Problemet med denna tråden är enligt mig.
Alla drar alla över samma linje t ex. I media var det överdrivet som vanligt i början alla gärningsmän var perversa sadister som var nånstans mellan 50 och döden dessutom var dom allihop extremöverklass. Alla tar för givet att alla gärningsmän är likadana, det visade sig inte stämma.
Samtidigt går en av målsägarna på gott å ont ut i media. När utredningen börjar klarna så inser man att tjejerna sålt sex och gått med på det utan fysikt tvång, då blir alla målsägare horor å får skylla sig själva.
Kärnan är att gubbarna begott brott mot minderåriga ibland våldsamma, moralen hos gubbarna ligger närmare den absoluta nollpunkten än plusgrader...
För mig är inte köpet av sex det viktiga utan hur man behandlat småtjejer, övergrepp är inte oki på en hora, grannsens dotter, din lärare, eller din polare.
Deras brist på ansvar som vuxna.
Jag har skrivit endel fel å skit, lärt mig endel då jag inte varit vidare aktiv på forum tidigare.
Lärt mig att undvika vissa bloggar t ex
hoppas slemhögarna som förtjänar det får ordentliga straff å livet fixar sig bra för alla unga offer.