Citat:
Ursprungligen postat av
xtroverto
Alltså, du och jag kan ingenting om denna världen, men ä'r du verkligen så jävla korkad så du tror man kan hoppa in här, dra lite fraser från videofilmer, internet, och kunna pissa på alla dessa hårt kämpande grabbar?
Du kan kunna hur jävla mycket om den engelska kulturen du vill, jag kan inte öppna min käft om det för jag vet inget. men jag vet att engelsmännen, om några, har det där jävla tok-psyket för att dra det hela vägen.
Men du, kom inte här och försök trampa på en fin svensk nyutblommad miljö, där jag vet att många skulle klara av att kliva rakt i vilken engelsk firma som helst. Inte som några hjältar, men de skulle definitivt inte göra bort sig. Jag tror faktiskt att jag också klara av det, inte stå ensam ute i Bermondsey och kaxa, men iaf göra en bra insats för de jag engagerat mig i.
Vad fan snackar du om din luffare?
Jag har följt West Ham United sedan 1980.
Deras "vanliga" fans bar faktiskt runt likkistor i Arsenals färger med texten: "R.I.P Arsenal" och ett par korslagda hammare målat på utanför Wembley inför F.A Cup-finalen då.
Whatever West Hams 'ooliganer höll på med samtidigt vill man ju knappast ens veta ...
Det dåvarande division tvålaget West Ham vann finalen med 1-0 mot Arsenal på Wembley.
I alla fall - så åkte West Ham-fans omkring i East End efter matchen i claret and blue färgade bilar med flaggor hängande utanför och med texten:
"Rockin' Brookin'" målat på sidorna!
Och då var West Ham United ett division två lag, remember!
Bildbevis finns i böcker på allt detta West Ham-jive - men inte på nätet, tyvärr.