• 1
  • 2
2009-03-19, 09:55
Medlem
Adversariuss avatar
Jag blir inte riktigt klok p det hr. Har snusat Granit vit nu i flera mnader, och varje gng, verkligen varje gng, drar den klemiga lilla tallbarrsprillan igng en fullkomligt fenomenal dopaminrush s att det knns som om att varje ven i kroppen lindas in i solvarm bomull. Kan tillggas att jag tar 10-15 prillor om dagen. Jag har en klen kroppsbyggnad och ter vldigt lite, och sjlvklart spelar det ju in. Men saken r den att jag hos en polare, vid flera tillfllen, tryckt in Grov lsprillor s stora att jag knappt kan prata, och ltit dem ligga dr i trekvart utan att knna ngon srskild nikotineffekt alls. Fr att inte tala om andra white-mrken, de knner jag inte ens av. Hur kan detta komma sig? r det ngot speciellt med just detta snus? Kan tillgga att prillan brukar ka ut efter 15-20 minuter d effekten ftt sitt slut, kan detta bidra till att kroppens nikotinresistens blir mindre? D hlsoeffekterna av white-portioner r minimala och Granit vit kostar 23 spnn dosan dr jag kper s kan man nog sga att min situation r minst sagt idealisk... Men jag r nd intresserad av vad det kan bero p.
Citera
2009-03-19, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jag blir inte riktigt klok p det hr. Har snusat Granit vit nu i flera mnader, och varje gng, verkligen varje gng, drar den klemiga lilla tallbarrsprillan igng en fullkomligt fenomenal dopaminrush s att det knns som om att varje ven i kroppen lindas in i solvarm bomull. Kan tillggas att jag tar 10-15 prillor om dagen. Jag har en klen kroppsbyggnad och ter vldigt lite, och sjlvklart spelar det ju in. Men saken r den att jag hos en polare, vid flera tillfllen, tryckt in Grov lsprillor s stora att jag knappt kan prata, och ltit dem ligga dr i trekvart utan att knna ngon srskild nikotineffekt alls. Fr att inte tala om andra white-mrken, de knner jag inte ens av. Hur kan detta komma sig? r det ngot speciellt med just detta snus? Kan tillgga att prillan brukar ka ut efter 15-20 minuter d effekten ftt sitt slut, kan detta bidra till att kroppens nikotinresistens blir mindre? D hlsoeffekterna av white-portioner r minimala och Granit vit kostar 23 spnn dosan dr jag kper s kan man nog sga att min situation r minst sagt idealisk... Men jag r nd intresserad av vad det kan bero p.

Snusar det med, vet inte vad det beror p. Jag r mer sugen p att hra var du kper en dosa fr 23:- ?
Citera
2009-03-19, 14:16
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jramone
Snusar det med, vet inte vad det beror p. Jag r mer sugen p att hra var du kper en dosa fr 23:- ?
ICA Kvantum.
Citera
2009-03-19, 14:18
Medlem
Wu-Tangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
ICA Kvantum.

Har dem inte ett snt dr system med kort som kostar 40:- oavsett vad du kper? :S
Citera
2009-03-19, 14:19
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wu-Tang
Har dem inte ett snt dr system med kort som kostar 40:- oavsett vad du kper? :S
Inte dr jag kper. Kortsystem har de, men med olika priser.
Citera
2009-03-19, 19:39
Medlem
General i gtets avatar
Brukar kosta runt 23kr fr mig med.

Granit vit r minst sagt magisk. Bsta budgetsnuset ute p marknaden.
Citera
2009-03-19, 21:23
Medlem
Gorgonsuss avatar
Granit vit portion.. Huga..

Finns bttre budget alternativ. (Enligt mig!)
Citera
2009-03-20, 00:36
Medlem
sidyss avatar
Det fr bli en sn dosa imorgon fr att komplitera lssnuset. Jag terkommer med min uppfattning under morgondagen. Lite skeptisk r jag allt.
Citera
2009-03-20, 01:03
Medlem
Me.rawrs avatar
ska ocks testa denna snus nu, men fredrar frmodligen min rap tillslut
Citera
2009-03-20, 08:44
Medlem
joppes avatar
Vet inte varfr, men ven jag har blivit en fan av granit vit portion. Har i mnga r varit fanatisk rap-snusare, men allt som oftast blir det Granit vit som ker in under lppen.

Jag har provat det mesta p marknaden. Granit Vit r inte det bsta snuset som finns. Men som TS skriver s ger det en bra nikotindos fr att vara budget och torrheten gr att smaken sitter kvar i snusen i en timme. Mycket, bde nikotinknsla och smak, fr pengarna.

Jag kper Granit Vit hos Turken i Fosie. 179kr fr en stock.
Citera
2009-03-20, 12:24
Medlem
Jo granit vit r en hjdare tycker jag
inte lngt ifrn general white inte.

Precis brjat snusa Granit vit, r inne p min andra dosa o har en i kften just nu, mmm

Fast 23kr !? r det i sthlmsomrdet vi pratar om?
Kpte min dosa fr 30kr.
Citera
2009-03-20, 18:03
Medlem
Adversariuss avatar
Jag kper fr 23 spnn p ICA Kvantum i Sickla, ett par kilometer sydost(?) om stan. P turkaffrer och dylikt i innerstan brukar det ligga mellan 30-33 spnn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in