2025-05-26, 18:15
Medlem
CasualCapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyntholSlyna
Elfsborg har både kört mot både Göteborg och Hammarby. Vinst i båda.

Jodå. Men det var yngre. När ska Elfsborg våga köra mot äldre?

Allihopa! Igonera den där aponis trollet, låt han inte förstöra tråden.
Senast redigerad av CasualCapybara 2025-05-26 kl. 18:17.
Citera
2025-05-26, 19:17
Medlem
CasualCapybaras avatar
Aspudden körde mot serbiska huliganer och fick spö. 50 sekunder. 6 vs 6.
Citera
2025-05-27, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CasualCapybara
Aspudden körde mot serbiska huliganer och fick spö. 50 sekunder. 6 vs 6.

Du menar vraknassarna från White Boys?
Citera
2025-05-27, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denstorabibeln
Jo frågan är ju just det om det har med det att göra. Då han är med i Wisemen..

Det vet jag, och svaret är nej. Det har inte med fotboll att göra. Mer än så har jag inte lust att säga.
Citera
2025-05-27, 14:36
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CasualCapybara
Jodå. Men det var yngre. När ska Elfsborg våga köra mot äldre?

Allihopa! Igonera den där aponis trollet, låt han inte förstöra tråden.

Men, bror. Du är som vanligt tvåa på bollen.

Försök vara konstruktiv i dina inlägg. Jag har dessutom redan svarat på din fråga. Ge grabbarna lite tid, då kommer Elfsborg Hard Boys att kvalificera på topp. Tsm med MU så är framtiden säkrad för Ellos grabbar

Btw, bror. Har du dyslexi? Du stavar som en kratta

Ses i en grusgrop nära dig
Citera
2025-05-29, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Det vet jag, och svaret är nej. Det har inte med fotboll att göra. Mer än så har jag inte lust att säga.

Japp, det har jag fått till mig också att det inte är.

Men går det att få tag på FUP från domen som kom i Fredags förra veckan?
Citera
2025-05-29, 12:43
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Japp, det har jag fått till mig också att det inte är.

Men går det att få tag på FUP från domen som kom i Fredags förra veckan?

Då en viss S Lorentzon & en inte helt okänd Hamid från Sthlm sägs vara inblandade så bör nog FUP lämnas ifred. Har inget att göra med huliganism eller casualkultur att göra, så glöm utredning.

Du är ute på djupt vatten, bror. Just saying
Citera
2025-05-29, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Nu har Douglas Hammar från firman släppt första delen i sin?Triologi om sitt liv som huligan.
Ska enligt uppgift vara väldigt ärlig vilket väl knappast varit firman boys signum genom åren.
Så nu är det dålig stämning i de orangea leden.
Går lite obekräftade rykten om att dom försökt sig på ett hembesök men blivit ivägjagade……
Lär väl bli lite uppföljning kommer.

Nån som läst boken?

Ingen vågar röra honom
Citera
2025-05-29, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Då en viss S Lorentzon & en inte helt okänd Hamid från Sthlm sägs vara inblandade så bör nog FUP lämnas ifred. Har inget att göra med huliganism eller casualkultur att göra, så glöm utredning.

Du är ute på djupt vatten, bror. Just saying

Vad har Stockholm med det att göra när det sker i Göteborg? Nej det är redan utrett att så var inte det fallet, då många trodde detta.

Mycket möjligt, men eftersom folk brukar öppna upp och vara behjälpliga här. Så är det många som vill ha svar på frågan, varför??
Citera
2025-05-30, 10:28
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Vad har Stockholm med det att göra när det sker i Göteborg? Nej det är redan utrett att så var inte det fallet, då många trodde detta.

Mycket möjligt, men eftersom folk brukar öppna upp och vara behjälpliga här. Så är det många som vill ha svar på frågan, varför??

Ok, men skyll dig själv

Sören Lorentzon är backad av Hamid, som är en av de få som kan röra sig fritt bland Sthlms alla nätverk. Tsm med Bessim, Jamal & Emir utgör dessa 4 själva stommen i det nätverk som styr alla andra nätverk. Allt från svennar & finnar till araber, somalis & juggar, kickers till hooligans and so on

Du vet själv vilken business det gäller. Att Gbg har business med Sthlm som har business med Malmö osv är inget konstigt. Det är en öppen värld, bror. Men en en mycket tight marknad

Några grabbar från WM har agerat vakt vid överlämning men mer än så är det inte. Sören har ingen klubbtillhörighet. He is only in it for the money. Det gäller att hålla sina fingrar från kakburken

Resten kan du lista ur själv. Men det här är lite större än WM & rivalitet mellan lag & firmor

Allt är inte fotboll, grabben. This is reality
Citera
2025-05-30, 11:53
Medlem
Citat:
Det stämmer, men bara mot yngre grabbar. För att det ska räknas måste de stiga upp lite. Men det kommer de göra, bara lugn

För med lånade grabbar från MU kommer EHB bli oslagbara i framtiden. Precis som när Rödagårdens Rudeboys & True Rockers blev en enda stark fraktion. Och när Zlatan Boys från Rosengård allierade sig med MU. Då blev det fart
Som gammal supporter men inte firmamedlem eller större slagskämpe så undrar jag varför man allierar sig med andra lag? Varför inte var för sig?
Citera
2025-05-30, 14:46
Medlem
Citat:
Ok, men skyll dig själv

Sören Lorentzon är backad av Hamid, som är en av de få som kan röra sig fritt bland Sthlms alla nätverk. Tsm med Bessim, Jamal & Emir utgör dessa 4 själva stommen i det nätverk som styr alla andra nätverk. Allt från svennar & finnar till araber, somalis & juggar, kickers till hooligans and so on

Du vet själv vilken business det gäller. Att Gbg har business med Sthlm som har business med Malmö osv är inget konstigt. Det är en öppen värld, bror. Men en en mycket tight marknad

Några grabbar från WM har agerat vakt vid överlämning men mer än så är det inte. Sören har ingen klubbtillhörighet. He is only in it for the money. Det gäller att hålla sina fingrar från kakburken

Resten kan du lista ur själv. Men det här är lite större än WM & rivalitet mellan lag & firmor

Allt är inte fotboll, grabben. This is reality

I vanlig ordning gör du bort dig. Det handlar om ett helt annat syfte, och uppenbarligen vet du inte heller vad misstanken avser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in