2008-05-08, 14:48
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Det säger att du är en stor jävla nolla som inte ens vågade säga honom ett sanningens ord när ni stod och pissade brevid varandra.
Trots att du irriterade dig något enormt på hans uppträdande.
I min bok är du en pussy!!!

Men det måste varit skönt att få rusa hem och skriva av sig på FB i alla fall.

// FiBo
Tror du att vi icke-grabbar skulle våga att för en enda sekund att gå fram till en ung och arg "grabb" med hopp om en saklig konversation? Jag har, t ex, i denna tråd, samt även via PM, blivit "hotad" med stryk för att jag, i mina ögon, utan att håna eller vara raljant ifrågasätter erat agerande.

Man är inte en "pussy" bara för att man inte anser att nävarna löser allt liksom.
Citera
2008-05-08, 15:45
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Tror du att vi icke-grabbar skulle våga att för en enda sekund att gå fram till en ung och arg "grabb" med hopp om en saklig konversation? Jag har, t ex, i denna tråd, samt även via PM, blivit "hotad" med stryk för att jag, i mina ögon, utan att håna eller vara raljant ifrågasätter erat agerande.

Man är inte en "pussy" bara för att man inte anser att nävarna löser allt liksom.

Väl rutet broder.

Precis så är det. Det handlar inte om att vara en pussy eller inte. Jag hade säkerligen inte haft några problem att läxa upp den där valpen -om jag nu hade haft dessa snedvridna våldsbehov- då jag väger 82 kg på 177 cm och har en fettprocent på 13,7 (avdelning onödig fakta, men bara för sakens skull).
Men.
Varför i hela helvete skall man ens utsätta sig för risken att få en hel kväll förstörd för någonting så patetisk och primitivt som våld?
Grundbulten i mitt resonemang var ju att jag fick en fördom bekräftad. Nya generationens firmavåldstorskar är "not in it for the football". Punkt!
Citera
2008-05-08, 15:54
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburg
Djurgårdens grabbar går på Kat A bajare och får backa tillslut?

http://www.youtube.com/watch?v=kUsKvRh8OsU

"Vi rör AAAAALDRIG julgranar"
Jag garvade gott efter dryga två minuter när en av de där pojkarna som mest stod och klappade ihop händerna stenhårt (wöööuw!) fick en spark i brösten av en julgran från flanken.
Får lova att säga att pundarfighten jag såg tidigare i dag utanför Lorensbergsteatern innehöll mera skills.
Angående valpen på cheers i går så antar jag att han är med i Wm för att stå på flanken och hoppa så att youtubeklippet skall bli mer effektfullt.
Citera
2008-05-08, 17:19
Medlem
Det var inte kat. c supportrar från bajen, men jag vet inte om en enda var över 20 år, de mest aktiva från bajen som syns på filmen är iaf 17-20 år, men då snackar vi om eliten i BY osv medan en stor del av gårdarnas front bestod av lite äldre och större, enda som jag vet säkert är att bajen var i numerärt underläge iaf men lyckades trycka iväg dom från tunneln. Sen var det ett dussintals andra bråk, sägs att gårdarna fick springa en hel del.
Citera
2008-05-08, 18:46
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola11
ironi?malmö har en av sveriges största och bästa klack och mffs firma TR är topp6 i sverige.

har du ingen koll?

jävla pajas

Ja topp 6. Av dom 6 som är mest aktivas. De är skill de. Med andra ord ligger ni sist. =)
Citera
2008-05-08, 19:36
Medlem
king hippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
jag har precis kommit hem efter tjänstgöring i solna som ordningsvakt.

efter att ha jobbat i 9 år på matcher så tog den här priset i våld ! fan har vevat med aspen så många gånger jag har ont i axeln haha och t shirten kunde man vrida ur svetten efter.

tack aik och djurgården som bjöd upp till denna tillställning och visa dom är solklart dom jobbigaste lagen för polisen att hålla reda på.

lite synd om dom som vart skadade men ger man sig in i leken får man leken tåla.

ps. var polisen 2a eller 3a på alla saker som hände ikväll eller ? haha

det var inte lika kul i går eller?? fan vad livrädd du såg ut på tv hahahahaha
Citera
2008-05-08, 20:30
Bannlyst
Citat:
Djurgårdens grabbar går på Kat A bajare och får backa tillslut?

http://www.youtube.com/watch?v=kUsKvRh8OsU

Intresant studie i gruppmentalitet.

Djurgårdarna drev HIF bakåt igenom nästan hela filmen.
Sedan räcker det med en halvtaskig hoppspark för att gjuta mod i bajarna och driva DIF på flykten.

Har sett & praktiserat detta fenomen många gånger själv.
Starka ledarfigurer är A & O!!
Citera
2008-05-08, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av king hippo
det var inte lika kul i går eller?? fan vad livrädd du såg ut på tv hahahahaha
Vet du hur han ser ut? ut med lite personuppgifter och bild på han då?
Citera
2008-05-08, 20:35
Medlem
king hippos avatar
Citat:
Vet du hur han ser ut? ut med lite personuppgifter och bild på han då?

du har PM
Citera
2008-05-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pucca
Det var inte kat. c supportrar från bajen, men jag vet inte om en enda var över 20 år, de mest aktiva från bajen som syns på filmen är iaf 17-20 år, men då snackar vi om eliten i BY osv medan en stor del av gårdarnas front bestod av lite äldre och större, enda som jag vet säkert är att bajen var i numerärt underläge iaf men lyckades trycka iväg dom från tunneln. Sen var det ett dussintals andra bråk, sägs att gårdarna fick springa en hel del.

Skrev fel, jo det var en del kat.c-supportrar.
Citera
2008-05-09, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Topp 6 för att ni själva glorifierar er på internet och lägger till er bland firmor där ni inte hör hemma.
Internet ftw!

en stor yngre ligistuppgörelse skedde under lördagen (080426) i Norrahammar strax söder om Jönköping. Det var "AIK:s Yngsta" och grabbar från Malmö FF som slogs länge med jämna nummer (ca 35 man var). Malmö var något hetare och gick segrande ur striden. När polisen anlände till platsen försökte supportrarna fly i bilar och minibussar men samtliga ska ha blivit stoppade och identifierade samt filmade. Ingen greps då inga anmälningar kommit in till polisen. Inom AIK leden tar man aldrig lätt på förluster varför detta kommer utredas noga...
Citera
2008-05-09, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ola11

en stor yngre ligistuppgörelse skedde under lördagen (080426) i Norrahammar strax söder om Jönköping. Det var "AIK:s Yngsta" och grabbar från Malmö FF som slogs länge med jämna nummer (ca 35 man var). Malmö var något hetare och gick segrande ur striden. När polisen anlände till platsen försökte supportrarna fly i bilar och minibussar men samtliga ska ha blivit stoppade och identifierade samt filmade. Ingen greps då inga anmälningar kommit in till polisen. Inom AIK leden tar man aldrig lätt på förluster varför detta kommer utredas noga...

Citera gärna när du tar andras texter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in