Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Visst har WM jävligt bra status och det beror till största del på att bajen agerat slagpåse åt dem under alla år. KGB inte varit nära att ta WM en enda gång, där har vi ett track record att berätta om för för barnbarnen i framtiden.
Jaha... så det här handlar om KGB helt plötsligt? Jag ser att du undvek frågan om rekrytering.
Citat:
Varken DFG, WM eller KGB stod längre än en minut mot FB, vad är det som är oklart? AIK är jävligt taggade och det borde alla andra också vara med tanke på hur snacket gått på nätet, att äntligen få förnedra stora stygga firman.
Ja jag var ju inte med på plats men det kan säkert stämma. Jag påpekar än en gång att numerären avgör och om man lyckas skrapa ihop en större mobb så har man också mycket större chans till seger, inte bara av praktiska skäl utan även av psykologiska då det är väldigt modfällande att se en stor mobb komma emot en (jag spekulerar nu, jag har aldrig slagits i huliganfighter själv).
Firman är uppenbarligen duktiga på att dra ihop folk, huruvida deras fighter är bättre än de andra lagens vet jag inte men de har ju iaf fått pisk av Wisemen förut (den enda förlusten man erkänt på sagoscenen mig veterligen).
Citat:
Nej då, du har inte missat nåt.
Nähä, det var du som tog upp den.
Citat:
Och i Nordkorea sprids enbart sanning. Seriöst, lägg ner nu. Det finns inga fler halmstrån att gripa i den här berättelsen, bara pajkastning återstår och det börjar se löjligt ut.
Vad fan har Nordkorea med detta att göra?
Citat:
Mitt sista inlägg i ärendet. Ös på rejält nu när du får sista ordet, det är ju på nätet det avgörs.
Ja om man ska utgå från Sagoscenen så stämmer det där sista definitivt.
Jag erkänner utan omsvep att jag inte vet mycket om att fightas eller om vilken firma som är starkast i en rättvis drabbning (dvs. där ingen har en numerär fördel och kämparna är i samma åldersgrupp) men vad jag däremot VET är att det varit mindre box (inte 1 on 1 alltså) där gnagare fått stryk och sprungit utan att sagoscenen finner det relevant att skriva om.
Men - för att utnyttja mitt sista ordet-privilegium: jag är absolut ingen expert, jag är inte ens speciellt väl insatt. Det jag hävdar är att:
A) FBs fördelar i rena nummer påverkar mycket
B) Sagoscenen är en oseriös propagandamegafon vars skildringar av slagsmålen är mer dikt än verklighet