2008-11-20, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Du är nog den största idiot som någonsin skådats.

1, Om inte BYs överraskningsplaner skulle läckt ut hade det aldrig blivit konfrontation. Om det nu var bajen som såg till att det smällde var ju platsen de befann sig på väldigt obegåvat vald.
2,Gick aik en omväg? Va? De gick absolut en omväg i hopp om att bajen skulle befinna sig där. Annars skulle säkerligen de flesta gått direkt till tuben Gullmars för avfärd i alla möjliga riktningar. Resultatet blir då att konfrontation ej uppstår.
3, Vem har grinat och hans nummer låg väl inte alls uppe på bloggen - endast smset?

Känns som man är rätt färdig med detta nu. Kul att vilja finns i alla fall. Ingen tog en skalp och nuff said.

Dum Dummare Dummast rohyp!!!!

1 Jag ska vi verkligen behöva gå igenom den punkten EN GÅNG TILL!!!!

2 Dom gick en omväg, men dom gick inte och leta??? ha ha det här låter jätte smart!!!

3 Ja det du!!!!
Citera
2008-11-21, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BajenSvin 123
Anledningen till att sms försvann va för att ni grina så mycket att hans nr låg uppe…..

Ryktet säger att bajen sket ner sig när AIK grabbar påpekade det olämpliga att spela Allan på nätet
Citera
2008-11-21, 07:39
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Dum Dummare Dummast rohyp!!!!

1 Jag ska vi verkligen behöva gå igenom den punkten EN GÅNG TILL!!!!

2 Dom gick en omväg, men dom gick inte och leta??? ha ha det här låter jätte smart!!!

3 Ja det du!!!!

Punkt 2, haha, du förösker framställa det som om det var något negativt att gy letade. Men som varje gång man skall föra något slags resonemang med en bajare ballar det ur för bajens yngsta vekar inte vara hjärnans tyngsta i alla fall.
Citera
2008-11-21, 10:36
Medlem
För övrigt hade by börjat läcka att dom skulle köra mot GY redan i fredags/lördag. Surprise surprise
Citera
2008-11-21, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MangeK
Ryktet säger att bajen sket ner sig när AIK grabbar påpekade det olämpliga att spela Allan på nätet

Dröm vidare! Ha ha bland det dummaste jag har hört……

Ja du måste då vara gnagare! om du på fullaste allvar tror att det där är sant ha ha
Senast redigerad av BajenSvin 123 2008-11-21 kl. 16:12.
Citera
2008-11-21, 15:34
Medlem
Citat:
Punkt 2, haha, du förösker framställa det som om det var något negativt att gy letade. Men som varje gång man skall föra något slags resonemang med en bajare ballar det ur för bajens yngsta vekar inte vara hjärnans tyngsta i alla fall.

Men det är ju du ditt pucko som säger att dom INTE letade!!!!!

Herregud du värkar inte vara den skarpaste kniven i lådan…..
Citera
2008-11-21, 18:26
Medlem
dawatts avatar
Du bajensvin, du vet om att rohyp inte är med i någon firma va?

Lustigt att du blir kallad idiot, med tanke på det. Även fast jag inte riktigt förstår varför du skriver här heller, om du är KGB. Det finns liksom ingen diskussion att vinna.
Citera
2008-11-21, 19:15
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt

Lustigt att du blir kallad idiot, med tanke på det. Även fast jag inte riktigt förstår varför du skriver här heller, om du är KGB. Det finns liksom ingen diskussion att vinna.

Känner vi varandra? Känner du alla skribenter under pseudonymen Rohyp?
Obehagligt.
Den enda som inte är med i en firma är du.

Avd, han som lider av reumatism och kallar alla icke-huliganer. Haha, det var fan i mig humor när man kollade upp dina poster. Seså, stanna framför TVn och smörj upp lederna. Puss
Senast redigerad av rohyp 2008-11-21 kl. 19:20.
Citera
2008-11-21, 19:16
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Men det är ju du ditt pucko som säger att dom INTE letade!!!!!

Herregud du värkar inte vara den skarpaste kniven i lådan…..

Jag har alltid påstått att GY letat sedan BYs överraskningsattacker läckt ut. Vänligen citera mig när jag säger motsatt.

Hehe ja, många av mina knivar har riktiga värkar..
Citera
2008-11-21, 19:19
Medlem
rohyps avatar
fel
Citera
2008-11-21, 19:53
Medlem
Citat:
Jag har alltid påstått att GY letat sedan BYs överraskningsattacker läckt ut. Vänligen citera mig när jag säger motsatt.

Hehe ja, många av mina knivar har riktiga värkar..

Citat:
För tror du på allvar att GY aktivt letar box efter en förkrossade seger mot Björklöven? Tror du det på allvar så är du riktigt dum i huvudet

Ringer det en klocka min vän!..... Eller är jag riktigt dum i huvudet

Verkar Värkar ha ha jag bjuder på den gubben
Senast redigerad av BajenSvin 123 2008-11-21 kl. 20:06.
Citera
2008-11-21, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt

Det förstår inte jag heller ha ha. Men ibland så klarar jag bara inte av att läsa vissa så kallade sanningar på det här forumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in