2015-01-30, 10:35
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
dom är inte välkomna tillbaka till TFC blev kickade vad jag har hört

Kickade på grund av vadå, bara torskar eller något annat?
Citera
2015-01-30, 11:53
Medlem
Varför kommentera när du inte vet ? WM var de enda laget som var med från första rundan i runda två. Handlar ju kanske om att de vill ha in nya lag från flera natiowrn. Är ju folk från WM som hjälpt till med att få dit vissa lag. WM har ett mycket gott rykte hos arrangören så du vet inte vad du snackar om .
Senast redigerad av Scally 2015-01-30 kl. 12:13.
Citera
2015-01-30, 14:00
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
Igår släpptes hela klippet från "Team Fighting Championship" mellan Wisemen och Psycho Fans från Polen.

Fight 5 of the TFC Event 2 Psycho Fans (Chorzow, Poland) vs Wisemen (Gothenburg, Sweden)
https://www.youtube.com/watch?v=4GqOo3A54ng

Vilken slakt!

Hade fan inte gått in i den ringen mot en 110 pannor mma-polack. Inte om man väger under 70 kg som vissa gjorde. Jesus!
Citera
2015-01-30, 15:14
Medlem
Hehehe.

Nä där valde man att stanna hemma.
Det finns en anledning till att man har viktklasser i kampsport.
Men grabbarna som åkte fick med sig lite visdom och tfc har kickat igång våra yngre rejält.
Förlorare ger upp när dom förlorar,vinnare tar lärdom och fortsätter!

De två första eventen sket man i vikter vilket syns bra.
I det tredje så var det max 500kg per lag och det följdes.
Citera
2015-01-30, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Kickade på grund av vadå, bara torskar eller något annat?

aaa dom höll inte måttet på turneringen
Citera
2015-01-30, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
aaa dom höll inte måttet på turneringen
Haha jävla luffare, kolla Scallys inlägg ovan, där har du, kolla dina källor nästa gång va bubben
Citera
2015-01-30, 17:30
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
Går bra för WM. Dyngstryk för allihop och så korta fighter att de får klippa in repriser under pågående fight för att det inte ska vara över på några sekunder.

Dags för WM att sluta åka?

WM åker ju ner iallafall din pajas.... Andra ligor i Sverige som fått förfrågan har ju tackat nej
Citera
2015-01-30, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
WM åker ju ner iallafall din pajas.... Andra ligor i Sverige som fått förfrågan har ju tackat nej
Och? Det är en jävla kampsportstävling, har absolut noll att göra med fotbollsklubbarna = andra firmor i Sverige ser inte poängen med det.
Citera
2015-01-30, 17:58
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegas187
Tror det mer handlar om att ta det lugnt mycket runt dom. Tror nog inte det du har nog inte gått framåt i utvecklingen i asien.

Har du ens sett det risiga "hus" Fredrik Gard bor i? Kallar du det utveckling? Sluta slicka röv.
Citera
2015-01-30, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spiago
Alejandro.
Sveriges största mun?
Sveriges minsta fighter.
Rätt kass blatte va?

Har vart med sen Wm början tidigt -90 tal och Alejandro är en av de jag kan säga är en kille med riktigt stort hjärta.

Äkta grabbar ska man respektera inte dissa på nätet..
Citera
2015-01-30, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagall123
Haha jävla luffare, kolla Scallys inlägg ovan, där har du, kolla dina källor nästa gång va bubben

Inte för att jag bryr mig men att "göra rum för andra lag" är ju den samma som att bli kickad. Lite finare ord bara.
Citera
2015-01-30, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
Inte för att jag bryr mig men att "göra rum för andra lag" är ju den samma som att bli kickad. Lite finare ord bara.

Redan efter första gången vi var med så sa arrangören att han ville ha in nya lag från varje land till nästa event. Wm är det enda lag som vart med två gånger.

Så lägg ner skit snacket ni som pratar om saker ni inte vet..

Nu ser jag att du är Gais.. Blåvitts Komplex gör sig tydlig.. Ledsen att ni inte fick vara med och börja smuts kasta . Arrangören skrev till mig att ni ansökte och lovade att göra bättre ifrån sig än oss. Men han kommenterade inte ens det och vi fick en inbjudan till ..
Senast redigerad av nightmares 2015-01-30 kl. 19:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in