Fan också vilkenb kick!
Nu har jag nog upplevt allt som går att uppleva i opioidernas värld. Ni som inte är födda i farstun kan säkert gissa att jag provade diacetylmorfin, i folkmun känt som HEROIN, idag!
Ja, ni, jag orkar inte slänga upp en lista men har provat det mesta i opioidväg. Allt från Hydromorfon till kodein till fentanyl. Så jag kan med rätt påstå mig vara erfaren. Efter fentanylen trodde jag att jag upplevt allt, men nej.
Inhandlade 1 gram fint vitt heroin av hög klass idag. Nu sitter jag kvar med ca 0,5 gram och vilken sjuhelvetes drogdag/natt det varit. Började vid ett-snåret endast med att testa en pytteliten mängd, typ en fileringsknivs spets med pulver IV för att försäkra mig om kvaliteten. Som tur gjorde jag detta eftersom nästa ting min hjärna registrerar medvetet är att att jag ännu har nålen i armen (skjöt upp endast hälften och väntade på effekten för att vara på den säkra sidan) och att kaffekoppens innehåll spillts över hela bordet av de tydligen "våldsamma noddningarna"

.
Grejen är den att jag har en viss tolerans. Går på morfin, tram och ibland sub i perioder (1 mnånad race/2 veckor paus osv.) Vad var det som hände då? Fick jag tag på något blin-bling Golden Triangle Devils Snow Dope eller? Då när jag tog fentanyl, 1000umg IV, med pytteliten tolerans var det inget jämfört med detta.
SÅ BERÄTTA FLASHBACK! NÅGON ANNAN SOM KOMMIT ÖVER DETTA SMACK?!? Köpt i Västerås...