Citat:
Ursprungligen postat av
korvenorven
Som gammal supporter men inte firmamedlem eller strre slagskmpe s undrar jag varfr man allierar sig med andra lag? Varfr inte var fr sig?
Samma anledning som lnder allierar sig, samma anledning som politiker allierar sig & av samma anledning som kriminella grupper allierar sig - Fr att bli starkare, bror!
Citat:
Ursprungligen postat av
Spence
I vanlig ordning gr du bort dig. Det handlar om ett helt annat syfte, och uppenbarligen vet du inte heller vad misstanken avser.
D vet du inte mycket. Du har ju ingen koll ht?
Citat:
Ursprungligen postat av
pdu
Stmmer inte. Sdana samarbeten existerar inte. Adonis snackar skit utan koll. De samarbeten som brukar finnas r mellan svenska firmor/ultras och utlndska firmor/ultras. Inte mellan firmor/ultras inom Sverige.
Sdana samarbeten vxer & frodas hela tiden. Vnskapsrelationer mellan ultras/firmor r vanligare n vad du tror, mannen
Citat:
Ursprungligen postat av
GFNGBG
Adonis r samma gubbe som gamla nicket Leif Jennekvist. Nr en Malm grabb hotade att hnga ut honom p gamla SS skapade han namnet hr (Adonis) och har sedan dess kommit undan med sin dynga eftersom han ocks r moderator. Rtt underhllande dock och lite guldkant p tillvaron nr folk tror p det han skriver. Ingen annan hade kommit undan med det skitsnacket i flera r utan avstngning 😂
Fantasi Scenen igen?
SS var ju mecka fr mytomaner, dr spekulationer & lgner blev till sanning & dr FB, lngt efter sin storhetstid, fortfarande var herre p tppan
Trovrdig info? Knappast
Citat:
Ursprungligen postat av
Denstorabibeln
Vad r det jag skall skylla mig sjlv fr? Kan du precisera dig??
Antar du snackar fotbollstermer hr. Men det r ju inte det som gller angende det intrffade eller?
Det har vll att gra med bandidos??
Fr tyvrr inte prata mer om detta men du hittar mer info om bla Sren Lorentzon & Hamid p andra stllen hr p Flashback
Dumt att spekulera mer om detta hr. Bara att g vidare, bror