2009-04-13, 13:25
Medlem
adiels avatar
SUPERHITLER

Kan inte säga något annat än word!
Citera
2009-04-13, 13:34
Medlem
S-ammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Det är nog där problemet ligger. Nu är det antalet som avgör nästan varje gång om man ska vinna eller inte. Är ju bättre om dom istället samlade en trupp på 8-10 pers var. Då blir det lite mer man mot man. Nu blir det ju så att man går ihop i smågrupper och ger sig på samma man för att inte åka i backen själv.
Sen går man fram och slår ett slag och försvinner tillbaka in i klungan igen.

Det skulle vara underbart, eller vrf inte bara 1mo1 oxå?
fast på något sätt anar jag nästan att det aldrig skulle gå, och att nån alltid ska bryta mot regeln.

Det är mycket snack när man sitter i tåget/bussen på väg till gbg, och sen när man ser SAMMA FJOLLA bara stå dära o backa bara.. vad ere för mening o följa med o snacka så jävla mkt om sig sj, om man ändå bara ska stå längst bak eller inte ens gå fram. för senare bara springa därifrån
Citera
2009-04-13, 13:37
Medlem
Superhitler du har noll koll, är medveten att du försöker leka allan och provocera men håll dig till saker du förstår.

För mig är box en utmaning för mig själv och adrenalin kicken jag får är underbar, men nollor som du kommer aldrig fatta det. Du lever som ett får, jag lever hellre som ett lejon för en dag än som du, som ett får resten av mitt liv bäääää.

Vilken match i lördags, tattarna från sthlm fick vad dem förtjänade, Gbg visar igen sin storhet vi är bäst i Norden, Europa väntar.
Citera
2009-04-13, 14:01
Medlem
SUPERHITLERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R.R
Superhitler du har noll koll, är medveten att du försöker leka allan och provocera men håll dig till saker du förstår.

För mig är box en utmaning för mig själv och adrenalin kicken jag får är underbar, men nollor som du kommer aldrig fatta det. Du lever som ett får, jag lever hellre som ett lejon för en dag än som du, som ett får resten av mitt liv bäääää.

LOL! Sådana patetiska mellanstadieklyschor! Du, om någon, som står i en stor klunga och brääääker i kör med de andra, är väl ett får. Tillhör du dem som är längst fram och stångas kan jag måhända upphöja dig till getabock, men något lejon blir du aldrig. Och jag betvivlar å det kraftigaste att du ens tillhör getabockarna.

Så nej, de här diskussionerna handlar aldrig om att JAG inte har fattat, utan att NI inte har fattat att vi fattar det bätte än ni själva. För den som själv inte är med i leken och inbillar sig att den är på riktigt, visar alla filmer med all önskvärd tydlighet att era så kallade "box" inte är hårdare än snöbollskrig, och då syftar jag på snöbollskrig UTAN ispärlor.
Citera
2009-04-13, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SUPERHITLER
LOL! Sådana patetiska mellanstadieklyschor! Du, om någon, som står i en stor klunga och brääääker i kör med de andra, är väl ett får. Tillhör du dem som är längst fram och stångas kan jag måhända upphöja dig till getabock, men något lejon blir du aldrig. Och jag betvivlar å det kraftigaste att du ens tillhör getabockarna.

Så nej, de här diskussionerna handlar aldrig om att JAG inte har fattat, utan att NI inte har fattat att vi fattar det bätte än ni själva. För den som själv inte är med i leken och inbillar sig att den är på riktigt, visar alla filmer med all önskvärd tydlighet att era så kallade "box" inte är hårdare än snöbollskrig, och då syftar jag på snöbollskrig UTAN ispärlor.

HAHA så jävla sant.
Citera
2009-04-13, 14:10
Medlem
Citat:

Haha ett tydligt exempel på avundsjuka, du kan skriva hur mycket du vill innerst inne vet jag att du önskar att du hade lite stake i dig, bara lite men du har inte tillräckligt för att brotta ner en get, judeslickare.
Citera
2009-04-13, 14:33
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Tycker att detta med firmaverksamhet påminner väldigt mycket om live-rollspel.

precis. Det här skrev jag för snart ett år sedan

Men, då har jag ju helt rätt. Pojkarna och gubbarna tycker ganska bra om varandra och allt är ett spel, eller lajv som det kallas när man även klär ut sig. De verkar ha hittat ett sätt att leva ut och fly den grå vardagen. Grattis!
Citera
2009-04-13, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.R.R
Haha ett tydligt exempel på avundsjuka, du kan skriva hur mycket du vill innerst inne vet jag att du önskar att du hade lite stake i dig, bara lite men du har inte tillräckligt för att brotta ner en get, judeslickare.

Jag ser det som större stake att medverka i ett mindre box än i ett med närmare 100pers bakom sig. Jag skulle nog hellre delta i ett box med 8-10 man i vardera "lag" än i ett med 50+ i varje grupp.

För har jag 8-10 man bakom mig känner jag samtliga och är därför mer säker på att dessa backar upp mig. För där blir samtliga kvar tills typ samtliga går i backen i ena laget. Och det finns ingen risk att någon kommer och drar en hoppspark i ryggen eller en knytnäve snett bakifrån.

Men om jag skulle ha tex 60 man bakom mig och förlusten börjar närma mig så har 55pers redan kapitulerat och man blir kvar ensam med en klunga på 10pers som är hangarounds egentligen och nu dregglar över att få ge mig en knytnäve i nacken eller sparka på mig när jag ligger ner. För enbart 10% har fått veva och nu vill ju dom övriga 90% få in iaf en spark.
Citera
2009-04-13, 15:17
Medlem
www.parken.blogg.se
Citera
2009-04-13, 15:19
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalinist
www.parken.blogg.se
De maskerar sig på bilden, men då de antagligen har hyrt bussen i bakgrunden borde det väl inte vara så svårt att iaf hitta en ansvarig, om man nu ville det av någon anledning.
Citera
2009-04-13, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
precis. Det här skrev jag för snart ett år sedan

Men, då har jag ju helt rätt. Pojkarna och gubbarna tycker ganska bra om varandra och allt är ett spel, eller lajv som det kallas när man även klär ut sig. De verkar ha hittat ett sätt att leva ut och fly den grå vardagen. Grattis!

Haha du pratar i nattmössan, vet inte ett skit...
När jag kör då kör jag, det är inget skådespeleri.
Citera
2009-04-13, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
De maskerar sig på bilden, men då de antagligen har hyrt bussen i bakgrunden borde det väl inte vara så svårt att iaf hitta en ansvarig, om man nu ville det av någon anledning.

De vore väl snuten isåfall.
Men som sagt dom knullar vi i rövhålet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in