2010-09-05, 18:50
  #9169
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Fan är R&W?

Red & White Crew
Citera
2010-09-05, 18:53
  #9170
Medlem
Moon The Loons avatar
Vad har hänt med gnagets liga? 260 man? Sedan jag la skorna på hyllan (5-6 år sedan) har alltså denna liga växt sig 3 gånger så stor?
Vi ska inte ens tala om det glada 90-talet då vi många gånger fick splittra våran liga i två då FB i stort sett aldrig gick över 50 man.

Är det runt 200 yngre med 60 äldre i fronten eller?
Citera
2010-09-05, 19:47
  #9171
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Vad har hänt med gnagets liga? 260 man? Sedan jag la skorna på hyllan (5-6 år sedan) har alltså denna liga växt sig 3 gånger så stor?
Vi ska inte ens tala om det glada 90-talet då vi många gånger fick splittra våran liga i två då FB i stort sett aldrig gick över 50 man.

Är det runt 200 yngre med 60 äldre i fronten eller?

nä men kanske hundra stora som små som är tuffa och inte bangar, sen 160 medgångs fjollor som inte står i fronten utan löper amok när gårdarna ligger ner...

Det är vad jag tror...
Citera
2010-09-05, 19:58
  #9172
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
nä men kanske hundra stora som små som är tuffa och inte bangar, sen 160 medgångs fjollor som inte står i fronten utan löper amok när gårdarna ligger ner...

Det är vad jag tror...


Det är så jag tror med. Ser iaf ut att vara så på filmen mellan DFG - FB. DFG med alla sina yngre la benen på ryggen direkt.
Citera
2010-09-05, 20:09
  #9173
Medlem
You-got-claweds avatar
Vad är det för skitsnack om att FB skulle ha externrekryterat? Inte en chans att de skulle ta in ryssar och annat löst folk. FB är en av få firmor i Sverige som verkligen inte har problem med att få ihop folk.
Detta har jag hört från DFG-grabbar själva.
Citera
2010-09-05, 20:28
  #9174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techd
Jo... Många...

Nej. Ingen insatt Djurgårdare skulle någonsin använda skällsordet "gårdare". PUNKT


Ang gårdagen: Grattis gnaget, ni gjorde det bra igår, samtidigt som vi gjorde några misstag som gjorde processen kortare än vad den borde varit.
Citera
2010-09-05, 20:30
  #9175
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av You-got-clawed
Vad är det för skitsnack om att FB skulle ha externrekryterat? Inte en chans att de skulle ta in ryssar och annat löst folk. FB är en av få firmor i Sverige som verkligen inte har problem med att få ihop folk.
Detta har jag hört från DFG-grabbar själva.


Du har hört...

Hoppas verkligen inte du menar historiskt sett. Att någonting har hänt med deras nummer på senare tid står dock helt klart.
Citera
2010-09-05, 21:17
  #9176
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Hoppas verkligen inte du menar historiskt sett. Att någonting har hänt med deras nummer på senare tid står dock helt klart.
Visst är det så. Och....?
(Väntar på en poäng här)
Citera
2010-09-05, 22:08
  #9177
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomerang
Nej. Ingen insatt Djurgårdare skulle någonsin använda skällsordet "gårdare". PUNKT


Ang gårdagen: Grattis gnaget, ni gjorde det bra igår, samtidigt som vi gjorde några misstag som gjorde processen kortare än vad den borde varit.
Ett misstag var väl att ni drog ihop för lite folk i jämförelse med vad gnaget gjorde.
Citera
2010-09-05, 22:09
  #9178
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sQL
Har du inget bättre för dig än att jämt och ständigt sitta här och kasta skit på Gnaget? jävla nolla
Hans analys går ju att applicera på varenda liga i Sverige. Vilken dynamitliga är det du känner till som är fria från hang-arounds och folk i bakre ledet som springer?
Citera
2010-09-05, 22:22
  #9179
Medlem
You-got-claweds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Du har hört...

Hoppas verkligen inte du menar historiskt sett. Att någonting har hänt med deras nummer på senare tid står dock helt klart.

Ja, jag har hört DFG-grabbar säga det själva. Och ja, jag menar nu, inte historiskt. Varför skulle jag syfta på något 20 år bak i tiden?
Citera
2010-09-05, 22:34
  #9180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sha R'Tae
Ett misstag var väl att ni drog ihop för lite folk i jämförelse med vad gnaget gjorde.

Du får det att låta som att det bara är att dra ihop fler folk?
Det kan väl knappast betecknas som ett misstag att gnaget var fler än oss, givetvis så försökte vi få ihop så många som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in