Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsNobody
massage mot håravfall? you've gotta be kidding me? Tror du inte varenda tunnhårig jävel skulle springa runt och massera och få tillbaka sin fluffiga baby-lugg?
Till att börja med kan man fundera ut vad som orsakar håravfall.. det gissar jag att du har NOLL koll på. Om du nu lyckas klura ut vad det är, tror du att lite massage och en "mjuk borste" skulle fixa problemet?
Du vet, jag har en kompis som svettas väldigt mycket, tror du det hjälper om han kammar sig i armhålorna med en mjuk borste och masserar lite?
Min farmor har dåliga lungor också, går den här magiska borsten att applicera på det också på något sätt..?
iddi..
var inte så negativ gosse!
ALLA flintisar vet inte om hur man kanske kan rädda eller återskapa dom hårsäckar som "sover" har en hårsäck "sovit" för länge går det inte att rädda den stackaren,men det finns sovande hårsäckar som GÅR att skaka liv i igen!
då kan hårbottenmassage och tom att "knacka" i skallen så att dom vaknar
att massera hårrötterna är bra för att blodcirculationen ska komma igång ordentligt och ge bra blodgenomströmning till dessa söta hårsäckar!
att kombinera massage med Panto-3 skulle vara en bra start
det finns en chans för er killar
har man tappat väldans mycket hår och hårsäckarna är döda,så är det hårtransplation eller laserbehandlingar ett alternativ,men det är smärtsamt och dyrt
massera nu för guds skull era hjässor och ät bra med vitaminer
så kanske chansen att behålla ett tjockt längre!
goooooooooood luck!