2014-03-30, 18:20
Medlem
Schlaktarnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Det känns som att HIF supportrar kommer att ha det väldigt jobbigt i sthlm när de åker upp även i möten mot AIK efter denna incident, jävligt tråkigt att även julgranssupportrarna också ifrån HIF kommer att få lida för vad idioter håller på med som går över gränsen...

Helt ärligt tror jag att bortasektionerna kommer vara väldigt tomma på Helsingborgare på framtida Stockholmsresor. Bevisa mig gärna om jag har fel

EDIT: Vilka konsekvenser tror ni att det här kan få? Kommer det bli lagändringar?
Senast redigerad av Schlaktarnn 2014-03-30 kl. 18:24.
Citera
2014-03-30, 18:27
Medlem
STHLMisms avatar
Citat:
Det är det jag är rädd för... jävligt synd att vanliga helsingborgare kommer bli lidande för detta.

Kanske ska sluta ta hjälp av preben! HORUNGAR
Citera
2014-03-30, 18:30
Medlem
johannadoriss avatar
Citat:
Det är det jag är rädd för... jävligt synd att vanliga helsingborgare kommer bli lidande för detta.

Det var en sån du kallar vanlig som fick sätta sitt liv idag
Citera
2014-03-30, 18:31
Medlem
iPlankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WangHao
https://www.facebook.com/bakgatan?fref=ts

De citerade kommentarerna är efter difs attack inatt mot svanen ja, vet inte direkt vad de tillför tråden. Men det går säkert att hitta kommentarer på "järnkaninernas" facebook eller andra sociala medier.
Citera
2014-03-30, 18:35
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STHLMism
Så för våra Huliganer har något ihop med FCK så är det okej att oss icke-stökiga HIF:are råkar illa ut?
Citera
2014-03-30, 18:38
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av johannadoris
Det var en sån du kallar vanlig som fick sätta sitt liv idag

Jo jag tycker det är jävligt synd också att han blev mördad av idioter! men jag tycker inte detta skall gå ut över vanliga hif fans! men om dfg sparkar in framraderna på frontline rör mig inte ryggen!

Jag är inte Difare eller Hifare så jag är helt neutral vad gäller lagens tillhörighet!

Men jag tycker d är jävligt tragiskt det som hänt.
Citera
2014-03-30, 18:41
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Det känns som att HIF supportrar kommer att ha det väldigt jobbigt i sthlm när de åker upp även i möten mot AIK efter denna incident, jävligt tråkigt att även julgranssupportrarna också ifrån HIF kommer att få lida för vad idioter håller på med som går över gränsen...

Helsingborg är ju kända för sitt kassa bortafölje så är väl ingen risk för att de kommer bli plockade i stockholm då de aldrig tar sig hit. Sen hoppas jag verkligen att Heifs granar blir lidande för det här.
Citera
2014-03-30, 18:41
Medlem
STHLMisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907
Så för våra Huliganer har något ihop med FCK så är det okej att oss icke-stökiga HIF:are råkar illa ut?

NI KOMMER RÅKA ILLA UT OAVSETT! Vad fan tror du!? Jag vet, NI vet vem/vilka det var! räcker så...Behöver inte gå vidare med detaljer! Ni kommer INTE kunna gå i Stockholm utan att råka illa ut oavsett vilka ni möter. FRI JAKT hette det minsann! Vi får väl se hur kul det blir för ER i framtiden! Vi glömmer ALDRIG!
Citera
2014-03-30, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Helsingborg är ju kända för sitt kassa bortafölje så är väl ingen risk för att de kommer bli plockade i stockholm då de aldrig tar sig hit. Sen hoppas jag verkligen att Heifs granar blir lidande för det här.

Det är tråkigt men jag gissar på nåt liknande som vid SM-finalen i hockey för några år sedan då HV71 inte hade en enda supporter i Globen.
Citera
2014-03-30, 18:44
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector

Varför önskar du hifs granar lidande? är väl bättre o rikta in sig på frontline och sparka in skallarna på dessa herrar?
Citera
2014-03-30, 18:45
Medlem
Citat:
NI KOMMER RÅKA ILLA UT OAVSETT! Vad fan tror du!? Jag vet, NI vet vem/vilka det var! räcker så...Behöver inte gå vidare med detaljer! Ni kommer INTE kunna gå i Stockholm utan att råka illa ut oavsett vilka ni möter. FRI JAKT hette det minsann! Vi får väl se hur kul det blir för ER i framtiden! Vi glömmer ALDRIG!

Ja toppen så kan vi ta ett par varv till med liknande cirkus när "NI" slagit ihjäl någon random HeIF.
Hjärnreserven alltså....
Citera
2014-03-30, 18:46
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Så ni ska gå på alla HIF:are för detta? Det låter jävligt friskt.

Det var inte utsatt Fri Jakt från Helsingborgs Stad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in