Citat:
Ursprungligen postat av techd
Jo... Många...
Nej. Ingen insatt Djurgårdare skulle någonsin använda skällsordet "gårdare". PUNKT
Ang gårdagen: Grattis gnaget, ni gjorde det bra igår, samtidigt som vi gjorde några misstag som gjorde processen kortare än vad den borde varit.