2009-04-12, 02:04
  #4213
Medlem
CoopColas avatar
Haha, vilken jävla dag i göteborg. Polisen kommer och vevar med batong och vill ha in oss på centralen där gbg står. Och hur gick det med killen som fick åka ambulans efter första attacken?

DIF!
Citera
2009-04-12, 02:36
  #4214
Medlem
Rocky69s avatar
Det är väl ingen hemlighet att Cheers är ett vattenhål för de vise männen.
Det bor några britter hos oss som håller på Millwall av alla djävla lag, och de kom hem nyss och berättade att det brakade loss i anslutning till den puben tidigare i kväll.
Tydligen hade de blivt medbjduna ut på gatan av någon som de påstod vara "a guy from the local firm". Eftersom de var ganska typiskt klädda så antar jag att pojken från de vise männen ville visa att de kan här också. Men en britt klär sig oftast casual utan att ha något högre syfte va? Inte säket att just dessa herrar var några galningar från Millwalls firma. Vad vet jag.
I alla fall så hade de avböjt och ägnat sig åt sina öl.
Citera
2009-04-12, 12:46
  #4215
Medlem
PacmanSwes avatar
Nån som har mer info om snubben i wisemen som har dött? Vem var det? Hur dog han?
Citera
2009-04-12, 13:22
  #4216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Nån som har mer info om snubben i wisemen som har dött? Vem var det? Hur dog han?

Syftar du på snubben som dog mot aik för många år sen? isf kan du läsa på www.sverigescenen.com under scenen år för år.
Citera
2009-04-12, 16:00
  #4217
Medlem
tenstakickerss avatar
www.dfgsthlm.com

Hej, vad har hänt med DFG hemsida?
Citera
2009-04-12, 16:22
  #4218
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstakickers
Hej, vad har hänt med DFG hemsida?
Nere på obestämd framtid.
Citera
2009-04-12, 16:28
  #4219
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Nån som har mer info om snubben i wisemen som har dött? Vem var det? Hur dog han?


Suicide sägs det
Citera
2009-04-12, 16:32
  #4220
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-amme
Inte fan vare kul o åka ner ända till gbg och komma hem me de dära pinsamma resultatet!! de va bara att dricka så mkt man kunde så man kunde somna så fort som möjligt, men självklart när man va framme o hade nyktrat till lite hade man hört va mkt "skit" man hade gjort.. hade tydligen tagit nån uteserverings stol o kastat in den i resturangen.. onödigt värre fan


Tufft, var restaurangen "dressad" eller?
Citera
2009-04-12, 16:35
  #4221
Medlem
Nystarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Nån som har mer info om snubben i wisemen som har dött? Vem var det? Hur dog han?

En adobterad Askim kille och han tog livet av sig.

Hoppas det va många av er som fick smäll av polisen igår, alltid kul att se er tuffa grabbar va jättetuffa , för att sen gråta som småflickor om att polisen är för hårda.
Jag hoppas polisen kommer att va hårdare mot er i framtiden.Drägg!
Citera
2009-04-12, 16:50
  #4222
Medlem
PacmanSwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nystart
En adobterad Askim kille och han tog livet av sig.

Hoppas det va många av er som fick smäll av polisen igår, alltid kul att se er tuffa grabbar va jättetuffa , för att sen gråta som småflickor om att polisen är för hårda.
Jag hoppas polisen kommer att va hårdare mot er i framtiden.Drägg!

Där ser man
Citera
2009-04-12, 17:56
  #4223
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nystart
En adobterad Askim kille och han tog livet av sig.

Hoppas det va många av er som fick smäll av polisen igår, alltid kul att se er tuffa grabbar va jättetuffa , för att sen gråta som småflickor om att polisen är för hårda.
Jag hoppas polisen kommer att va hårdare mot er i framtiden.Drägg!

En aborterad kille som tog livet av sig? Schyst.
Citera
2009-04-12, 18:15
  #4224
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Du tror att alla kopplar ovanstående kläder till att slåss utanför en arena? Är du helt blåst eller bara minderårig?

"ge fan i att utge er för nåt ni inte är", kan lika gärna gälla 90% av alla såkallade hulliganer, ge fan i att utge er för fotbollsfans, det ni är intresserade av är att slåss inget annat.


Nej jag är varken blåst eller minderårig lille vän. Tycker snarare det verkar som om du är det i och med att du behöver hävda dig hela tiden.

Och du vet mycket om huliganer tydligen. du går in i den mest klassiska bekrivning som pk-journalister alltid gjort. "Huliganer gillar inte fotboll". så är det inte vilket alla men åtminstone lite insyn vet. Men eftersom du är vet "allt" om kulturen via aftonbladet så finns det inte så mycket mer att prata med dig om. Klättra upp i morsans famn igen och sug lite tutte så lugnar du säkert ner dig igen och somnar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in