Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2009-03-19, 12:31
  #1
Medlem
azzns avatar
Substans: LSD - droppar

Dos: Två½ droppe LSD.


Ålder: 19
Kön: Man
Längd/Vikt: 178/65
Tidigare erfarenhet: En hel del lustgas, hasch, gräs, mephedrone och BZP

Tid: 4-6timmar

Själva tripprapporten börjar i inlägg 2, inlägg 1 är bara historia kring hela händelsen

Har sedan något år tillbaka velat testa något hallucinogent men missade toppissäsongen, kände inte för att dricka svamp-te och inte hittat någon som kunnat fixa fram den smått legendariska substansen LSD, det började så här:

Kommer in i cafeterian i skolan och ser att min klass sitter runt ett bord, det finns en stol ledig bredvid killen som är relativt bevandrad bland diverse droger. Utan att ens ha en tanke på att minuten senare fråga om han kan fixa syra åt mig slår jag mig ner bredvid honom. Grabbarna sitter och ljuger ikapp med varandra bäst de kan medan min liberala vän sitter och kollar på någon film på sin mobil. Kan även passa på att tillägga att allt utom alkohol och tobak är mer eller mindre tabu, har man en gång testat röka på så är man pundare osv...

Jag tar upp min mobil och skriver "Syra?" stöter till honom lite lätt på armen och visar vad som står på skärmen.

-Ja! Det finns, vill du ha nu?
-Efter skolan blir nog bra sa jag. Vad kostar det förresten?
-100 per droppe, han brukar rekomendera att man tar 3, då ska du få en jäkla resa. Du får de på sockerbitar, de är bar att äta.
-Det var som fan, du jag ska bara kolla med "Gurra" (en annan halvliberal typ i klassen som också viljat testa syra ett tag).

Han följer med och vi hittar "Gurra" precis utanför dörrarna till cafeterian väntandes på hissen. Jag frågar om han också vill köpa nu eller om han vill ta det senare. Han säger att han inte vet riktigt och sen tar vi hissen upp för att ha matte.

Ralle, han som ska styra syra åt mig ringer sin kran och frågar om det funkar att vi kommer idag och visst gick det.

Sen flyter dagen på som vanligt men jag har lite grejer i skolan att göra innan jag kan sluta för dagen så Ralle och jag kommer överens om att jag ska ringa honom när jag kommer hem, Är kvar i skolan till strax innan kl. 17 och ringer Ralle och frågar om jag kan komma nu. Det går bra, åk till MAX och var där om en halvtimme. Jag åker hem och hämtar pengar sen drar jag till MAX.

På väg till MAX (ja hamburgerestaurangkedjan) så ringer jag en polare som vi kan kalla för Patrik. Patrik har tagit en mängd olika substanser och syra ett par gånger förut. Berättade att jag nu var på väg och skulle hämta min syra och passade på att fråga om han också ville ha, isåfall kunde jag lägga ut pengar åt honom så länge. Patrik som varit med förr säger att droppar ofta är "blåsningsmaterial" och ger mig sen den hedervärda uppgiften att gröna den här kranen först.

Väl framme vid MAX så köper jag något att käka eftersom att det trots allt är middags-tid. Sitter i bilen och och käkar mina 2 pepperoni jr. och väntar på att Ralle ska ringa... Det tar sen 50 minuter innan Ralle ringer och beskriver vägen från MAX hem till kranen, jag startar bilen och kör iväg. Efter en liten stund kommer jag fram till ett område med lägenheter och där ser jag Ralle och en av hans polare som jag känner igen ifrån skolan, han kan få heta John. Jag går ut och hälsar på Ralle och John, båda ser lite påverkade ut och ändå är det bara Tisdag. Vi kallpratar lite om mina vanor osv. De säger att "Kalle" killen med de magiska sockerbitarna kommer snart, rätt vad det är ramlar det ner en banan gammal från någon av lägenheterna vi står nedanför, i fönstret står en liten "kulturberikartjej" och ler förnöjt...

John och Ralle delar på en cigg och sen hoppar vi in i min bil och åker 100m längre ner på gatan. Ut ur en port kommer en kille som ser ut som vilken frusen tonåring som helst och går emot min bil. Han hoppar in och sätter sig på passagerarsidan och presenterar sig som "Kalle". Han undrar om jag tagit syra förut vilket jag svarar nej på, sen rekomenderar han mig att jag ska ta 3 droppar och tipsar om att gå på bio, för det ska vara en jäkla upplevelse. Jag säger att 2 droppar blir bra, men funkar de som som det ska så kommer jag och köper mer. Han ger mig ett litet knyte av plastfolie och där i ligger mina nyinköpa svindyra sockerbitar och han får 200 spänn, sen snackar vi lite till och efter någon minut hoppar Ralle, John och Kalle ut ur bilen och går. Jag stoppar det lilla knytet i jackfickan vänder bilen och åker hem.

När jag kommer hem skulle jag tippa på att klockan är ungefär 18:30 och pappa sitter i vardagsrummet och kollar på TV, han säger att det finns mat i köket. Jag äter lite och sen går jag upp på mitt rum och sätter igång med lite skolarbete. När det är klart så går jag och lägger mig, ungefär kl. 23.
Citera
2009-03-19, 12:43
  #2
Avstängd
Lazimos avatar
Öhm.. tror jag missade själva tripprapporten här
Citera
2009-03-19, 12:57
  #3
Medlem
Brainfreezes avatar
Okej det här var förtexterna, vart är tripprapporten?
Citera
2009-03-19, 13:31
  #4
Avstängd
Lundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzn
Substans: LSD - droppar

Dos: Två½ droppe LSD.


Ålder: 19
Kön: Man
Längd/Vikt: 178/65
Tidigare erfarenhet: En hel del lustgas, hasch, gräs, mephedrone och BZP

Tid: 4-6timmar

Själva tripprapporten börjar i inlägg 2, inlägg 1 är bara historia kring hela händelsen

Har sedan något år tillbaka velat testa något hallucinogent men missade toppissäsongen, kände inte för att dricka svamp-te och inte hittat någon som kunnat fixa fram den smått legendariska substansen LSD, det började så här:

Kommer in i cafeterian i skolan och ser att min klass sitter runt ett bord, det finns en stol ledig bredvid killen som är relativt bevandrad bland diverse droger. Utan att ens ha en tanke på att minuten senare fråga om han kan fixa syra åt mig slår jag mig ner bredvid honom. Grabbarna sitter och ljuger ikapp med varandra bäst de kan medan min liberala vän sitter och kollar på någon film på sin mobil. Kan även passa på att tillägga att allt utom alkohol och tobak är mer eller mindre tabu, har man en gång testat röka på så är man pundare osv...

Jag tar upp min mobil och skriver "Syra?" stöter till honom lite lätt på armen och visar vad som står på skärmen.

-Ja! Det finns, vill du ha nu?
-Efter skolan blir nog bra sa jag. Vad kostar det förresten?
-100 per droppe, han brukar rekomendera att man tar 3, då ska du få en jäkla resa. Du får de på sockerbitar, de är bar att äta.
-Det var som fan, du jag ska bara kolla med "Gurra" (en annan halvliberal typ i klassen som också viljat testa syra ett tag).

Han följer med och vi hittar "Gurra" precis utanför dörrarna till cafeterian väntandes på hissen. Jag frågar om han också vill köpa nu eller om han vill ta det senare. Han säger att han inte vet riktigt och sen tar vi hissen upp för att ha matte.

Ralle, han som ska styra syra åt mig ringer sin kran och frågar om det funkar att vi kommer idag och visst gick det.

Sen flyter dagen på som vanligt men jag har lite grejer i skolan att göra innan jag kan sluta för dagen så Ralle och jag kommer överens om att jag ska ringa honom när jag kommer hem, Är kvar i skolan till strax innan kl. 17 och ringer Ralle och frågar om jag kan komma nu. Det går bra, åk till MAX och var där om en halvtimme. Jag åker hem och hämtar pengar sen drar jag till MAX.

På väg till MAX (ja hamburgerestaurangkedjan) så ringer jag en polare som vi kan kalla för Patrik. Patrik har tagit en mängd olika substanser och syra ett par gånger förut. Berättade att jag nu var på väg och skulle hämta min syra och passade på att fråga om han också ville ha, isåfall kunde jag lägga ut pengar åt honom så länge. Patrik som varit med förr säger att droppar ofta är "blåsningsmaterial" och ger mig sen den hedervärda uppgiften att gröna den här kranen först.

Väl framme vid MAX så köper jag något att käka eftersom att det trots allt är middags-tid. Sitter i bilen och och käkar mina 2 pepperoni jr. och väntar på att Ralle ska ringa... Det tar sen 50 minuter innan Ralle ringer och beskriver vägen från MAX hem till kranen, jag startar bilen och kör iväg. Efter en liten stund kommer jag fram till ett område med lägenheter och där ser jag Ralle och en av hans polare som jag känner igen ifrån skolan, han kan få heta John. Jag går ut och hälsar på Ralle och John, båda ser lite påverkade ut och ändå är det bara Tisdag. Vi kallpratar lite om mina vanor osv. De säger att "Kalle" killen med de magiska sockerbitarna kommer snart, rätt vad det är ramlar det ner en banan gammal från någon av lägenheterna vi står nedanför, i fönstret står en liten "kulturberikartjej" och ler förnöjt...

John och Ralle delar på en cigg och sen hoppar vi in i min bil och åker 100m längre ner på gatan. Ut ur en port kommer en kille som ser ut som vilken frusen tonåring som helst och går emot min bil. Han hoppar in och sätter sig på passagerarsidan och presenterar sig som "Kalle". Han undrar om jag tagit syra förut vilket jag svarar nej på, sen rekomenderar han mig att jag ska ta 3 droppar och tipsar om att gå på bio, för det ska vara en jäkla upplevelse. Jag säger att 2 droppar blir bra, men funkar de som som det ska så kommer jag och köper mer. Han ger mig ett litet knyte av plastfolie och där i ligger mina nyinköpa svindyra sockerbitar och han får 200 spänn, sen snackar vi lite till och efter någon minut hoppar Ralle, John och Kalle ut ur bilen och går. Jag stoppar det lilla knytet i jackfickan vänder bilen och åker hem.

När jag kommer hem skulle jag tippa på att klockan är ungefär 18:30 och pappa sitter i vardagsrummet och kollar på TV, han säger att det finns mat i köket. Jag äter lite och sen går jag upp på mitt rum och sätter igång med lite skolarbete. När det är klart så går jag och lägger mig, ungefär kl. 23.


Skön läsning än så länge men var är resten?
Citera
2009-03-19, 14:30
  #5
Medlem
azzns avatar
Ketchupeffekt, svampar och flygplansmotorer

Jag hade fått för mig att jag inte skulle ta syran förän till helgen men det gick inte, nyfikenheten var för stor och jag tryckte i mig båda bitarna på en gång redan ute i bilen eftersom att de låg kvar i jackan sen gårdagen, klockan var nu strax efter 15 tror jag. Efter det gick jag in på sängen och drog igång datorn. Drog ett SMS till patrik och Ralle och sa att jag tryckt i mig syran lite tidigare än väntat, kul tyckte båda och patrik sa att jag kunde nog vänta mig någon form av effekt efter 40min-1timme och mycket riktigt hade min kära vän rätt, efter redan en halvtimme kände jag mig lite gladare och lite mera upprymd för att sedan några minuter senare göra att jag kände mig jävligt nöjd och det började krypa lite under huden.

Jag tog med mig datorn och gick in i badrummet, såg sen en bild på Jennifer Love Hewitt men den här gången var hon väldigt många gånger snyggare än vanligt. Från ingen stans blev jag väldigt kåt och bestämde mig för att ta saken i egna händer men plötsligt fick hon hår på brösten och jag insåg att syran förmodligen skulle uppnå mina förväntningar. Det här var ungefär kl. 16 alltså en timme efter intag.

Jag klädde på mig jacka och mössa direkt efter det och gick ut i skogen, redan då kände jag mig rätt skev och det kändes som om jag gick väldigt konstigt, fortsatte ungefär 200m in i skogen tills jag kom till ett berg som solen strålade sin värme på. Där satte jag mig och njöt av det underbara vädret och efter en stund började jag få OEV's, och kände en extremt salt smak i munnen. Sen så lade jag mig ner och tittade upp i himmlen när jag ser eftersläpningar på en utav de närbelägna granarna som svajar med den ljumma vinden. Berget jag låg på ligger mellan 2 ganska tungt trafikerade genomfartsvägar och ett dagis och när jag låg där så lät det precis som om bilarna och ungarna på dagiset bara var några få meter ifrån mig. Detta var alltså samtidigt som jag tittade på granens topp som nu hade lossnat från resten av trädet helt och hållet och faktiskt svajade fritt i luften. Kommer också ihåg att jag tänkte "jag kommer ALDRIG kunna dricka mig såhär full..."

Sen tittade jag upp i himmlen igen och ser dessa svampar fast i rött, grönt och blått samt att de hade skivor under. Efter ett tag så försvann svamparna och bara skivorna återstod, men eftersom att jag var rätt skev i skallen så kunde jag inte komma på vad det var för något. Till slut såg jag helheten trodde jag och det var inga skivor längre utan nu hade de blivit till flygplansmotorer (sånna av turbintyp) som växlade mellan "psykedilisk blå-grön".

Sen slöt jag ögonen och blundade igen, här någonstans peakar jag och blir ännu mera skev än tidigare, ser något konstigt mönster som jag till viss del kan styra färgen på, går nog igenom de flesta färger jag kunde komma på innan jag börjar vilja testa vad jag kan styra min hjärna till att tro och jag kom fram till att jag kunde påverka vad jag ville se tyvärr kommer jag inte ihåg alla motiven men jag såg människor i klara färger, sådär att de såg tecknade ut. Sen vaknade jag av att det var lite kallt och hade börjat mörkna och om jag kommer ihåg rätt så var klockan ungefär 17:20 och jag börjar bestämmer mig för att gå hemåt, bara pappa inte är hemma för det där skulle han märka på en gång. Det tog 20minuter att gå de 200 meterna hem, om jag ska tro mitt ordentligt skruvade minne.

Väl hemma så såg jag att pappa inte hade kommit hem och att jag hade missat middagen. Jag gick upp på mitt rum igen och trodde att det börjat avta lite men när jag lade mig ner på sängen igen så kom allt tillbaka, nu var det väldigt mycket CEV's så jag låg på sängen och blundade och tittade och försökte lyssna om min kära far hade kommit hem. Efter ett tag ringer det på min mobil och det är en gammal tjejkompis som jag tydligen skickat massor med SMS till medan jag var i skogen och sagt att skogen var så fin osv, jag hade tydligen bett henne komma hem till mig och hämta mig också, för att jag inte kunde köra bil och hon har precis tagit körkort så hon ville inte köra min bil...

Hur som helst så mötte jag upp PA (hon får heta så nu) en bit hemifrån och vi beslutar oss för att gå en sväng istället. Hon märker att jag är konstig men vet inte vad jag tagit, hon frågar om jag druckit men det nekar jag till, hon frågar om jag knarkat men det nekar jag också till pga den enkla anledningen att vi är uppe i området där jag bor... Vi går iallafall ner till det lokala lilla snabbköpet och köper Maryland-kakor, Ballerina Mini Muffins som sen visade sig vara jätte-äckliga... Sen går vi mot kassorna och då ser jag att en annan gammal tjejkompis som jag vet jobbar där till mitt stora förtret nu sitter i kassan vid denna ypperligt olämpliga tidpunkt... Jag ber PA betala och ger henne mitt kort och min kod samt ber henne att köpa något att dricka också.

Sen så smiter jag ut förbi kassan men jag tror att hon ser mig men hoppas inte på det, jag sätter mig och väntar på PA utanför affären och passar på att kolla på folk under tiden, ALLA har byxorna ovanligt högt upp och det tycker jag är väldigt roligt för stunden så jag skrattar lite för mig själv, de värsta hallisarna är borta och bara lite förvrängningar återstår. Efter en knapp minut kommer PA ut och ger mig mina Mini Muffins som jag skulle ha och mitt kort får jag påminna henne om för att få tillbaka, men hon hade säkert någon anledning att hålla kvar det, eller så kan jag ha varit lite snabb med att be om att få kortet tillbaka. Tror mer på det senare...

Vi går en liten bit till och jag kan tillägga att jag inte hallucinerar något längre, knappt. Men hjärnan jobbar i 180 och jag tycker att jag pratar väldigt tydligt, hör nästan mig själv uttala varje stavelse. Kan fortfarande passa på att tillägga att hon inte vet vad jag tagit. Vi går ytterligare en bit och jag fortsätter berätta att jag inte kan säga vad jag tagit ännu för att här bor min mammas gamla kompis och hon är en sån som känner igen alla hon träffat så jag ville inte säga något där heller. Efter ännu en bits raskpromenat berättar jag att jag tagit syra och hur jag fått tag på det osv. Men utan att nämna några namn.

Efter en stund så vill hon åka hem för att hon fryser så jag följer henne till bussen och får vänta där i 12 minuter, sen kommer bussen och jag går hem och sätter på TV:n och där ser gubbarna i programmet väldigt oproportionerliga ut. Stänger av TV:n efter ungefär en timme och försöker sova men det går inte till en början, men kl.01 somnar jag iallafall och ska upp 5 timmar senare.

Betyg: Väldigt skev blev jag, men en lite större dos hade säkert gjort mig ännu mera väck. Fast när jag vaknade i morse så kände jag den där känslan som man kan få när man är bakis att "aldrig mera alkohol" i mitt fall så kände jag samma förakt för sockerbitar. Men måste ändå ge trippen 7/10

Vill också passa på att förtydliga att jag läst många meter text som behandlar ämnet syra, men det var dumt att kliva på en ny drog utanvakt vid ett sånt här tillfälle även om det gick bra den här gången!

Hoppas det gav något att läsa det här, mig gav det mycket iallafall!
Citera
2009-03-19, 23:26
  #6
Medlem
Brainfreezes avatar
3/5 sockerbitar
Citera
2009-03-20, 19:11
  #7
Medlem
lovekarlssons avatar
håller med ovanstående 3/5 sockerbitar
Citera
2009-03-20, 19:35
  #8
Medlem
Gamble33s avatar
Hur vanligt är flytande LSD? Oftast är det någon liknande hallucinogen man får och inte LSD,
med tanke på att du fick en hejjävlar "bakfylla" vilket jag aldrig hört talas om efter LSD.

3/5 Droppar random kemikalie
Citera
2009-03-20, 22:49
  #9
Medlem
azzns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamble33
Hur vanligt är flytande LSD? Oftast är det någon liknande hallucinogen man får och inte LSD,
med tanke på att du fick en hejjävlar "bakfylla" vilket jag aldrig hört talas om efter LSD.

3/5 Droppar random kemikalie

Bakfylla kan jag ju inte riktigt kalla det, lite smått ont i huvet bara och slö men det kan ju bero på att jag inte sov tillräckligt efter.

Det som var likt bakfylla var "aldrig-igen"biten, men idag var jag sugen på att köpa fler sockerbitar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback