Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Nån som har mer info om snubben i wisemen som har dött? Vem var det? Hur dog han?
En adobterad Askim kille och han tog livet av sig.
Hoppas det va många av er som fick smäll av polisen igår, alltid kul att se er tuffa grabbar va jättetuffa , för att sen gråta som småflickor om att polisen är för hårda.
Jag hoppas polisen kommer att va hårdare mot er i framtiden.Drägg!