Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-03-21, 19:00
  #1
Medlem
brackspaces avatar
Idag upptäckte jag den mest fridfulla platsen i världen nämligen i min bil, i garaget.. helt själv. Jag hade precis varit på affären och handlat, när jag kört in bilen i det underjordiska garaget där alla i mitt bostadsområde har sina bilar tog jag upp min mobil och skulle räkna ut en sak. När jag gjort det la jag ner den i fickan och satt säkert 15 minuter i bilen och bara liksom satt där utan en endaste tanke i huvudet. Fy tusan vad mysigt och skönt det var. Tllslut tändes alla lampor i garaget då någon boende i området skulle köra ut sin bil och då rycktes jag till och klev ur bilen och gick upp till min bostad.

Jag skulle lätt, om ingen kom ner dit på flera timmar sitta där med en påse chips, dipp och lite coca-cola och bara njuta.

Någon mer som testat detta?
Citera
2009-03-21, 19:02
  #2
Medlem
Playcontrols avatar
Haha det låter sinnessjukt om jag ska vara ärlig
Citera
2009-03-21, 19:02
  #3
Medlem
nej.
Citera
2009-03-21, 19:03
  #4
Avstängd
hypads avatar
Jag håller med dig. Ibland har jag suttit kvar ifall något på radion var värt att lyssna på, och när det tog slut har jag ibland suttit kvar och bara lökat ett tag.

En parkerad bil är ett tankarnas ingenmansland känns det som.
Citera
2009-03-21, 19:03
  #5
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playcontrol
Haha det låter sinnessjukt om jag ska vara ärlig

Om ingen ser dig, ja. testa själv, gå ner, sätt dig där och sitt där så får du se hur mysigt du komemr ha det!
Citera
2009-03-21, 19:04
  #6
Medlem
Russens avatar
Du flyr från något.... det är det därför du tycker det är skönt
Citera
2009-03-21, 19:06
  #7
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russen
Du flyr från något.... det är det därför du tycker det är skönt

Just nu flyr jag från allting för jag har alla telefoner avstängda, alla kontakter på msn blockade så jag är totalt frånkopplad världen
Citera
2009-03-21, 19:06
  #8
Medlem
Blå Rutas avatar
Testa att släck på dass när du sitter där. Är som att meditera och skita på samma gång!
Citera
2009-03-21, 19:06
  #9
Medlem
Corazons avatar
Har själv praktiserat detta vid ett par tillfällen. När jag kört in i det stora värmegaraget där jag har min bil så har jag suttit kvar i 5-10 minuter och bara "varit". Efter ett par minuter släcks det rörelsekänsliga lyset i garaget, vilket gör det hela ännu mer trivsamt.
Citera
2009-03-21, 19:08
  #10
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corazon
Har själv praktiserat detta vid ett par tillfällen. När jag kört in i det stora värmegaraget där jag har min bil så har jag suttit kvar i 5-10 minuter och bara "varit". Efter ett par minuter släcks det rörelsekänsliga lyset i garaget, vilket gör det hela ännu mer trivsamt.

Jag är tydligen inte ensam om detta
Citera
2009-03-21, 19:08
  #11
Medlem
Playcontrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brackspace
Just nu flyr jag från allting för jag har alla telefoner avstängda, alla kontakter på msn blockade så jag är totalt frånkopplad världen

Alltså du har nåt underliggande problem du kanske inte vet om själv. Därför jag skrev att det kändes sinnessjukt. Inte på ett bra sätt dvs, menade att du kanske är sjuk.
Citera
2009-03-21, 19:10
  #12
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playcontrol
Alltså du har nåt underliggande problem du kanske inte vet om själv. Därför jag skrev att det kändes sinnessjukt. Inte på ett bra sätt dvs, menade att du kanske är sjuk.

Jag är nog helt sinnesjuk
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback