2014-02-16, 06:57
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaborone
Ni kan ju skippa skrivmejlsnen nsta gng. Ses!
Skrivmejlsnen?
Citera
2014-02-16, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnusdanielsson
BO r den tyngsta yngre firman i Svea rike! Hrde att BO har utmanat en polsk yngre firma, ska bli vldigt intressant om det stmmer isfall

r det inte bttre att utmana en Gbg firma innan man klappar sig p brstet och pstr sig vara "tyngsta yngre firman"?
Citera
2014-02-16, 08:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snusksmet
Ja en frga, "ngra" veckor sedan ? BO Krde ver AY i Sndags (9efeb) och DY i Lrdags(15e) dvs 2 box inom 1<-- vecka , du fr dem att se "smre" ut n vad de faktiskt r
Haha hur kan det vara relevant? Uttryckte mig fel d, men man kan ju sammanfatta det s att BO r tyngst p scenen!
Citera
2014-02-16, 12:37
Bannlyst
http://oi61.tinypic.com/a25fgp.jpg

Bra box! (Bilden rippad frn nn ultrassida)
Citera
2014-02-16, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer

Bra box! (Bilden rippad frn nn ultrassida)
En seris frga till dig (och ngra andra) hur kommer det sig att man har detta jtteintresse fr fotbollsvld att man tillbringar all denna tid p olika forum men inte kr sjlva?
Handlar det om en frga om mod, eller r det s att ni inte knner ngra som faktiskt kr?
Frstr att frgan kan uppfattas som provokativ och det r inte min avsikt, men det r ju s mnga som sitter och rankar svenska OCH utlndska ligor utan att ha varit med i en enda drabbning.
Citera
2014-02-16, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
En seris frga till dig (och ngra andra) hur kommer det sig att man har detta jtteintresse fr fotbollsvld att man tillbringar all denna tid p olika forum men inte kr sjlva?
Handlar det om en frga om mod, eller r det s att ni inte knner ngra som faktiskt kr?
Frstr att frgan kan uppfattas som provokativ och det r inte min avsikt, men det r ju s mnga som sitter och rankar svenska OCH utlndska ligor utan att ha varit med i en enda drabbning.
Fr oss som inte representerar ngon liga r det intressant och hnga p forum och spekulera. Vad tror du?
Citera
2014-02-16, 14:07
Medlem
Jermuks avatar
Citat:

Citat:
Fr oss som inte representerar ngon liga r det intressant och hnga p forum och spekulera. Vad tror du?

Spekulera om vad d? Antingen r man med och d vet man, eller s r man inte med och ltsas vara initierad genom att terupprepa vad man lst p andra forum eller vad andra icke-initierade pstr.

Jag hller med El Pistolero. Lite konstigt r det.
Citera
2014-02-16, 14:08
Medlem
Citat:
Tror du missfrstr frgan, klart ni fr spekulera hur mycket ni vill.
Men hur kommer det sig att man inte deltar sjlv nr man har ett s stort intresse?
Citera
2014-02-16, 14:19
Bannlyst
Citat:
Tror du missfrstr frgan, klart ni fr spekulera hur mycket ni vill.
Men hur kommer det sig att man inte deltar sjlv nr man har ett s stort intresse?
Finns exempel de som gillar att fota graffitimlningar utan att mla sjlva, lite s r det hr, skulle jag tro.
Citera
2014-02-16, 14:28
Medlem
Citat:
Finns exempel de som gillar att fota graffitimlningar utan att mla sjlva, lite s r det hr, skulle jag tro.
Jo, s kan det ju naturligtvis vara.
Gillar sjlv graffiti, och skulle naturligtvis flja den driften om den var stark nog.
Citera
2014-02-16, 16:30
Medlem
Mnga som sitter hr och skriver har bara ett intresse fr vad som hnder mellan firmorna. Det r underhllande fr vissa, som att flja en organisation som k1 eller ufc. Skillnaden r att det r mkt ovanligare att firmorna slss s det blir mer spnnande och veta vem som segrade osv.
Citera
2014-02-16, 18:21
Medlem
6-7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här