2013-04-11, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ksaksa
Nkvd2 är du med i programmet eller lyckades du komma ur beroendet på egen hand?

har varit med i programmet 2010 med spärrades, och sen har jag inte försökt att komma in
men efter att ha försökt två gånger själv i höstas, och misslyckats
så anmälda jag mig till avgiftning, men de har inte ringt en andra gång, trots att jag återanmäler mig varje måndag som jag ska

jag detoxade mig själv från heroinet i en hyrd stuga, "Saltum Caming", på nordväst jylland, i en vecka. Men jag hade alla mediciner - utan grönt! Det är viktigt. En vecka där, och sen har jag varit opiatfri.
Men jag är ju fortfarande kass psykiskt och fysiskt, mest på efermiddag och kväll. Men kvällen sätter jag in en hel del...

Det går framåt. Det tar tid innan jag känner mig "normal". Kanske en månad till?

Jag har gjort en tråd som du kan få tips i från kanske.
Citera
2013-04-12, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
har varit med i programmet 2010 med spärrades, och sen har jag inte försökt att komma in
men efter att ha försökt två gånger själv i höstas, och misslyckats
så anmälda jag mig till avgiftning, men de har inte ringt en andra gång, trots att jag återanmäler mig varje måndag som jag ska

jag detoxade mig själv från heroinet i en hyrd stuga, "Saltum Caming", på nordväst jylland, i en vecka. Men jag hade alla mediciner - utan grönt! Det är viktigt. En vecka där, och sen har jag varit opiatfri.
Men jag är ju fortfarande kass psykiskt och fysiskt, mest på efermiddag och kväll. Men kvällen sätter jag in en hel del...

Det går framåt. Det tar tid innan jag känner mig "normal". Kanske en månad till?

Jag har gjort en tråd som du kan få tips i från kanske.

Desto mer du aktiverar dig och gör vanliga saker desto snabbare känner man sig normal skulle jag säga, träning är prio dock. När benvärken upphör kanske.
Citera
2013-04-12, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dageby
Desto mer du aktiverar dig och gör vanliga saker desto snabbare känner man sig normal skulle jag säga, träning är prio dock. När benvärken upphör kanske.

Läget är inte katastrofalt. Men jag var förut 100% energilös. Nu 80% kanske. Jag tog ut mig för mycket igår. Tar nog för mycket benso nu är jag rädd för, och det är apoteksvaror. Fan. Måste dra ned på det nu, mera.
Ja, det var väl för att hoppas på för mycket att man skulle "må bra" efter 3 veckor. Undra hur det är om en vecka, eller två?
Citera
2013-04-20, 05:23
Medlem
Fan också vilkenb kick!

Nu har jag nog upplevt allt som går att uppleva i opioidernas värld. Ni som inte är födda i farstun kan säkert gissa att jag provade diacetylmorfin, i folkmun känt som HEROIN, idag!

Ja, ni, jag orkar inte slänga upp en lista men har provat det mesta i opioidväg. Allt från Hydromorfon till kodein till fentanyl. Så jag kan med rätt påstå mig vara erfaren. Efter fentanylen trodde jag att jag upplevt allt, men nej.

Inhandlade 1 gram fint vitt heroin av hög klass idag. Nu sitter jag kvar med ca 0,5 gram och vilken sjuhelvetes drogdag/natt det varit. Började vid ett-snåret endast med att testa en pytteliten mängd, typ en fileringsknivs spets med pulver IV för att försäkra mig om kvaliteten. Som tur gjorde jag detta eftersom nästa ting min hjärna registrerar medvetet är att att jag ännu har nålen i armen (skjöt upp endast hälften och väntade på effekten för att vara på den säkra sidan) och att kaffekoppens innehåll spillts över hela bordet av de tydligen "våldsamma noddningarna" .

Grejen är den att jag har en viss tolerans. Går på morfin, tram och ibland sub i perioder (1 mnånad race/2 veckor paus osv.) Vad var det som hände då? Fick jag tag på något blin-bling Golden Triangle Devils Snow Dope eller? Då när jag tog fentanyl, 1000umg IV, med pytteliten tolerans var det inget jämfört med detta.

SÅ BERÄTTA FLASHBACK! NÅGON ANNAN SOM KOMMIT ÖVER DETTA SMACK?!? Köpt i Västerås...
Citera
2013-04-20, 13:43
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandmissbruk
. ..

Hehe, ja nu kommer du knappast uppskatta oxy,morfin osv längre. När man kommit över bra heroin så är allt annat värdelöst sen!
Citera
2013-04-24, 19:32
Medlem
Slingshots avatar
OT raderat, skärpning nu.

//Slingan
Citera
2013-04-26, 19:22
Medlem
Behöver man lösa upp brunt heroin på samma sätt man gör innan iv om man ska ta det i 2an eller räcker det att man blandar ut det med lite vatten?

Mvh
Citera
2013-04-28, 15:10
Medlem
Slingshots avatar
Lägg ner tjafset, jises, OT raderat.

//Slingan
Citera
2013-04-28, 15:12
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Behöver man lösa upp brunt heroin på samma sätt man gör innan iv om man ska ta det i 2an eller räcker det att man blandar ut det med lite vatten?

Mvh
Lösa upp det.
Citera
2013-04-30, 16:31
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Edit: Nvm! Såg precis.
Citera
2013-04-30, 17:06
Medlem
Heroin, be the death of me.
Citera
2013-04-30, 17:16
Medlem
Fick erbjudande om en hand för 3300 av det bästa bruna som min kropp tillgodogjort sig på år och dar, och då är det väl själva fan att man inte får pengar förrän om ett par dagar. Men men, 0,55 g för 500 var i alla fall en dunderinvestering. Leverantören insisterade på att bjuda på fyra längor innan köpet dessutom (skjuter alltid annars) och jag kände direkt att det var topnotch.

Varför ska det vara såhär? Varför är heroin det bästa som finns i hela världen?

Jag har gjort så många behandlingar och avgiftningar, tolvsteg, terapi, mediciner, men ingen sinnesro är som den som the golden brown skänker mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in