2010-11-03, 01:10
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweSub90
Ja det är sant, hur många ryktas det finnas i deras liga ?

forumes säger sig ha haft elfsborg yngre på sin avatar, och det såg ut att vara max 30 pers. Han själv har inte gått ut med några nummer än.

Ändring; Såg att han hade kvar bilden. Fick det till 22 pers på den. Dock finns det väl fler än så, om du frågar forumes...
Senast redigerad av Little.Geezer 2010-11-03 kl. 01:16.
Citera
2010-11-03, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
forumes säger sig ha haft elfsborg yngre på sin avatar, och det såg ut att vara max 30 pers. Han själv har inte gått ut med några nummer än.

Okey återstår att se om vi får nått antal på dem då.

Edit. hörde föresten att DFG ska ha ganska stor samling imorgon till hockeyn, garanterat vilda western efter denna match också då
Senast redigerad av SweSub90 2010-11-03 kl. 01:34.
Citera
2010-11-03, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Haha har Örebro någon baby firma bestående av blattar eller

Jag och en polare skrek la lite högtljud när vi kom till Örebro, dock inget hata eller så utan mest för att skapa stämning, vi sjöng till och med "Jag vill bo i örebro" istället för "Vem fan.."

Aja till saken så ser vi hur 20-25 små hobby turkar med huvor på börjar följa efter oss, dom stod utanför våran pub och när vi kom ut så började dom följa efter oss.

Kanske efter 15-20 meter kör det fram 3 polisbilar och blockerar vägen och poliserna skriker " STÄLLER TILL VÄGGEN" Och börjar putta in alla i väggen. Tyckte det såg lite kul ut
lol, tror jag hörde ert gapande.. jag trodde det va nån full jävel som som hittat på en ny ramsa
Citera
2010-11-03, 08:35
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forumes
Har hört att Lyngby/DIF fick smaka duktigt.
Vilket betyder (det alla redan har räknat ut) att du helt saknar koll.
Citera
2010-11-03, 10:33
Medlem
Citat:

Ändring; Såg att han hade kvar bilden. Fick det till 22 pers på den. Dock finns det väl fler än så, om du frågar forumes...

Som jag hört är dom runt 40-50 st.

Forumes : vad anser du att GS är ?, hört lite gott och blandat om dom, själva säger dom att dom är ultras. Men så som dom hetsar vissa matcher ( då mot smålag som Kalmar , Häcken osv ), även hört att dom vart med i ett och annat box, sant ?
Citera
2010-11-03, 13:27
Medlem
Folk ylar om att jag är ett troll, sen försöker de resonera med någon som hävdat att han hejar på VSK och har hjärta för AIK men som några inlägg senare hävdar att han är med i Elfsborgs firma.

https://www.flashback.org/sp26233527
Citera
2010-11-03, 14:28
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Folk ylar om att jag är ett troll, sen försöker de resonera med någon som hävdat att han hejar på VSK och har hjärta för AIK men som några inlägg senare hävdar att han är med i Elfsborgs firma.

https://www.flashback.org/sp26233527

Näe, tror inte du är ett troll. Forumes är väldigt garanterat ett troll.
Du är en väldigt jobbig användare med en syn som du vägrar resonera kring för det du tycker är rätt och hela världen har fel om de inte samtycker med ditt sätt att se världen på.
Citera
2010-11-03, 14:31
Medlem
KriminellaWs avatar
Citat:

Forumes är en jävla skojare som vet absolut ingenting! Jag drog ett PM till han och då påstod han sig vara med i Yellow Fanatics. Så när han ens öppnar munnen om Elfsborg så ignorera det bara!

Och det där snacket om att GS'07 skulle vara en liga som slåss är så jävla mycket skit snack... De ända dom gör är att hetsa och sedan springa! Såg dem utanför en matchen Elfsborg - IFK .. Då stod dom och hetsade mot en ensam full 40+ årig IFK;are, det är väl den nivån det ligger på!
Citera
2010-11-03, 14:47
Medlem
Återigen att Elfsborg ska ha 40-50 pers är ju skrattretande. Dom har ingen liga och dom finns inte överhuvudtaget så nu kan vi lämna trollet!
Citera
2010-11-03, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Näe, tror inte du är ett troll. Forumes är väldigt garanterat ett troll.
Du är en väldigt jobbig användare med en syn som du vägrar resonera kring för det du tycker är rätt och hela världen har fel om de inte samtycker med ditt sätt att se världen på.

Du menar att grabbarna i den här tråden är förstående och öppna för hur världen uppfattar saker och ting? En liten minoritet som vill förklara för den stora majoriteten hur man ska stödja sitt lag.

Kom igen...
Citera
2010-11-03, 14:51
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Du menar att grabbarna i den här tråden är förstående och öppna för hur världen uppfattar saker och ting? En liten minoritet som vill förklara för den stora majoriteten hur man ska stödja sitt lag.

Kom igen...

Näe, men jag menar att det finns människor med olika syn på saker och om man inte samtycker med en viss persons syn på en sak så betyder inte det att den personen har fel. Förstår du vart jag vill komma?
Vi är alla olika, och tur är väl det? (Fan, jag har skrivit det här i rätt många trådar nu tror jag.)
Citera
2010-11-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Näe, men jag menar att det finns människor med olika syn på saker och om man inte samtycker med en viss persons syn på en sak så betyder inte det att den personen har fel. Förstår du vart jag vill komma?
Vi är alla olika, och tur är väl det? (Fan, jag har skrivit det här i rätt många trådar nu tror jag.)

Det är inte bra när oskyldiga drabbas.

Sen är din frågeställning angående "om man inte samtycker med en viss persons syn på en sak så betyder inte det att den personen har fel" en moment 22 frågeställning. Fel i vems värld? Har kickersgänget fel när de sparkar ner några 13 åringar och snor deras mobiltelefoner? I deras värld (dvs syn) har de helt rätt, i omvärldens ögon har de helt fel.

I omvärldens ögon har firmor inget att hämta, oavsett hur många ologiska förklaringar de försöker slänga fram. I sin egna värld med en massa konstruerade sanningar, lögner och "regler" har de all rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in