2025-05-30, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Som gammal supporter men inte firmamedlem eller strre slagskmpe s undrar jag varfr man allierar sig med andra lag? Varfr inte var fr sig?

Stmmer inte. Sdana samarbeten existerar inte. Adonis snackar skit utan koll. De samarbeten som brukar finnas r mellan svenska firmor/ultras och utlndska firmor/ultras. Inte mellan firmor/ultras inom Sverige.
Citera
2025-05-31, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Ok, men skyll dig sjlv

Sren Lorentzon r backad av Hamid, som r en av de f som kan rra sig fritt bland Sthlms alla ntverk. Tsm med Bessim, Jamal & Emir utgr dessa 4 sjlva stommen i det ntverk som styr alla andra ntverk. Allt frn svennar & finnar till araber, somalis & juggar, kickers till hooligans and so on

Du vet sjlv vilken business det gller. Att Gbg har business med Sthlm som har business med Malm osv r inget konstigt. Det r en ppen vrld, bror. Men en en mycket tight marknad

Ngra grabbar frn WM har agerat vakt vid verlmning men mer n s r det inte. Sren har ingen klubbtillhrighet. He is only in it for the money. Det gller att hlla sina fingrar frn kakburken

Resten kan du lista ur sjlv. Men det hr r lite strre n WM & rivalitet mellan lag & firmor

Allt r inte fotboll, grabben. This is reality

Vad r det jag skall skylla mig sjlv fr? Kan du precisera dig??

Antar du snackar fotbollstermer hr. Men det r ju inte det som gller angende det intrffade eller?

Det har vll att gra med bandidos??
Citera
2025-05-31, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pdu
Stmmer inte. Sdana samarbeten existerar inte. Adonis snackar skit utan koll. De samarbeten som brukar finnas r mellan svenska firmor/ultras och utlndska firmor/ultras. Inte mellan firmor/ultras inom Sverige.
OK. Tack fr svar. Tyckte det var mycket konstigt om man skulle ut och slss fr andra klubbar.
Citera
2025-05-31, 12:38
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Som gammal supporter men inte firmamedlem eller strre slagskmpe s undrar jag varfr man allierar sig med andra lag? Varfr inte var fr sig?

Samma anledning som lnder allierar sig, samma anledning som politiker allierar sig & av samma anledning som kriminella grupper allierar sig - Fr att bli starkare, bror!

Citat:
Ursprungligen postat av Spence
I vanlig ordning gr du bort dig. Det handlar om ett helt annat syfte, och uppenbarligen vet du inte heller vad misstanken avser.

D vet du inte mycket. Du har ju ingen koll ht?

Citat:
Ursprungligen postat av pdu

Sdana samarbeten vxer & frodas hela tiden. Vnskapsrelationer mellan ultras/firmor r vanligare n vad du tror, mannen

Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Adonis r samma gubbe som gamla nicket Leif Jennekvist. Nr en Malm grabb hotade att hnga ut honom p gamla SS skapade han namnet hr (Adonis) och har sedan dess kommit undan med sin dynga eftersom han ocks r moderator. Rtt underhllande dock och lite guldkant p tillvaron nr folk tror p det han skriver. Ingen annan hade kommit undan med det skitsnacket i flera r utan avstngning 😂

Fantasi Scenen igen?

SS var ju mecka fr mytomaner, dr spekulationer & lgner blev till sanning & dr FB, lngt efter sin storhetstid, fortfarande var herre p tppan

Trovrdig info? Knappast

Citat:
Ursprungligen postat av Denstorabibeln
Vad r det jag skall skylla mig sjlv fr? Kan du precisera dig??

Antar du snackar fotbollstermer hr. Men det r ju inte det som gller angende det intrffade eller?

Det har vll att gra med bandidos??

Fr tyvrr inte prata mer om detta men du hittar mer info om bla Sren Lorentzon & Hamid p andra stllen hr p Flashback

Dumt att spekulera mer om detta hr. Bara att g vidare, bror
Citera
2025-05-31, 21:55
Medlem
Letrangeres avatar
r skribenten Denstorabibeln din bror?
Citera
2025-05-31, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHat
Ingen vgar rra honom

Mja s r det inte
Citera
2025-06-01, 18:44
Medlem
HeavyPops avatar
https://www.bt.se/2025-06-01/man-sjo...lagen-i-boras/
Citera
2025-06-01, 18:48
Medlem
HeavyPops avatar
Nr vi fr chansen 😉
Skmt sido;
Jag tror att vi r i elfsborg r fr f gubbar fr det...
Jag r ingen huligan, bara en vanlig b-supporter...

Citat:
Ursprungligen postat av CasualCapybara
Jod. Men det var yngre. Nr ska Elfsborg vga kra mot ldre?

Allihopa! Igonera den dr aponis trollet, lt han inte frstra trden.
Citera
2025-06-03, 15:55
Medlem
Citat:
Jod. Men det var yngre. Nr ska Elfsborg vga kra mot ldre?

Allihopa! Igonera den dr aponis trollet, lt han inte frstra trden.

S hr p rak arm skulle jag sga att den kulturen r ganska ny i Elfsborg, och helt rligt tror jag att de har svrt att engagera ldre som aldrig levt med eller utvat den stilen. Jag tror istllet att de bygger p en yngre generation som kommer att driva fram en sdan kultur i den lilla staden, en kultur som om ngra r kommer att sitta i ryggmrgen.
Citera
2025-06-03, 23:22
Medlem
CasualCapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barablandat
S hr p rak arm skulle jag sga att den kulturen r ganska ny i Elfsborg, och helt rligt tror jag att de har svrt att engagera ldre som aldrig levt med eller utvat den stilen. Jag tror istllet att de bygger p en yngre generation som kommer att driva fram en sdan kultur i den lilla staden, en kultur som om ngra r kommer att sitta i ryggmrgen.

Eh det stmmer inte. Elfsborg hade firma redan p tidigt 00-tal. EYG kallade de sig.

https://www.google.se/url?sa=t&sourc...rgISdb4QI2hOFo
Citera
Igår, 10:30
Medlem
Citat:
Eh det stmmer inte. Elfsborg hade firma redan p tidigt 00-tal. EYG kallade de sig.

https://www.google.se/url?sa=t&sourc...rgISdb4QI2hOFo

Men du pratar om ngot som hnde fr ver 20 r sen haha, den ligan varade i max tv r innan den lades ner och sedan var det ett glapp p ver 20 r. S faktum kvarstr att den kulturen har knappt existerat i Elfsborg. Vad r det egentligen du frsker sga med det argumentet?"
Citera
Igår, 17:24
Avstngd
sg detta p youtube mste sga att jag faktiskt blev imponerad av bnderna!
https://www.youtube.com/watch?v=a45s1zmMcG8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in