2015-01-30, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
Redan efter första gången vi var med så sa arrangören att han ville ha in nya lag från varje land till nästa event. Wm är det enda lag som vart med två gånger.

Så lägg ner skit snacket ni som pratar om saker ni inte vet..

Nu ser jag att du är Gais.. Blåvitts Komplex gör sig tydlig.. Ledsen att ni inte fick vara med och börja smuts kasta . Arrangören skrev till mig att ni ansökte och lovade att göra bättre ifrån sig än oss. Men han kommenterade inte ens det och vi fick en inbjudan till ..

För det första, det krävs bollar att ställa upp på den skiten. Det har inget med fotbollshuliganism att göra, men att ställa upp i den ringen kräver cajones, och samtliga som va på plats från blåvitt har min respekt. Dem är bra fighters men möter renodlade kampsportare i större format och ja, då går det inte att vinna.
Men det ändrar ju inte faktumet att de inte är välkomna till nästa event.
Sen vet jag inte vart du fått din info ifrån, men varken jag eller någon annan inom Gais som jag känner har varken ansökt eller har någon vilja att sälla upp i ett sånt jippo.

Så sluta gråt nu.
Citera
2015-01-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
För det första, det krävs bollar att ställa upp på den skiten. Det har inget med fotbollshuliganism att göra, men att ställa upp i den ringen kräver cajones, och samtliga som va på plats från blåvitt har min respekt. Dem är bra fighters men möter renodlade kampsportare i större format och ja, då går det inte att vinna.
Sen vet jag inte vart du fått din info ifrån, men varken jag eller någon annan inom Gais som jag känner har varken ansökt eller har någon vilja att sälla upp i ett sånt jippo.

Så sluta gråt nu.

Du har pm
Citera
2015-01-30, 21:13
Medlem
[quote=AndMod|52081970]För det första, det krävs bollar att ställa upp på den skiten. Det har inget med fotbollshuliganism att göra, men att ställa upp i den ringen kräver cajones, och samtliga som va på plats från blåvitt har min respekt. Dem är bra fighters men möter renodlade kampsportare i större format och ja, då går det inte att vinna.

Så sluta gråt nu.[/QUO
Senast redigerad av nightmares 2015-01-30 kl. 21:22.
Citera
2015-01-30, 21:17
Medlem
Tyst från Andmod.

Som sagt ni har mailat.
Ryssarna har sett några av alla klipp där ni får smörj och sagt nej tack.
Lägg ner nu.

Sen kan jag i ärlighetens namn erkänna att iaf en av er nog är en av de svenskar som skulle klara sig bäst där om det skulle skickas en från varje liga.
Men det är ju helt ointressant då det aldrig kommer hända.
Och som firma kommer ni aldrig bli mer än max topp4 förmodligen inte ens det.
Citera
2015-01-30, 21:28
Medlem
[quote=nightmares|52082425]
Citat:

Så sluta gråt nu.[/QUO

Han som ansökte till tfc för Gais räkning kallades crippa.. Har bevis på det jag säger..
Citera
2015-01-30, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Tyst från Andmod.

Som sagt ni har mailat.
Lägg ner nu.

Sen kan jag i ärlighetens namn erkänna att iaf en av er nog är en av de svenskar som skulle klara sig bäst där om det skulle skickas en från varje liga.

För det första har jag inte fått något pm? Vet inte riktigt vad du menar med "släpp igenom". Jag sitter inte 24/7 på flash så hinner inte svara direkt.
Jag kan inte bry mig mindre om du eller någon annan tycker att gais är sämst.
Sen sa jag att jag inte känner till någon som är intresserad av det. Inte sagt att det inte stämmer. Om någon individ söker i gais namn kan mkt väl stämma.

Åh nej gais blir aldrig top 4 hur ska jag nu sova om natten... snark. Hej då för nu.

Såg nu att jag svarat två olika i samma medelande.. aja.
Senast redigerad av AndMod 2015-01-30 kl. 21:36.
Citera
2015-01-30, 21:38
Medlem
Citat:
För det första har jag inte fått något pm? Vet inte riktigt vad du menar med "släpp igenom". Jag sitter inte 24/7 på flash så hinner inte svara direkt.
Jag kan inte bry mig mindre om du eller någon annan tycker att gais är sämst.
Sen sa jag att jag inte känner till någon som är intresserad av det. Inte sagt att det inte stämmer. Om någon individ söker i gais namn kan mkt väl stämma.

Åh nej gais blir aldrig top 4 hur ska jag nu sova om natten... snark. Hej då för nu.

Såg nu att jag svarat två olika i samma medelande.. aja.

Din lilla luffare. Släpp igenom PM så får du ett ..
Citera
2015-01-30, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
Din lilla luffare. Släpp igenom PM så får du ett ..

Haha aja ignonerad
Citera
2015-01-30, 22:05
Medlem
Citat:
Haha aja ignonerad

Det va inte så roligt att leka huligan längre
Citera
2015-01-31, 00:38
Medlem
Du kanske ska tillägga att kärnan i WM numera består av killar från GU och YCG. Således bestod ligan som åkte till TFC mest av dessa killar.

Citat:
Ursprungligen postat av MrSmacko
Självklart e d delar av riktiga WM. Samma killar som piskat allt motstånd på hemmaplan sista åren. Att möta en ligist som e 20-30 pannor tyngre, och aldrig fått en kram i hela livet, är en svår uppgift. Som även är grymt duktiga på greppteknik. Men det härdar grabbarna, kuk har dem. Så allt snack om att dem inte kan slåss är pinsamt..Dem som mött oss vet,,
Citera
2015-01-31, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Tyst från Andmod.

Som sagt ni har mailat.
Lägg ner nu.

fast då kan jag väl tillägga att den 5 mot 5 fighten som kördes mellan gais yngre och wisemen i somras slutade till gais favör hur förklarar du det då ? då åtminstonde 3 av killarna som kör på tfc var med ?
Citera
2015-01-31, 18:33
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diwedo
Och? Det är en jävla kampsportstävling, har absolut noll att göra med fotbollsklubbarna = andra firmor i Sverige ser inte poängen med det.

Större ligor tackar ju nej när det gäller gatan också så din kommentar är ju rätt inkompetent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in