2014-05-17, 19:47
Medlem
domsomvetdomvets avatar
Hört ett rykte om att 300 CC är i Stockholm. Om det här nu är sant så lär det ju smälla fint ikväll
Citera
2014-05-17, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummer1337
Ligan var blandat med GU/UTG, dock färre än oss.

Vi slog inte er med dubbla nummer. Vi var 16 och ni var 12.
Ni hade ni inte bara babys. (Du vet säkert vilka från GY som deltog om du inte trollar).

Vi har slagit AIK Y (Barnarp), UTG x2 (Halmstad & Laholm), Linköping och Gais (Laholm).

Den enda förlusten är mot DY där DIF inte körde renodlat yngsta men det kan vi lämna..

MY mot BO hade nog varit "seriefinal" på yngstascenen men blir svårt att få till renodlat nu när de gått uppåt..

Skriv inte när ni inte vet

Nej lilla gubben. Jag va på plats. Har videon. De va inga 16. Så sätt dig ner i båten. 1 Gy av 12, o den gubben va inte äldre än nån av era på plats. Ni slog inte gais. Ni slog Gais Babys. Så sakta i backarna.
My mot Bo? Nä. Dy och Aik y är tyngre än er. Möjligtvis Hbgy. Kör mot gnaget igen i jämna nummer så kan ni ju ta det därifrån.
Vart är era äldre? Ni kom ju fram t mig senast o ville boka nått, nu är det då fan knäpptyst iaf. Aja kryp tillbaka under stenarna nu.
Citera
2014-05-17, 21:11
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domsomvetdomvet
Hört ett rykte om att 300 CC är i Stockholm. Om det här nu är sant så lär det ju smälla fint ikväll
Dum fråga kanske men vilka är CC? :P
Citera
2014-05-17, 21:15
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaktuz
Dum fråga kanske men vilka är CC? :P

Gissningsvis Copenhagen Casuals.
Citera
2014-05-17, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
Nej lilla gubben. Jag va på plats. Har videon. De va inga 16. Så sätt dig ner i båten. 1 Gy av 12, o den gubben va inte äldre än nån av era på plats. Ni slog inte gais. Ni slog Gais Babys. Så sakta i backarna.
My mot Bo? Nä. Dy och Aik y är tyngre än er. Möjligtvis Hbgy. Kör mot gnaget igen i jämna nummer så kan ni ju ta det därifrån.
Vart är era äldre? Ni kom ju fram t mig senast o ville boka nått, nu är det då fan knäpptyst iaf. Aja kryp tillbaka under stenarna nu.

Jag var också på plats och fick er på språng. Vi var 16.
Sitter med gruppbilden framför mig och räknar till 16 stycken..

Era killar på plats var jävligt trevliga & reko till skillnad från vad du verkar vara så tvivlar på att du var där...

Ja absolut, det var Gais Babys..

AY har vi mött 22 vs 18 och tror ärligt talat inte de 4 personerna hade påverkat slutresultatet men det får vi aldrig veta..

HBGY finns inte..

Jag kan inte svara för vad som sades mellan er i Laholm. Föreslår att du ringer den berörda isåfall?
Citera
2014-05-17, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummer1337
Jag var också på plats och fick er på språng. Vi var 16.
Sitter med gruppbilden framför mig och räknar till 16 stycken..

Era killar på plats var jävligt trevliga & reko till skillnad från vad du verkar vara så tvivlar på att du var där...

Ja absolut, det var Gais Babys..

AY har vi mött 22 vs 18 och tror ärligt talat inte de 4 personerna hade påverkat slutresultatet men det får vi aldrig veta..

HBGY finns inte..

Jag kan inte svara för vad som sades mellan er i Laholm. Föreslår att du ringer den berörda isåfall?

Aja mäta dick leder ingen vart. Ring oss om ni vill köra. Vi vill gärna. Hej.
Citera
2014-05-18, 00:17
Medlem
den.dryges avatar
Citat:

Men jo...
Citera
2014-05-18, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Men jo...
Misstänker att det har dragit igång nu, 4 polisbilar körde förbi utanför mitt bort mot Skanstull/Medborgarplatsen i 180 blås
Citera
2014-05-18, 02:03
Medlem
Citat:
300? En nolla för mycket?
Citera
2014-05-18, 03:21
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusgata
Misstänker att det har dragit igång nu, 4 polisbilar körde förbi utanför mitt bort mot Skanstull/Medborgarplatsen i 180 blås

Ja, 4 snutbilar mot 300 bögjävlar från Köpenbög. Det finns fan inte ens 300 CC, även om dom fuskar med räkningen.

Sen hur ända in i helvete ska dom kunna ninja sig hela vägen upp till fjollträsk utan att få snuten efter sig?

lögn för fan.

Citat:
Ursprungligen postat av diwedo
300? En nolla för mycket?
Två nollor förmycket
Citera
2014-05-18, 10:36
Medlem
domsomvetdomvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Ja, 4 snutbilar mot 300 bögjävlar från Köpenbög. Det finns fan inte ens 300 CC, även om dom fuskar med räkningen.

Sen hur ända in i helvete ska dom kunna ninja sig hela vägen upp till fjollträsk utan att få snuten efter sig?

lögn för fan.

Två nollor förmycket

Som sagt. Hörde ett rykte.
Citera
2014-05-18, 11:16
Bannlyst
BO har tagit steget upp till KGB. Vet inte om BHS kommer ta deras plats nu på yngrescenen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in