Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-30, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --A.D.I.O.S--
Din jävla lallare, nyktra till och gå och lägg dig snorunge!!
St*fan I*aksson vart 44 år.. inte 40 som du påstår, vet du inte ens hur gammal han var så ska du inte kalla honom "broder". Du har ingen koll för 5 jävla öre, du har inte varit på matchen idag, du har suttit på pojkrummet och hetsat upp dig och skrivit en massa skit på Flashback, kissa och gå och lägg dig din jävla fjant!!

Hade inte kunnat sagt det bättre själv!

Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jahapp då ska Difsupportrarna sabba en hel match för alla dom som är där och älskar sporten.

Bra gjort jävla idioter. Är det så mycket begärt att fokusera på sporten för en gång skull? Nej det är tydligen bara supa knarka och slåss som är kul. Och när man åker på stryk grinar man ut i media

Absolut skyll på Djurgårdarna, att man slår ihjäl en person och sedan kliver in på arenan och låtsas som ingenting är helt okej? Det är rätt svårt att hålla nerverna i styr efter ett sådant besked.

Sist men inte minst Vila i Frid!
Citera
2014-03-30, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STHLMism
Jag vet att du är bajen, men du har så jävla rätt i det du skriver! Heif's granar ska jag själv PERSONLIGEN att sänka så fort jag får tillfälle! Skiter dessutom om det är "barn och fruar" som går ner i backen!! Jag tänker slå ALLT som pratar som ett jävla mongo!

Snubben som snackar på radion har ju råkoll som ALLA från skåne! JÄVLA TATTARE
Hahahaha vilken jävla pajas du är. Hoppas din far kissade på dig när du var barn.
Citera
2014-03-30, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska

Absolut skyll på Djurgårdarna, att man slår ihjäl en person och sedan kliver in på arenan och låtsas som ingenting är helt okej? Det är rätt svårt att hålla nerverna i styr efter ett sådant besked.

Sist men inte minst Vila i Frid!

Men det var väl inte så många som visste om det till en början? beskedet kom väl en halvtimme in i matchen att han var död?
Citera
2014-03-30, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iPlankan
De citerade kommentarerna är efter difs attack inatt mot svanen ja, vet inte direkt vad de tillför tråden. Men det går säkert att hitta kommentarer på "järnkaninernas" facebook eller andra sociala medier.

Ja så här tänker ju DFG före matchen, så pip inte nu tuffingar.
http://www.ladda-upp.se/bilder/gvnfdodxfinlfm/
Citera
2014-03-30, 19:59
Medlem
fosho123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meduza666
Ja så här tänker ju DFG före matchen, så pip inte nu tuffingar.
http://www.ladda-upp.se/bilder/gvnfdodxfinlfm/
Så bara för att DFG tycker så ska oskyldiga drabbas?
Citera
2014-03-30, 20:00
Medlem
Vila i frid

Hur kunde det gå så illa? Var det flera mot en? Fick han ta emot sparkar liggandes eller föll han illa?
Citera
2014-03-30, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fosho123
Så bara för att DFG tycker så ska oskyldiga drabbas?

Topic är väl firmor och deras skit, var inte särskilt förvånande att något som detta skulle hända igen tyvärr!
Citera
2014-03-30, 20:04
Medlem
von Hindenburgs avatar
Jag har en fråga till alla "grabbar" och wannabees från Djurgården:

förstår ni inte att om ni tycker det är rätt att hämnas på vanliga helsingborgare så rättfärdigar ni samtidigt dödandet av djurgårdaren? Jag menar, om ni slänger glas runtomkring er och ger er på vanligt folk så är det ju rimligt att Helsingborgs huliganer hämnas på er, eller hur?
Citera
2014-03-30, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp8018
Vila i frid

Hur kunde det gå så illa? Var det flera mot en? Fick han ta emot sparkar liggandes eller föll han illa?
Vissa skriver ensam mot tio, andra skriver tre mot 15. Polisen säger att han ramlade och slog bakhuvudet i en kant, andra säger att han fick en flaska i huvudet.

Vad vi kan konstatera är väl att de andra var otroligt många fler och hoppade på en oskyldig människa. Otroligt att vi inte gör något liknande som i England, ha kameror över hela läktarna och utanför arenorna, får man ett ansikte på någon så bannlys den personen från samtliga arenor på livstid och tvinga personen att komma till polisstationen vid varje hemmamatch samt ta passet från honom när stora utomlandsmatcher/VM/EM pågår.
Citera
2014-03-30, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Men det var väl inte så många som visste om det till en början? beskedet kom väl en halvtimme in i matchen att han var död?

Det stämmer, men det kom mycket tidigare än när det nådde ut till "allmänheten".
Tragiskt att herr brandman skall yttra sig i media, extra klirr i kassan den kommande månaden Smart drag från ordningsmakten att rikta bort misstankar och våld från myndigheternas sida.
Aftonhoran får väl sälja ett och annat lösnummer och är väl i vanlig ordning penna tecknen som syns i ögonen medan man gottar sig i andras mardröm.

Citat:
Ursprungligen postat av STHLMism
Klart du säger så då du ÄR från horhålet helsingborg!
Ni kanske gör så på landet??? Seså... spring vidare till danmark din felknullade fan! Ni är så gott som döda iaf!

Ps. Vi är livrädda!!!!!!! När kommer ni??????

Säg mig vart var du själv idag?
Att du sitter här och hotar alla skåningar är bara pinsamt och dessutom i "Djurgårdens" namn.
Låt oss istället riktiga hatet mot de skyldiga och låt oss sörja denna svarta dag för såväl alla Djurgårdare och resten av fotbolls Sverige!
Citera
2014-03-30, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av COCAINE.MAFIA
Din lilla horunge vem fan tror du att du är sitter o spelar tuff bakom en skärm?
Kan bara skratta åt er som spelat så tuffa nu innan ni kom ner hit, fri jakt hit och dit, "vilka är helsingborg" osv.
Hur många av er dif är beredda att sätta livet till?
Räcker inte det att en människa blivit dödad, barn oskyldiga barn förlorat sin pappa? Alla ni som pratar om att döda VÄX UPP för f-n!!! Sitter själv här hemma med två småbarn och en man som var iväg på just den matchen, hade hjärtat i halsgropen tills han ringde o tala om att han va ok. Jag va livrädd att jag helt plötsligt blivit både änka o ensamstående mamma och att hans barn blivit faderlösa. Menar ni att man som supporter inte ska kunna bära sitt lags färger utan att riskera att bli ihjälslagen? Skärpning! Jag lovar att jag kommer att bära mitt lags färger med stolthet för inga omogna puckon ska få makten så att normalt folk inte ska våga visa vilket lag man håller på!!!
Evigt trogen!
Citera
2014-03-30, 20:12
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
DIF höll på att mörda barn igår kväll, det är okej då kanske? DIF själva är skyldiga till detta dödsfall då det var de som trappade upp händelsen.
Men håll käften, din jävla nolla. Om du är heif så ska du hålla jävligt läg profil just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in