Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
jag har precis kommit hem efter tjänstgöring i solna som ordningsvakt.
efter att ha jobbat i 9 år på matcher så tog den här priset i våld ! fan har vevat med aspen så många gånger jag har ont i axeln haha och t shirten kunde man vrida ur svetten efter.
tack aik och djurgården som bjöd upp till denna tillställning och visa dom är solklart dom jobbigaste lagen för polisen att hålla reda på.
lite synd om dom som vart skadade men ger man sig in i leken får man leken tåla.
ps. var polisen 2a eller 3a på alla saker som hände ikväll eller ? haha
Passa på och njut, du kommer garanterat inte få det lätt framöver. Man ska inte ta sig vatten över huvudet du vet.
Undrar även varför ni endast går loss på julgranar och småtjejer? Får du ståkuk då? För kliva mot grabbar har ni aldrig vågat, då brukar det sluta med att ni springer med bromsspår i kallingarna snabbare än ni hunnit få fram teleskoperna.
As som dig är, och har alltid varit, ett sant nöje att få sopa på rejält. Ni är tuffa i grupp, fram tills det smäller på riktigt, då springer ni som små harar, och har alltid gjort. Kommer bara bli ännu skönare i framtiden att klippa er efter att ha läst ditt jävla pajasinlägg.
DFG: Se till att klippa dom här asen en gång för alla nu. Ni har mina fulla sympatier.