2014-02-16, 18:34
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
En seris frga till dig (och ngra andra) hur kommer det sig att man har detta jtteintresse fr fotbollsvld att man tillbringar all denna tid p olika forum men inte kr sjlva?
Handlar det om en frga om mod, eller r det s att ni inte knner ngra som faktiskt kr?
Frstr att frgan kan uppfattas som provokativ och det r inte min avsikt, men det r ju s mnga som sitter och rankar svenska OCH utlndska ligor utan att ha varit med i en enda drabbning.

Alla som kollar p fotbollen p helgerna, spelar dom alla sjlva ocks tror du?`

Det r vl ganska vanligt med folk som dras till olika subkulturer av fascination osv? Vissa kanske har varit aktiva men r det inte lngre, vissa kanske bara inte knner ngon direkt osv? Spelar det nn roll? Flashback r ju inte direkt knt fr hg kvalit nd.
Citera
2014-02-16, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Alla som kollar p fotbollen p helgerna, spelar dom alla sjlva ocks tror du?`

Det r vl ganska vanligt med folk som dras till olika subkulturer av fascination osv? Vissa kanske har varit aktiva men r det inte lngre, vissa kanske bara inte knner ngon direkt osv? Spelar det nn roll? Flashback r ju inte direkt knt fr hg kvalit nd.
Nu pratar vi om mnnskor som spenderar ett par timmar om dagen p olika forum och youtube vilt debatterandes fotbollsvld.
Sedan skulle jag nog vga pst att mnniskor med stort fotbollsintresse grna spelar lite boll om tillflle ges.
Jag kan nog tycka att du liksom understryker din egen tes ang fb genom att utlsa en del konstigheter som inte str i min text.
Citera
2014-02-16, 21:03
Medlem
Citat:
Nu pratar vi om mnnskor som spenderar ett par timmar om dagen p olika forum och youtube vilt debatterandes fotbollsvld.
Sedan skulle jag nog vga pst att mnniskor med stort fotbollsintresse grna spelar lite boll om tillflle ges.
Jag kan nog tycka att du liksom understryker din egen tes ang fb genom att utlsa en del konstigheter som inte str i min text.

Bland de som skriver massor, surfar massor och tror sig veta massor men inte deltar r jag ganska sker p att det handlar om bristande mod och frmga som gr att de inte deltar men det kommer sklart inte de stora krigarna hr erknna.
Citera
2014-02-16, 21:09
Medlem
Allra tjatigast r dock de som vill ge sken av att vara insatta fd firmagrabbar fr att de ngon gng sprang i svansen av en stor klack p 80-talet.
Citera
2014-02-16, 22:03
Medlem
.
Citera
2014-02-16, 23:21
Medlem
Citat:

Det r nog inte alls ovanligt att folk gillar att se andra slss , att man kanske inte vill delta aktivt sjlv men fortfarande tycker det r kul se folk slss .
Citera
2014-02-17, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
r det inte bttre att utmana en Gbg firma innan man klappar sig p brstet och pstr sig vara "tyngsta yngre firman"?
I ditt pstende lter det som att BO r rdda fr GU, men kan bertta fr dig att det nog r tvrtom. BO r ohotat den bsta yngre firman p scenen, om du inte visste det r du helt oinsatt.
Citera
2014-02-17, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnusdanielsson
I ditt pstende lter det som att BO r rdda fr GU, men kan bertta fr dig att det nog r tvrtom. BO r ohotat den bsta yngre firman p scenen, om du inte visste det r du helt oinsatt.
Hahahahahaha
Nej, s lter det inte ngon annanstans n i ditt huvud
Citera
2014-02-17, 12:40
Bannlyst
r Dj tyngst av de yngre?
Citera
2014-02-17, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BistroCorner
r Dj tyngst av de yngre?

Vad r det egentligen som gjort han s "knd"? r det fr han r en verviktig neger eller finns det ngot annat bakom?
Citera
2014-02-17, 14:46
Medlem
woords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros

Vad r det egentligen som gjort han s "knd"? r det fr han r en verviktig neger eller finns det ngot annat bakom?

I mina kretsar (dr ingen r eller har varit aktiv) r han "knd" tackvare sin bastanta kroppshydda i kombination med sin negerhet
Citera
2014-02-17, 19:05
Medlem
Glm inte heller det klassiska klippet dr tjocke-Jocke knockas av en sandhink!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in