2009-03-29, 13:36
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgonsus
Kanske lite OT, men, vad r det fr rus du snackar om?
Nikotinet slr vldigt bra och effekten minskar inte ven om man snusar det lnge och regelbundet. En varm, skn och pirrande kick. Kpte frresten en dosa Granit bl(vanligt snus) hr om dagen, och slngde den efter halva. Vrdelst, sm och klemiga prillor som inte smakade ngonting, och framfrallt inte gav ngon nikotineffekt ver huvud taget. Konstigt det, de vita r ju alltid tjocka och vlpaketerade och ger effekt varje gng.
Citera
2009-03-29, 14:39
Medlem
Trammiss avatar
Enligt mig s r Granit vit det smsta snuset som finns p marknaden idag. Det rinner absolut ingenting, spelar ingen roll om man frsker gra den lite blt med tungan. Sen s r ju prillorna mindre ocks. Man kan lika grna stoppa upp en bit papper.
Citera
2009-03-29, 15:25
Medlem
Luppis avatar
Dom knns syntetiska och smakar ingenting.
Citera
2009-03-29, 17:49
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luppi
Dom knns syntetiska och smakar ingenting.
Vilket d kommer frn den herre som tidigare i veckan satt vid skrivbordet och stnade "h jvlar, vilken nikokick jag fr! Shit!" och fumlade runt som en sengngare nr jag bjd p en.
Citera
2009-03-29, 17:50
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Enligt mig s r Granit vit det smsta snuset som finns p marknaden idag. Det rinner absolut ingenting, spelar ingen roll om man frsker gra den lite blt med tungan. Sen s r ju prillorna mindre ocks. Man kan lika grna stoppa upp en bit papper.
Att de inte rinner r ju bara positivt. Det r en av frdelarna.

Prillorna r mindre, men jvligt mycket tjockare. Kp en dosa och jmfr med General/Granit bl s fr du se. De r ju fr fan platta.
Citera
2009-03-29, 18:13
Medlem
Me.rawrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius

Prillorna r mindre, men jvligt mycket tjockare. Kp en dosa och jmfr med General/Granit bl s fr du se. De r ju fr fan platta.

urskta, men det tjocka, HUR FAN MENAR DU?

En snus ska ju rinna och smaka tobak ner p tungan osv. om det inte rinner fr du ju ingen smak? d kan du ju brja med Nikotinplster ist.
Citera
2009-03-29, 20:13
Medlem
whiteboys avatar
Granit white r fint ngon gng ibland, men definitivt inte det bsta budget snuset. De r kronan white som jag kper fr 24 spnn hos min lokala turkkiosk!
Citera
2009-03-29, 21:12
Medlem
Trammiss avatar
Citat:

Varfr r det ett plus att det inte rinner ngonting alls? D kan du ju som sagt lika grna stoppa upp lite papper.
Citera
2009-03-30, 10:11
Medlem
Gorgonsuss avatar
Citat:
Nikotinet slr vldigt bra och effekten minskar inte ven om man snusar det lnge och regelbundet. En varm, skn och pirrande kick. Kpte frresten en dosa Granit bl(vanligt snus) hr om dagen, och slngde den efter halva. Vrdelst, sm och klemiga prillor som inte smakade ngonting, och framfrallt inte gav ngon nikotineffekt ver huvud taget. Konstigt det, de vita r ju alltid tjocka och vlpaketerade och ger effekt varje gng.

Kan inte sga att jag mrkt den typen av effekt dem f gnger jag testat Granit Vit.. Blir nstan till att testa en dosa bara fr att skerstlla saken.
Citera
2009-03-30, 16:55
Medlem
BigFatCones avatar
inte fr att jag fr den effekt som TS pratar om men jag mste verkligen sga att jag gillar granit vit.. brukar inte vara s frtjust i den vita varianten annars men den bla smakar ju fr fan aber.. nej, granit vit r perfekt fr mig som har inne min prilla i all evighet..

25 pistorler fr jag iofs betala fr min dosa..
Citera
2009-03-30, 17:53
Medlem
Luppis avatar
Citat:
Vilket d kommer frn den herre som tidigare i veckan satt vid skrivbordet och stnade "h jvlar, vilken nikokick jag fr! Shit!" och fumlade runt som en sengngare nr jag bjd p en.

Fortfarande kasst snus..
Citera
2009-03-30, 22:46
Medlem
Grimmjows avatar
Det hr fr mig att vervga att brja igen och det med granit vit

Varierade mellan Grov, Rap och General, men slutade fr att det var ckligt.
Granit white, here I come
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in