2014-03-30, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W-
Jobbigt? Helsingborg kommer få springa som hundar i Stockholm. Inga regler gäller.
Snuten kommer väl vara jävligt förberedda för bråk när skåningarna kommer på besök!
Citera
2014-03-30, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STHLMism
NI KOMMER RÅKA ILLA UT OAVSETT! Vad fan tror du!? Jag vet, NI vet vem/vilka det var! räcker så...Behöver inte gå vidare med detaljer! Ni kommer INTE kunna gå i Stockholm utan att råka illa ut oavsett vilka ni möter. FRI JAKT hette det minsann! Vi får väl se hur kul det blir för ER i framtiden! Vi glömmer ALDRIG!

Frågan är välö hur kul det kommer va för er, nu lär ju inte få va nära en idrottsarena någonsin mer.
Citera
2014-03-30, 18:50
Medlem
STHLMisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Helsingborg är ju kända för sitt kassa bortafölje så är väl ingen risk för att de kommer bli plockade i stockholm då de aldrig tar sig hit. Sen hoppas jag verkligen att Heifs granar blir lidande för det här.

Jag vet att du är bajen, men du har så jävla rätt i det du skriver! Heif's granar ska jag själv PERSONLIGEN att sänka så fort jag får tillfälle! Skiter dessutom om det är "barn och fruar" som går ner i backen!! Jag tänker slå ALLT som pratar som ett jävla mongo!

Snubben som snackar på radion har ju råkoll som ALLA från skåne! JÄVLA TATTARE
Citera
2014-03-30, 18:52
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Jag vet att du är bajen, men du har så jävla rätt i det du skriver! Heif's granar ska jag själv PERSONLIGEN att sänka så fort jag får tillfälle! Skiter dessutom om det är "barn och fruar" som går ner i backen!! Jag tänker slå ALLT som pratar som ett jävla mongo!

Är du på riktigt? hoppas verkligen du åker i backen själv om du hoppar på dessa kategorier... inte ens de mest hårdnackade kategori c-supportrarna hoppar på kvinnor och barn.
Citera
2014-03-30, 18:54
Medlem
crusades avatar
Citat:

Du har ett fint liv i fängelse framför dig märker jag, precis som den personen som orsakade supporterns död idag.

Jaja vi har alla olika framtidsplaner...
Citera
2014-03-30, 18:57
Medlem
Citat:

Varför är du inte i Helsingborg i stället för att sitta här och gapa? Det som hände idag var oerhört tragiskt, med du är pinsam!
Citera
2014-03-30, 18:57
Medlem
STHLMisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Är du på riktigt? hoppas verkligen du åker i backen själv om du hoppar på dessa kategorier... inte ens de mest hårdnackade kategori c-supportrarna hoppar på kvinnor och barn.

Kom och gör slag i saken istället!!!!! Du vakna upp din jävla gröthals, vår broder har gått bort! Vilket du och dina jävla danskar gjort!
Jag SKITER fullständigt i skånska horor och horbarn i framtiden. VÄLKOMMEN TILL STOCKHOLM! Ni kommer åka så det bara ryker om det! Flytta till danmark, det är trots allt DÄR ni här hemma... BONDLÄPPAR!
Citera
2014-03-30, 18:59
Medlem
COCAINE.MAFIAs avatar
Citat:
NI KOMMER RÅKA ILLA UT OAVSETT! Vad fan tror du!? Jag vet, NI vet vem/vilka det var! räcker så...Behöver inte gå vidare med detaljer! Ni kommer INTE kunna gå i Stockholm utan att råka illa ut oavsett vilka ni möter. FRI JAKT hette det minsann! Vi får väl se hur kul det blir för ER i framtiden! Vi glömmer ALDRIG!

Din lilla horunge vem fan tror du att du är sitter o spelar tuff bakom en skärm?
Kan bara skratta åt er som spelat så tuffa nu innan ni kom ner hit, fri jakt hit och dit, "vilka är helsingborg" osv.
Hur många av er dif är beredda att sätta livet till?
Citera
2014-03-30, 19:00
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Kom och gör slag i saken istället!!!!! Du vakna upp din jävla gröthals, vår broder har gått bort! Vilket du och dina jävla danskar gjort!
Jag SKITER fullständigt i skånska horor och horbarn i framtiden. VÄLKOMMEN TILL STOCKHOLM! Ni kommer åka så det bara ryker om det! Flytta till danmark, det är trots allt DÄR ni här hemma... BONDLÄPPAR!

Jag är inte någon gröthals jag är från Sundsvall!

Men ditt jävla sätt o tänka är skrämmande... skulle aldrig falla mig in o straffa oskyldiga eller önska dem lidande för något som en liten grupp idioter till supportrar står för i form utav Frontline... bättre om ni riktar in erat hat på dem och inte vanliga julgranar förstår du?

Citat:
Ursprungligen postat av COCAINE.MAFIA
Din lilla horunge vem fan tror du att du är sitter o spelar tuff bakom en skärm?
Kan bara skratta åt er som spelat så tuffa nu innan ni kom ner hit, fri jakt hit och dit, "vilka är helsingborg" osv.
Hur många av er dif är beredda att sätta livet till?

Du gör det ju inte precis bättre med ditt häcklande...
Citera
2014-03-30, 19:02
Medlem
Citat:

Att ge sig på kvinnor och barn är faktiskt väldigt fegt vad du än säger , särskilt när det är helt oskyldiga individer . Och nej jag är inte från Skåne.
Citera
2014-03-30, 19:02
Medlem
innovatives avatar
Oerhört tragiskt det som skett, och jag antar att det kommer att bli vedergällningar. Men jag hoppas att det inte blir ännu en julgran som får sätta livet till.

Och att dom/den som gjort detta kommer att bli utlämnad av personer som vet vem det är...

Vila i frid, tänker på din familj...
Senast redigerad av innovative 2014-03-30 kl. 19:06.
Citera
2014-03-30, 19:05
Medlem
Aviarts avatar
Har Stockholmarna blivit bortforslade från knutan än eller det är high life än?

Mina tankar går till killen som dog. Riktigt bull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in