2009-08-01, 23:28
Medlem
En fråga , värför inte sparka på liggande?
Senast redigerad av chronograph 2009-08-01 kl. 23:31.
Citera
2009-08-02, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hasip
idiot

Vadå idiot? Är det inte mer idiotiskt att härja runt och skapa problem i samhället över att några vuxna främlingar sparkar på en boll? Töntigt, men nu ska jag inte provocera mer här. Ursäkt.
Citera
2009-08-02, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Vadå idiot? Är det inte mer idiotiskt att härja runt och skapa problem i samhället över att några vuxna främlingar sparkar på en boll? Töntigt, men nu ska jag inte provocera mer här. Ursäkt.

Tror det mer är så här. Tråden har 455 sidor, hur många tror du har kommit in och skrivit exakt du skrev. Dvs du upprepar vad ett antal har gjort tidigare, eftersom flashback är ett diskussionsforum då kan det vara mer intressant om du utvecklar dina tankar än att istället bara skriva, "ni är idioter som springer omkring och slåss".
Citera
2009-08-02, 19:12
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryssfyran
Har läst en del uttalanden på Sverigescenen där skribenter hånat och varit mycket kritiska mot eventuellt homosexuella spelare i konkurrerande klubbar. Läste precis en artikel i Svenska Dagbladet om att AIK, Djurgårdens IF och Hammarby IF idag deltar i Pride-paraden. Vad anser ni firmamedlemmar och andra om att klubbarna ovan väljer att gå med i paraden? Det relevanta i artikeln för den här diskussionen finns i spoiler-taggen.

Källa: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3290571.svd
Gick väl bara sådär med den paraden.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/article5593349.ab

Citera
2009-08-02, 19:46
Medlem
lteshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Gick väl bara sådär med den paraden.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/article5593349.ab

Åjävlar vilken bögnoja. Kraftig bögnoja brukar väl annars tyda på att personen i fråga har sådana tendenser själv
Citera
2009-08-03, 01:09
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ltesh
Åjävlar vilken bögnoja. Kraftig bögnoja brukar väl annars tyda på att personen i fråga har sådana tendenser själv
Med andra ord vill AFA och andra arga antirasister gasa svartskallar på löpande band? Tung logik.
Citera
2009-08-03, 02:01
Medlem
HEHEYs avatar
Jag undrar om någon har en gruppbild på Kalmars egna "kalmarfamiljen"? Haha, guld värt om en länk kan postas.
Citera
2009-08-03, 09:58
Medlem
Var på krogen häromdagen där jag hamnade i bråk med en som påstod sig vara med i AIKs yngre. Han insisterade på att vi skulle hämta 4kompisar var och köra utanför. Med tanke på att jag var där med 3tjejkompisar så var det ingen bra idé, utan föreslog att vi kunde köra 1 mot 1. Men det vägrade han, utan skulle köra 5 mot 5. Personen i fråga var en riktig tönt i mina ögon som förmodligen aldrig skulle bråka med mig om han inte skulle vart där med sina "firmakompisar" Utanför stod dom o skrek "ingen bråkar med en firmakille""fiiiiirman" då passade jag på att skratta åt dom 2som stod o skrek, det enda jag fick då var snea blickor o så mumla dom nåt i stil med "jävla fitta"

Vad jag förstår är AIKs yngre en undergrupp till firman(?), och tänkte hur pass det uppskattas av dom större firmorna när undergrupperna skämmer ut sig och sitt lag? Jag har totalt tappat respekten för firmorna.
Citera
2009-08-03, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r93
Var på krogen häromdagen där jag hamnade i bråk med en som påstod sig vara med i AIKs yngre. Han insisterade på att vi skulle hämta 4kompisar var och köra utanför. Med tanke på att jag var där med 3tjejkompisar så var det ingen bra idé, utan föreslog att vi kunde köra 1 mot 1. Men det vägrade han, utan skulle köra 5 mot 5. Personen i fråga var en riktig tönt i mina ögon som förmodligen aldrig skulle bråka med mig om han inte skulle vart där med sina "firmakompisar" Utanför stod dom o skrek "ingen bråkar med en firmakille""fiiiiirman" då passade jag på att skratta åt dom 2som stod o skrek, det enda jag fick då var snea blickor o så mumla dom nåt i stil med "jävla fitta"

Vad jag förstår är AIKs yngre en undergrupp till firman(?), och tänkte hur pass det uppskattas av dom större firmorna när undergrupperna skämmer ut sig och sitt lag? Jag har totalt tappat respekten för firmorna.
Låter mer som wannabe-snorungar, utan koppling till någon som helst firma. Finns många sådana.
Citera
2009-08-03, 11:35
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lkrb01
Låter mer som wannabe-snorungar, utan koppling till någon som helst firma. Finns många sådana.

Behöver inte vara så, oftast är majoriteten i yngre firmorna snorungar. Yngsta då..
Citera
2009-08-03, 15:13
Medlem
Jag har hört att ett gäng riktiga grabbar som håller på GIF Sundsvall ska ha startat en firma. Jag vet inte vilket namn dem går under namnet. Vad jag har hört så finns det inte några young boys eller yngre osv utan alla som är med kör under ett och samma namn.
Jag syftar inte på deras supporter grupp Patronerna..

Någon som vet mer om detta?
Bor själv inte i Sundsvall jag har fått höra av en polare.
Citera
2009-08-03, 18:31
Medlem
Tadadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackpot-Tony
Jag har hört att ett gäng riktiga grabbar som håller på GIF Sundsvall ska ha startat en firma. Jag vet inte vilket namn dem går under namnet. Vad jag har hört så finns det inte några young boys eller yngre osv utan alla som är med kör under ett och samma namn.
Jag syftar inte på deras supporter grupp Patronerna..

Någon som vet mer om detta?
Bor själv inte i Sundsvall jag har fått höra av en polare.

Detta låter ju onekligen intressant, ska sundsvall lyckas vaska fram lite folk och bege sig in på scenen ?
Någon som vet mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in