Citat:
Ursprungligen postat av Apskiten
Det finns ingenting att disskutera om senast då hade det disskuterats på forumet men eftersom det är ganska så tyst om det på SS så verkar det inte vara djurgårdsgrabbar thats it!
Jag håller inte käft om vem som skulle gjort vad, Vill man köra och klagar på att folk inte kliver ut så kör man en stormning annars kan man hålla käften men eftersom det bara skrivs om ickehändelser här på tråden så finns det ingenting att skriva om eftersom händelsen inte tagits upp på SS.
Jag va inte vid globentorget men fråga dina polare vad som hände på tuben vid Skanstull och varför 6 av era inte vågade köra mot oss som va 3 st hörnet Ringvägen/Götgatan. Sen era grabbar som vart jagade ner mot thaibåten varför kom dom inte tillbaka och körde istället för att löpa?
Ni visste att vi satt längs hela Ringvägen i närheten av Skanstull men istället drar ni till en krog i närheten av kungsan och gömmer er där.
Fråga dig själv varför ni inte klev mot oss när vi satt på Snaps när ni sa att ni skulle komma. Det är enkelt att klaga på att tuben inte stannade vid medis och det kan väl vilken ärthjärna som helst räkna ut eller hur? Ändå hade ni storsamling tidigare på eftermiddagen. Är ni rädda för en Arboga?
Fortsätt att storma våra granar inne på läktarna, vi skrattar fortfarande åt er "a la bajen" storming. Dom enda få i dif man kan respektera som grabbar va er högerflank i Arboga, Jag gissar på att du inte stod där.
Det senaste vid krogen, svar ja. Det hände inget. Men det kunde ha hänt. Gnagetgrabbar inne, djurgårdsgrabbar ute. Polis på plats rätt snabbt ändå.
Händelsen har inte tagits upp på SS. Nä, varför? Det hände inget!
Jo tack, jag vet vad som hände i skanstull. Small rätt ordentligt.
Varför ringde inte ni upp och bestämde en plats istället? Samma skit där, ni kunde likagärna "letat" efter oss som vi kunde kommit till er.
Varför skulle vi vara rädda för en Arboga? Ni var antagligen inte 260 mannar på hockeyn. Jag vet inte hur många vi var men inte 220 heller.
Vad tyckte du vi skulle gjort när vi skulle komma till snaps då? Jävligt diskret att gå ett hundratal grabbar mot medborgarplatsen.
Sluta skratta åt det och visa er på plats nästa gång. Det hade kunnat blivit riktigt roligt om ni kom och mötte oss där.
Nej jag stog inte på högerflanken. Sen var jag inte i skick att springa därifrån så...