2025-05-26, 18:15
Medlem
CasualCapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyntholSlyna
Elfsborg har bde krt mot bde Gteborg och Hammarby. Vinst i bda.

Jod. Men det var yngre. Nr ska Elfsborg vga kra mot ldre?

Allihopa! Igonera den dr aponis trollet, lt han inte frstra trden.
Senast redigerad av CasualCapybara 2025-05-26 kl. 18:17.
Citera
2025-05-26, 19:17
Medlem
CasualCapybaras avatar
Aspudden krde mot serbiska huliganer och fick sp. 50 sekunder. 6 vs 6.
Citera
2025-05-27, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CasualCapybara
Aspudden krde mot serbiska huliganer och fick sp. 50 sekunder. 6 vs 6.

Du menar vraknassarna frn White Boys?
Citera
2025-05-27, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denstorabibeln
Jo frgan r ju just det om det har med det att gra. D han r med i Wisemen..

Det vet jag, och svaret r nej. Det har inte med fotboll att gra. Mer n s har jag inte lust att sga.
Citera
2025-05-27, 14:36
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CasualCapybara
Jod. Men det var yngre. Nr ska Elfsborg vga kra mot ldre?

Allihopa! Igonera den dr aponis trollet, lt han inte frstra trden.

Men, bror. Du r som vanligt tva p bollen.

Frsk vara konstruktiv i dina inlgg. Jag har dessutom redan svarat p din frga. Ge grabbarna lite tid, d kommer Elfsborg Hard Boys att kvalificera p topp. Tsm med MU s r framtiden skrad fr Ellos grabbar

Btw, bror. Har du dyslexi? Du stavar som en kratta

Ses i en grusgrop nra dig
Citera
2025-05-29, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Det vet jag, och svaret r nej. Det har inte med fotboll att gra. Mer n s har jag inte lust att sga.

Japp, det har jag ftt till mig ocks att det inte r.

Men gr det att f tag p FUP frn domen som kom i Fredags frra veckan?
Citera
2025-05-29, 12:43
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Japp, det har jag ftt till mig ocks att det inte r.

Men gr det att f tag p FUP frn domen som kom i Fredags frra veckan?

D en viss S Lorentzon & en inte helt oknd Hamid frn Sthlm sgs vara inblandade s br nog FUP lmnas ifred. Har inget att gra med huliganism eller casualkultur att gra, s glm utredning.

Du r ute p djupt vatten, bror. Just saying
Citera
2025-05-29, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Nu har Douglas Hammar frn firman slppt frsta delen i sin?Triologi om sitt liv som huligan.
Ska enligt uppgift vara vldigt rlig vilket vl knappast varit firman boys signum genom ren.
S nu r det dlig stmning i de orangea leden.
Gr lite obekrftade rykten om att dom frskt sig p ett hembesk men blivit ivgjagade
Lr vl bli lite uppfljning kommer.

Nn som lst boken?

Ingen vgar rra honom
Citera
2025-05-29, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
D en viss S Lorentzon & en inte helt oknd Hamid frn Sthlm sgs vara inblandade s br nog FUP lmnas ifred. Har inget att gra med huliganism eller casualkultur att gra, s glm utredning.

Du r ute p djupt vatten, bror. Just saying

Vad har Stockholm med det att gra nr det sker i Gteborg? Nej det r redan utrett att s var inte det fallet, d mnga trodde detta.

Mycket mjligt, men eftersom folk brukar ppna upp och vara behjlpliga hr. S r det mnga som vill ha svar p frgan, varfr??
Citera
2025-05-30, 10:28
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Vad har Stockholm med det att gra nr det sker i Gteborg? Nej det r redan utrett att s var inte det fallet, d mnga trodde detta.

Mycket mjligt, men eftersom folk brukar ppna upp och vara behjlpliga hr. S r det mnga som vill ha svar p frgan, varfr??

Ok, men skyll dig sjlv

Sren Lorentzon r backad av Hamid, som r en av de f som kan rra sig fritt bland Sthlms alla ntverk. Tsm med Bessim, Jamal & Emir utgr dessa 4 sjlva stommen i det ntverk som styr alla andra ntverk. Allt frn svennar & finnar till araber, somalis & juggar, kickers till hooligans and so on

Du vet sjlv vilken business det gller. Att Gbg har business med Sthlm som har business med Malm osv r inget konstigt. Det r en ppen vrld, bror. Men en en mycket tight marknad

Ngra grabbar frn WM har agerat vakt vid verlmning men mer n s r det inte. Sren har ingen klubbtillhrighet. He is only in it for the money. Det gller att hlla sina fingrar frn kakburken

Resten kan du lista ur sjlv. Men det hr r lite strre n WM & rivalitet mellan lag & firmor

Allt r inte fotboll, grabben. This is reality
Citera
2025-05-30, 11:53
Medlem
Citat:
Det stmmer, men bara mot yngre grabbar. Fr att det ska rknas mste de stiga upp lite. Men det kommer de gra, bara lugn

Fr med lnade grabbar frn MU kommer EHB bli oslagbara i framtiden. Precis som nr Rdagrdens Rudeboys & True Rockers blev en enda stark fraktion. Och nr Zlatan Boys frn Rosengrd allierade sig med MU. D blev det fart
Som gammal supporter men inte firmamedlem eller strre slagskmpe s undrar jag varfr man allierar sig med andra lag? Varfr inte var fr sig?
Citera
2025-05-30, 14:46
Medlem
Citat:
Ok, men skyll dig sjlv

Sren Lorentzon r backad av Hamid, som r en av de f som kan rra sig fritt bland Sthlms alla ntverk. Tsm med Bessim, Jamal & Emir utgr dessa 4 sjlva stommen i det ntverk som styr alla andra ntverk. Allt frn svennar & finnar till araber, somalis & juggar, kickers till hooligans and so on

Du vet sjlv vilken business det gller. Att Gbg har business med Sthlm som har business med Malm osv r inget konstigt. Det r en ppen vrld, bror. Men en en mycket tight marknad

Ngra grabbar frn WM har agerat vakt vid verlmning men mer n s r det inte. Sren har ingen klubbtillhrighet. He is only in it for the money. Det gller att hlla sina fingrar frn kakburken

Resten kan du lista ur sjlv. Men det hr r lite strre n WM & rivalitet mellan lag & firmor

Allt r inte fotboll, grabben. This is reality

I vanlig ordning gr du bort dig. Det handlar om ett helt annat syfte, och uppenbarligen vet du inte heller vad misstanken avser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in