen prostituerad sa har man val ratt att saga nej?
Citera
2009-03-27, 14:27
Bannlyst
Citat:

Boende på Ringvägen 6 i Stockholm och verkar enligt allabolag.se driva en tobakshandel eller liknande. Jo, det är ju verkligen en "känd affärsman". Kan vi inte en gång för alla enas om att ingen av de misstänkta är någon "känd affärsman". En känd affärsman skulle förmodligen passa sig jävligt noga för att synas ihop med dessa pervon.

För övrigt verkar Kregerts hemsida, kregert.se, ha stängts.
Senast redigerad av Classique 2009-03-27 kl. 14:31.
Citera
2009-03-27, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Tack för klarläggandet-en sådan här tråd blir ofta så polariserad dvs att all gangbang = ofrivillighet. Det finns ju trots allt seriösa arrangörer för samtyckande vuxna
Ja, men det är det inte - långt ifrån fast man vet att det förekommer idioter.
Jag tror det är lätt och döma ut hela företeelsen om man inte vet hur det är. Vanlig gangbang/gruppsex förekommer det INTE prostitution.
Förekommer det betalning betalar även jag ett sk medlemskap. Man är inte utlämnad som tjej utan har vakter som bevakar har 100% fokus på tjejen.
Det förekommer ALDRIG foto /film .Något glas vin kan man få -aldrig droger eller fylla.
En annan sak är att man är väldigt noga med vilka som tas in.
Även om personer är främmande för en så finns det alltid någon som känner personen -plockas aldrig in folk från gatan .
Man får även legitimera sig vilket är okej eftersom det är 100% sekretess.
Citera
2009-03-27, 14:38
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
Boende på Ringvägen 6 i Stockholm och verkar enligt allabolag.se driva en tobakshandel eller liknande. Jo, det är ju verkligen en "känd affärsman". Kan vi inte en gång för alla enas om att ingen av de misstänkta är någon "känd affärsman". En känd affärsman skulle förmodligen passa sig jävligt noga för att synas ihop med dessa pervon.

För övrigt verkar Kregerts hemsida, kregert.se, ha stängts.
Helt rätt...

Känd inom vissa delar av företagsvärlden i Stockholm är väl den bästa beteckningen? För allmänheten är det här helt klart doldisar. Det är ju ingen Gyllenhammar eller Barnewik vi talar om.
Citera
2009-03-27, 14:51
Medlem
Ollads avatar
Enligt beckroth.se är efterlystmannen identifierad nu..
Citera
2009-03-27, 14:51
Medlem
Josef K.s avatar
Jag gick förbi Kregerts åkeri igår, och det var ett ganska stort företag.
30 miljoner i omsättning, men ingen vinst så klart.
Där var full aktivitet.
Citera
2009-03-27, 15:07
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet

Va fan ska man säga du anklagar tjejerna som jubelidioter och att dom får skylla sig själva endå så är det föräldranas fel, borde du då inte ha en gnutta empati för tjejerna som har så kassa föräldrar att dom låter sina barn bli utsatta för sånthär.

Bara det att du väljer att gå på tjejerna som skyldiga säger en hel del om dig
aja är man så fördärvad i själen så spelar det väl ingen roll va man säger.
Citera
2009-03-27, 15:22
Medlem
Galenzos avatar
Hej alla barn,

Kan detta var Fernandez - till vänster?

http://images.stureplan.se/articles/961/images/article_image_eaecb00b4c00e433.jpg

Född 1960 vilket han ser ut att vara men frågan är om han sysslar med hästuppfödning?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in