2014-11-20, 14:47
Medlem
Happymasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceton_batteri
Glorifiera ska det stå, innan någon börjar leta efter fel som dem flesta i denna forumsdel har en tendens att göra

Fast kriminell blir man väl per automatik om man begår en kriminell handling. Syftet med fotbollsbox är väl dessutom inte att tjäna pengar då många om inte de flesta är välfungerande människor i samhället. Fått stryk över att du bar din SI jacka på krogen eller varför är du så grinig?
Citera
2014-11-20, 15:52
Medlem
aceton_batteris avatar
Aaa fast det finns ju olika sorters kriminalitet...
Nej då absolut inte
Citera
2014-11-20, 16:19
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Fotbollshuliganer är drägg.. dom går inte in för att tjäna några pengar som andra kriminella gör.
Skulle kalla dom våldsbrottslingar.. att kalla dom kriminella skulle vara att glorofiera dom

Vad vet du om det? Du menar alltså att du känner ett stort antal fotbollsgrabbar och att din åsikt bygger på detta?

Det verkade ju nyss som att du själv glorifierade sådana brott som man tjänar pengar på?
Citera
2014-11-20, 16:57
Medlem
aceton_batteris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronSemedi
Vad vet du om det? Du menar alltså att du känner ett stort antal fotbollsgrabbar och att din åsikt bygger på detta?

Det verkade ju nyss som att du själv glorifierade sådana brott som man tjänar pengar på?

Det är väl ingen hemlighet att dom är drägg
Varför tar du så illa upp.?
Citera
2014-11-20, 17:38
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Det är väl ingen hemlighet att dom är drägg
Varför tar du så illa upp.?

På hur sätt är grabbar drägg? Ge mig en källa på det. Exempel: känner du många grabbar själv? I så fall, på hur sätt är dessa drägg?
Citera
2014-11-20, 18:03
Medlem
aceton_batteris avatar
Citat:
På hur sätt är grabbar drägg? Ge mig en källa på det. Exempel: känner du många grabbar själv? I så fall, på hur sätt är dessa drägg?

Aaa folk som står på läktare och gapar, super, letar bråk och beter sig svinigt skulle jag kalla för drägg, skulle verkligen inte kalla dom för grabbar
Du är en sån här så kallad grabb eller hur?
Citera
2014-11-20, 18:21
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Aaa folk som står på läktare och gapar, super, letar bråk och beter sig svinigt skulle jag kalla för drägg, skulle verkligen inte kalla dom för grabbar

Citat:
Aaa folk som står på läktare och gapar, super

Så alla fotbollssupportrar är drägg?

Citat:

Ja. Jag dricker dock inte mer än någon annan, kan jag säga direkt. Jag letar sällan bråk och jag beter mig inte svinigt. Jag har en universitetsutbildning och ett bra jobb. Jag har aldrig testat droger och aldrig, förutom box, begått någon kriminell handling. På vilket sätt är jag ett drägg?
Citera
2014-11-20, 18:29
Bannlyst
Citat:
Så alla fotbollssupportrar är drägg?

Ja. Jag dricker dock inte mer än någon annan, kan jag säga direkt. Jag letar sällan bråk och jag beter mig inte svinigt. Jag har en universitetsutbildning och ett bra jobb. Jag har aldrig testat droger och aldrig, förutom box, begått någon kriminell handling. På vilket sätt är jag ett drägg?
Förklara för aceton batteri varför du gör det du gör.Han har ju svårt att förstå detta och det kan te sig obegripligt varför du som välartad person tycker om detta!
Citera
2014-11-20, 21:37
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
90-talisterna är väl ändå de som boxas mest.

Scenen har väl aktiva perioder och inaktiva perioder, den senaste aktiva scen-perioden va väl 2004-2008.

Du vet när Frontline fortfarande va en firma och som man kunde köra 80+ mot, True-Rockers va också en firman med runt 60+.

På den tiden firmor som DFG och WM va seriösa firmor och man inte visste vilka som skulle vinna mot FB. Visst nu har wm (ycg) skärpt sig lite efter de monumentala våldtäkterna men annars..

Självklart har stora saker hänt efter 2008, som FB's stora comeback med nummer och organisation som vi aldrig sätt tidigare. Men på andra sidan finns inte längre firmor som Frontline, TR, RFK, Örebro, VSK, DFG inte samma firma som innan 2008, WM som nu typ bara är ycg, BBS osv...

Och de flesta i den perioden va väl 80-talister?
Citera
2014-11-21, 00:24
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
desto mer anledning att ge dom cred anser jag. Inte många i den viktklassen överlag i Sverige vad jag sett. Dom visste att dom skulle få spö som fan men gjorde vad dom kunde . . .
tror du hade sprungit åt andra hållet ? det hade jag ha ha

Säger inget om det, props för att dom är med helt klart. Ilskan måste vara enorm för att jag skulle våga gå på någon så stor, i en "vänskaplig" tävling hade jag nog lagt mig och blivit inbankad utan tvivel hehehe..
Citera
2014-11-21, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mano08
Självklart har stora saker hänt efter 2008, som FB's stora comeback med nummer och organisation som vi aldrig sätt tidigare. Men på andra sidan finns inte längre firmor som Frontline, TR, RFK, Örebro, VSK, DFG inte samma firma som innan 2008, WM som nu typ bara är ycg, BBS osv...

Och de flesta i den perioden va väl 80-talister?

Vad i helvete pratar du om? Det är helt sjukt hur du berättar om WM, när du uppenbarligen inte har en jävla susning av vad du pratar om.

Gå och göm dig under den jävla stenen du kröp upp från.

edit: Fattar inte ens varför man läser trollets inlägg, synd att man går på den varje gång!
Citera
2014-11-21, 01:11
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpstart
Vad i helvete pratar du om? Det är helt sjukt hur du berättar om WM, när du uppenbarligen inte har en jävla susning av vad du pratar om.

Gå och göm dig under den jävla stenen du kröp upp från.

edit: Fattar inte ens varför man läser trollets inlägg, synd att man går på den varje gång!

Hans inlägg spelar egentligen ingen roll. Många innan detta var pre-80-tal - fast många av dom är fortfarande toppgrabbar. Nu har jag ingen direkt koll på WM, men det är i alla fall min uppfattning. Någon GBG-grabb får gärna, om han har lust, fylla på lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in